Har vært 3200 meter oppe i fjellheimen i påska utenfor Pokhara i Nepal og utsikten er ikke noe å klage på
Da var streiken et faktum ... Turen til Færøyene ble avlyst og da blir det hytten i stedet ... Ha en deilig dag
God morgen fra gullstua på OSL, skulle egentlig hatt SK til DUS...men endte opp med LH via MUC istedet. Måtte jo sjekke om BP til den kansellerte SAS flyvningen fungerte i loungene alikevel...og det gjorde den. Så hvis noen lurer på det så har de nå fått svar. Håper alle kommer seg dit de skal og god helg!
Uff.. Skal til Barcelona med SAS på onsdag for CL semi. Håper det løser seg før det.. Ha en fin fredag og lykke til med ombookinger
God morgon frå Aust-Finnmark! Her er det klart for ein ny dag og er planlagt samling i Guds frie natur med grilling og slikt i løpet av kvelden. Det kan vi like! Først må ein berre narre sjefen til å tru at ein fortener lønn – ei oppgåve som tar frykteleg mykje tid... Skulle tru at sjefen hadde tungt for det... Så vart det streik. Kjipt for alle som det råker. Spørsmålet er vel kor lenge dette kan vare... Vel, ha ein fin dag, folkens
God morgen fra hovedstaden! Jeg liker denne uken; i dag er andre arbeidsdag, men likevel er det fredag! Håper alle som skulle ut og fly med SAS i dag kommer seg dit de skal, eller ordner det sånn som @Eddie47 gjør. Dette er vel et miljøtiltak fra SAS' side? Straks helg!
God morgen fra Sørlandet. Har vært flyplass-taxi i dag, kona skal på jobbintervju i et eller annet forblåst (antar jeg) sted i Widerøe-land.. SAS flyet på utreisen var en av de på den "fredede listen" som kom i går. Returflyet blir nok kansellert, men gamlefar Are vet råd! Norwegian ble booket umiddelbart etter streiken var et faktum, så mor kommer seg hjem igjen.. Lurer på om jeg kommer meg på jobb til uka, så vurderer å tenke på å muligens booke Norwegian for meg også.. Men de vet å ta seg betalt.. 2500kr for en ikke-fleksibel billett KRS-OSL er jo rimelig hårreisende.. Håper de blir fort enige og at ikke prisene går for mye opp.. Ha en fin dag videre!
God fredag frå eit Sunnfjord som badar i sol. Her skal det ikkje fykast før i juni, so vi får tru at det vert fred innan den tid. Ellers står ei helg med hage- og kontorarbeid for døra. Det klør litt i booking-fingeren so vi får sjå om ikkje det vert tinga eit hotellopphald eller to.
God morgen fra Sandefjord Her blir nok streiken berørt først på søndag da jeg skal videre fra TRD til TOS, men vi får se når den tid nærmet seg Ellers idag er det ikke mye å sysselsette seg med. Blir å vaske bilen og besøke min unge (69 år) bestefar idag Alle får ha en God fredag også håper vi at alle kommer seg frem til der de skal være med eller uten SAS streik
Mornings fra hjemmekontor i Bergen. Booket flex-billett til i morgen for flere uker siden, og det ser ut som om den kan komme godt med. Nesten ikke noen billetter igjen, og WF til TRF er vel så dyrt. Håper alle som skal på tur med SK kommer seg dit de skal!
Morn fra Trondheim i et fantastisk vårvær! Her ser det ut som sesongens løpsdebut går i vasken, da flyet som skulle tatt meg til Oslo og Sentrumsløpet er kansellert... At jeg mister et løp er en ting, men jeg føler virkelig med de som ikke rekker viktigere hendelser som begravelser, konfirmasjoer, bryllup etc. Ha uansett en fortreffelig fredag
God morgen fra Sølvbyen. Vi har dyppet oss i det kommunale badekar. Kaffe er i koppen. Snart skal lånehunden luftes. Det skal handles inn 50-årsgave til, ja nettopp, til en sønn. (Vi har visst om han lenge). Om Elkjøp Buskerud er venner med Amex bli det nytt Galaxy S5 også, til eget bruk. Optimismen hersker! God fredag ønskes, streikefaste (sorry for dere) og alle andre.
God morgen fra Trondheim. Varmt og deilig her, jobben er tilbake til normalen Skulle egentlig til BOO i morra, men den tror jeg går til h... Ha en nydelig dag
God morgen fra Drammen, jippi endelig helg! Tenkes Sumo ikveld, det smaker aldeles nydelig med både bonus sjekk og EB til dessert. Må få sendt inn delayed bagasje saken. Legge om til sommerdekk. Pakke for Norefjell og ja bare ha sympati med de streike rammede IF`ere. M4`n er solgt til grusomt pristap over 2 år, savnes aldeles IKKE, aldri igjen om kjøper en så ubrukelig helårs bil XXL og Saga`n fikk seg et sammenstøtt, ny sykkel til guttungen, datteren arver den gamle, tur sekker, overnatting gear, soveposer osv osv, ble bestilt, ja på tide å oppleve overnatting i skauen med unga Ikke bare FLY og HOTELL på CV dems, kanskje verve dem i speidern, et lite snev av håp om at det hjelper dems øyne bort i fra IPAD og PS4...(egentlig 0% håp om dette blir en realitet, men skal vi på tur så skal vi på tur). God tur i luften(ikke på SAS riktignok) og på bakken. Og riktig god HEEEELG!
God morgen fra Radisson BLU sin lounge på MAN; Her blir det møter hele dagen, og forhåpentligvis rekker jeg MAN-BRU-OSL i kveld. God helg folkens
God ettermiddag fra hovedstaden! I dag ble det bokket tur til Portugal m. Norwegian. Her skal det surfes i 4 dager,mens jeg bor på Hostell!) (Er jeg den første fra IF som tør melde det?) Nytt mastercard fra Monobank er bestilt. Samtidig feirer jeg nytt fiskeutstyr #2 stang med utstyr har endelig ankommet!
Denne gutten her har tidligere meldt om Hostell overnatting, så du er nok ikke den første. Men tror vi er i mindretall på hostell
Undertegnede har skrevet en hel rapport fra NZ som baserte seg på hostelovernatninger. Ingen grunn til at det ikke skal være variasjon bort fra kjedelige kjedehotell
Jeg bestilte også hostel i San Fransisco, for 4 netter. Kom på rom med en ikke veldig sjarmerende type, som både slafsa, snorka og stønna i søvne. Greit nok, jeg hadde ørepropper og tenkte at sånn er det vel av og til.... Men da jeg våknet av at han satt og dreit, med åpen dør, i 4-draget, så ble jeg mildt sagt en smule forundret. Jeg hadde dessverre ikke med neseklype, så det ble med den ène natta.