Har Spire Elite hos IHG selv. Og Ambassador i IC. Kanskje det er i IST jeg må "brenne" den voucheren på gratis weekend night?
Ja ja, klart det! Men hørt at det en en myte. Med sånne gærninger som oss kunne det jo godt være at noen aktivt prøvde seg på et sånt stunt!
God morgen fra Yuma, AZ. Har overnattet på Bob Hopes faste rom, jeg tror ikke det er renovert siden han bodde her en gang på 60-tallet. Men moro lell. Til vår store overraskelse var det tidsforskjell mellom CA og AZ, så nå er vi bare 8 timer bak dere i Norge. Nå regner det faktisk, og i går var det nesten nede i null grader oppe i fjellene. Men det skal visstnok bli bedre utover dagen. Time will show. Skal snart ut og spise frokost, og så skal vi besøke verdens sentrum. Jepp. Og deretter en daddelfarm, en spøkelsesby, og London Bridge. Innholdsrik dag i dag! Fikk forøvrig byttet ut leiebilen i San Diego, og det er vi glade for. Historien om leiebilen kommer ved et senere tidspunkt. Ha en fin dag!
Regn i Yuma, jøsses… Her nord i Trøndelag hostes det over en lav sko. Glava avgir masse «host» støv. T-9
God kveld fra Larvik! Det har vært en dag med altfor mange møter! Ikke rukket å åpne IF før nå .. Driver å kikker på en vår-tur til Frankrike eller Italia med gjengen. Ser ut som det er noen muligheter i mai. Skal bli godt med litt varme igjen Ha en flott lillelørdagskveld! T-45 California
God lillelørdag fra hovedstaden. En rolig kontordag med kun 1 møte gjorde det mulig å avspasere noen timer og komme seg ut i marka før skyer og regnvær er meldt nå i kveld. En flott tur i sol og nesten påskestemning på ski, så det føles som flott bruk av ettermiddagen. Nå blir det sofaen med svært god samvittighet resten av kvelden! Nyt lillelørdagen videre folkens
God seinkveld fra DXB, endelig hjemreise. Veldig vellykket opphold. Blir LH via FRA på vei hjem, for lang eller mange connections med LX via ZRH. Sikret med den eneste tronesetet LH sin 747-400 har å by på, 4D. Turen burde gå greit, men blir for lite søvn uansett så satser på å logge 3+ timer på FCT før kobling til OSL. LH’s egen loung på DXB er ikke mye å hurrarope for; Så en herremann betalte 1200AED for å komme inn. Snakk om ran, helt på Dr. Dropin nivå. God natt folkens; Edit; 4D er litt nærmere de andre enn jeg trodde, men helt OK;
Rett og slett en utrolig trist meny På en halvlang flight, også... De har ikke Gris, med stor G Selv elsker jeg bacon, og respekterer andres rett til å ikke spise det - akkurat som de bør respektere min rett til å like det som del av frokosten.
Kan bekrefte at Border Patrol i Arizona ikke bare stopper folk som ser ut som de kommer fra sør for grensen. De stopper også to bleke karer i leiebil. Det var henda på taket og pat down. Og sjekk av pass og masse spørsmål. Lurer veldig på hvorfor de faktisk stoppet oss, men vi tenkte det var best å ikke stille for mange spørsmål. Da kan jeg krysse av det på listen over ting å gjøre før jeg dør.
Opplevde også å bli stoppet i akkurat Arizona. Ikke like drastisk til verks med henda på taket og bodysearch, men en god runde med spørsmål. Er noen år siden nå, og jeg var vel ikke i tenårene engang når dette skjedde. Uansett så var jeg jo allerede litt herdet etter en runde i immigration hvor blant annet spørsmålet "Is this actually your father?" kom opp Spennende tider for et barn fra bygda i Norge.
Seriøst @Maggie kan du snakke et par alvors ord med Fru @Maggie om dere har rom for å adoptere en til