God onsdag fra Fornebu

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jan Fredrik, 19. aug 2015.

  1. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra Alta! Venter på transporten til flyplassen. 13 rader Plus på en 738 fra Alta idag, uvanlig. Sjekket inn igår, da var det 11 rader, glad jeg ikke valgte rad 12 eller 13 (etter råd/erfaringer herfra, takk)! Valgte 22A og B, ingen på C og mange rader ledig bakover - ingen status på meg (ennå) så satser på flaksen! ;)

    Bergen fra idag til søndag!
    Ha en flott dag! :)
     
    Corleone liker dette
  2. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Gøteborg! Har akkurat inntatt en typisk svensk lunsj (pizza) og er tilbake på møterommet for videre workshop. Er et fantastisk vær ute og de svenske damene har skjønt hvordan de skal kle seg. Blir svett i øya av mindre! Gleder meg allerede til workshopen er ferdig og vi kan sette kursen for sentrum og en kald øl i solen.
     
    LN-FHU and Shyneno like this.
  3. Corleone

    Corleone Medlem

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    18
    God tur!. Strålende vær i BGO i dag. :)
     
  4. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Takk! :) Høres bra ut, ser været skal holde seg med tanke på utendørskonsert imorgen. Ikke for å jinxe meg selv, men har aldri opplevd dårlig vær i Bergen!
     
    LN-FHU liker dette
  5. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Da var vi endelig på tur! En kjapp, pinlig runde med pusher og CC i kokkeklær som håndhilste, ønsket velkommen og sa vi måtte be om hva som helst: Kjerringa bad om sjampis og jeg bad om å få vite nye LH-ruter med SAS...og selvfølgelig mer sjampis...Digg å få alt man ber om ;-) Nå gjenstår 4:41 med portvin, sjampis, godt & blandet og music! tmp_26845-DSC_0045-1880606272.jpg
     
    Last edited: 19. aug 2015
    kiev, LN-FHU, Baldrick and 7 others like this.
  6. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God onsdag ettermiddag fra Ris. Snart klar for en treningsøkt - 5 økter i uka er målet. Solen skinner og det er aldri for sent med smak av sommer.
     
    Larata and LN-FHU like this.
  7. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    Prøver igjen jeg, var visst ikke tirsdag i dag.

    God (sen) morgen fra Miami, Ohio!
    Reisedag i morgen med CVG-ORD-HKG-SIN, og sannsynligvis et par timer på flyplassen før jeg hopper på et fly til Jakarta. Kommer sannsynligvis til å dø underveis. Rekker heldigvis å bli ett år eldre på reisen, så det er da noe.

    Men ikke tid til å grue seg til det enda. Dagen skal nytes til det fulle!

    Ha en fin en!
     
    LN-FHU and Cecilie like this.
  8. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Grei dag på jobb, og reinsdyrsteik til middag. Og champagne-brus.
    Og snart er det helg!
    Ha en flott dag uansett hvor lite kalorier du brenner :)
     
    Henrik liker dette
  9. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    God onsdag aften - og FOR en aften!

    Tror det er første gang denne sommeren vi fremdeles har godt over 20 grader på terrassen klokka ti på kvelden. 30 i skyggen på ettermiddagen i dag og den eneste nedturen er at det meste av dagen har gått med til å male rekkverk... Jaja, da har man i alle fall fortjent en egenprodusert Belgisk Trippel eller to mens sola går ned, månen kommer opp og man kan oppdatere seg på siste nytt på Bonusfeber.
     
    kiev, RoadKing, Henrik and 5 others like this.
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,658
    Likes mottatt:
    32,507
    Bonuspoeng:
    293
    Godt sagt. Vi hadde også en fortreffelig aften i går. Imidlertid, jeg syns det var så gulle godt at jeg valgte meg en Braastad XO til å følge cigaren.

    Sånn sett er årets sommer nesten bedre enn fjoråret, fordi været har vært så mye dårligere enn ifjor, så lærer man å virkelig sette pris på det når det kommer :).
     
    Travellingalf and kiev like this.

Del denne siden