Hehe, neidå. Her på bygda er mars og april sesongen for å hogge ved. Har kjøpt inn nokre sekkar som okkuperar nesten heile golvet i garasjen. No er nesten alt kome på plass
Huff, da er værmeldingen friskmeldt igjen. God fridag videre, nå får du visstnok parkert bilen i garasjen igjen, her på Østlandet er alt bekledd av en tykt,uønsket lag av pollen, hjelper ikke å vaske bilen lenger eller å parkere i garasjen. Grønn/gul farge kler de sommerlige tilstandene
Billetter ble betalt med poeng (54.000) så komp på 75% hadde vært hyggelig. Fint om noen bekreftet dette.
Siste kveld i Nepal. Satt å kikket på flyene som landet og tok av fra flyplassen og heldigvis er det ikke "bhanda" her, med litt hell og lykke så er vel "bhanda" over i SAS før jeg lander på Gardermoen
Les boken «Hel ved» av Lars Mytting så lærer du om tørkeprosessen av ved. Sist jeg så mitt eksemplar var i et Lufthansafly mellom Frankfurt og Roma ..
God Ettermisag fra Oslo, Har kost meg med å bruke litt tid på å booke en jobreise til Madrid om en måneds tid. Sannelig ikke lett med reiseportaler som insisterer på å kjøre en på de absolut billigste billettene. Spesielt når det innebærer en natt på flyplassen i Lisboa eller at en må dra hjem en halv dag før møtet en skal på er ferdig
1 mai har man tilbrakt innomhus helt til nå. Ble kalas på ingeniøren i går. Under ett døgn til avreise Chicago. Der gledes. Håper de fleste har en bedre dag enn meg
Den dagen jeg kan si har lest samtlige reisebrev her, skal jeg slå meg løs på den boken... antar når går av med pensjon. Nå hørtes jeg gammel ut, får spille litt PlayStation med gutt ungen og innbille meg litt ungdommelige tider enn så lenge.
God kveld fra BA769, på vei til LHR for en overnatting på Sofitel T5. Ferden går videre til KEF i morgen tidlig. Ble omvei siden SK bestemte seg på CNL på alt fram til 14:00 i morgen. Bare 2 pax på Club i kveld, fordelt over 3 rader. Jeg har hele rad 1 for meg selv; God kveld folkens.
Belag deg på et kraftig nei. SASs utgangspunkt er at det skyldes forhold utenfor selskapets kontroll. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/g7dlGB/sas-avviser-krav-om-eu-kompensasjon-fra-reisende