God morgen fra Stiftsstaden. Her er man godt igang med dagens dont, greit å være tidlig på jobb...er litt fredeligere her da Idag blir det fotball med størstemann,deretter hjem å male ferdig trapp ( som til nå har blitt utsatt, utsatt og utsatt...). Ha en folkelig dag
God morgen fra solkysten! I vinter jaktet Bergen på regnrekorder og flere ble slått, nå er vi i andre enden! I dag er det 20 dager siden vi hadde regn sist og rekorden er 28 dager.....her er så tørt at det er forbudt å grille, selv hjemme i egen hage og terrasse. Da må vi lage mat på gammelmåten, inne! Ha en deilig dag .... solen skinner og jeg skal slå gress.
God onsdag fra Danmark! Første og siste skriftlige skoleeksamen dette semesteret står for tur i dag. 5 timer med Industriell økonomi. Det kan bli spennende, alt ettersom hvordan eksamensoppgaven ser ut. Ha en fin dag (de som kan).
God morgen fra T-banen! Litt sent ute på vei til jobb i dag, og det merkes i antall mennesker på banen! Vanligvis tar jeg banen før kl 7, og da er det god plass hele veien. I dag fikk jeg ikke ledig midtsete... God lillelørdag alle sammen! Det er ikke lenge til helg nå!
God morgon frå trønderske fjordstrøk! I dag går turen til urbane strøk, først i bil til bartebyen, seinare i fly til tigerstaden og i morgon skal BA få den tvilsame? æren av å fly meg til ein del av Noregsveldet som sårt treng ein inspeksjonsrunde. Som alle? hugsar har eg tidlegare inspisert Svalbard. Denne turen inneber opplæring av ny inspektør. Vi får sjå korleis det går. Det opprettast eit saksdokument plutseleg! Ha ein fin onsdag, folkens!
God formiddag (såvidt) fra gullstua på OSL! Her er det overraskende stille og rolig, bedre buffet enn vanlig og ny Cava (Los Monteros, er faktisk noe bedre enn den forrige, mindre søt). Så alt i alt: ser ut til å bli en god halvtime her. Ha en flott lillelørdag!
God ettermiddag! Da er endelig alle poengene inne fra min Europa-rundt-reise til LIS. (Måtte etterregistrere første og siste leg, av en eller annen grunn) Det ble totalt 10.200 poeng for OSL-FRA-LIS-FRA-VIE-OSL i biz. 2000 poeng for hvert leg hos LH (hvorav det ene var med en A330!), og 2400 for TAP FRA-LIS og 1800 for OS VIE-OSL. Takket være denne turen er jeg på EBD for neste periode også, og har endelig kommet meg over 100k poeng på konto igjen.
De spiller ikke så langt unna der jeg bor, i dag. Hører allerede et oppvarmingsband som er i gang. Mest til irritasjon for meg, som har en hjemmeeksamen som skal gjøres ferdig til fredag. Bra man har Bose-headset.
Hvor bor du? AC/DC turnerer vel ikke om dagen (Ingen turnedatoer i følge nettsidene dems) men han vokalisten de hadde med sist har et "lite sideprosjekt" kalt Guns N' Roses som jeg ser spiller i Odense i dag.
God onsdag aften fra Sunnmøre også. Min lange og ufrivillige pause her inne er nå forhåpentligvis over slik at jeg atter en gang kan bidra litt mer enn det har vært de siste mange ukene. Om ikke det går på andre måter så får jeg ta arbeidstiden til hjelp Skulle så gjerne ha joinet gjengen i Oslo i kveld, men dette ble enda en ting som måtte utgå grunnet altfor travle dager her hjemme. Jaja, noe sier meg at de trives uten meg denne gangen også... Ha en fortsatt fin kveld alle!
Korfor oppdaget eg ikkje dette forumet den gangen eg bare sov og jobbet i Oslo ... ??? Eg tar skikkelig sjølkritikk!
Slikt bør arbeidsgiver vise forståelse for! Måtte mengdene uleste tråder minke fort slik at herren igjen har hodet over vannet
Selv etter å sjekket det flere ganger på nett og blitt rettet her inne, klarte jeg å si feil når hun jeg bor med spurt hvem det er som spiller. Jeg gir opp.