Strålende vær fra morran her, og det ser ut til å vedvare. Temperatur oppi 20-tallet er spådd framover, så det blir tid for MC Ha en strålende dag folks
Morn fra Sunnmøre. Våknet i dag opp til nyheten om at Vigra International Airport nå skal få SAS Cafe Lounge og at denne åpner allerede i slutten av mai/begynnelsen av juni. Endelig blir det kanelsnurrer på meg også! Ha en snurrende fin dag!
God onsdag fra Oslo. En rolig halvtime før det er på tide å bevege seg mot flyplassen, og en gang i natt er jeg vel fremme i Havana. Spennende saker. Nå gjenstår det bare å finne ut hva jeg har klart å glemme å pakke med meg. Har mye bedre plass enn forventet, men har dobbeltsjekket listen og ingenting er glemt...
God formiddag fra en overraskende full BA745 fra SVG til LHR (aldri sett så mange pax på disse flightene tidligere). Videre i First til San Diego, så det blir forhåpentligvis en ganske behagelig reise videre.
Ja. Startet i mars. Såvidt jeg vet så er kun i vår og sommer dette gjelder. Da er det satt 747 til å betjene ruta. Så tror jeg de går tilbake til en 772 uten First i vinterhalvåret.
Det ser likedan ut i sør, så det e bærre lækkert. Mc'en med ladeproblemer står ennå godt parkert i en garasje, sånn kan vi ikke ha det! Ha en god dag, uansett hvilket framkomstmiddel du bruker
God formiddag fra det tønsbergske. Fin kjøretur fra det sørlandske, og nå venter et par møter og en sen lunsj før superspeed 2 tar oss til Hirtshals. Deretter skal det kjøres til flensburg. Blir en lang dag med mye bilkjøring dette Vi vil ha reisebrev med mange bilder, takk!
God morgon frå "nordvest"! Etter nokre dagar med 80-90 Mikke Mus-grader (shortsvêr) her i Seattle-høgget er det i dag på tide å vende nasen heimover. Måtte onsdagen bli fin anten du er i lufta eller i meir jordnære strok
God ettermiddag fra Trondheim. Fortsatt strålende sol i bartebyen, så i dag blir det reker og hvitvin på terrassen før man tester det nyinnkjøpte jacuzziet i aften måtte solen aldri gå ned Ha en fortreffelig aften alle sammen.