God onsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 19. okt 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    På plass på jobb, ser at enkelte fortsatt her tirsdag ;)
    Strålende solskinn og blå himmel -litt kjøligere. Nest siste arbeidsdag denne uka- turen går til Tromsø på fredag. Kvelden skal tilbringes med tapping av 100 liter juleøl på flaske for karbonering :D:D:D Det blir en bra jul......:p
    Ha en fortreffelig onsdag :):)
     
    geddi liker dette
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,778
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Sarpsborg, solbyen i følge snapchat. Lurte på når onsdagstråden skulle dukke opp. Her skal det jobbes noen timer til med en konferanse, så nærmer det seg langhelg og utflukt med stormskritt.
     
  3. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Stressa onsdag fra Trondheim! Denne dagen som skulle bli sååå produktiv har gjennom de første fire timene blitt brukt til å unnskylde meg ovenfor mine oppdragsgivere i forhold til hvorfor jeg enda ikke har fått gjort det jeg skulle ha gjort. ...og stadige avsporinger til forumet her da selvfølgelig, men det er jo tilfellet hver dag.

    Fortsatt 15 dager, 19 timer og 35 minutter til neste flyreise som går til Las Vegas, bra jeg har nok å fylle tiden med fram til da!
     
  4. Trillekoff

    Trillekoff Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18
    God avslappet morgen fra Bergen! Har fri på formiddagen og bruker tiden på å oppdatere meg på podcastfronten, samt den obligatoriske turplanleggingen. Jobb blir det i ettermiddag. Ha en god onsdag!
     
  5. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,365
    Likes mottatt:
    28,896
    Bonuspoeng:
    183
    Aften Fra Budapest, var hjemmom å snudde i natt etter Dublin fra mandag til tirsdag. Droppet Hilton denne gangen å sjekket inn på Art'Otel igjen. Fjerde gangen her og igjen rom 808, fin og stor suite så klager ikke. Hjem i morgen så blir det nok en dagstur til London på fredag. Da er det nok for denne uka, og jeg håper Hendricks og Fever Tree stiller opp..

    PS; @GinTonic den svarte er satt ned fra 429 til 299 på OSL, fortsatt 1L
     
    Kenneth79 liker dette
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Det er en real løp og kjøp pris:)
     
  7. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,365
    Likes mottatt:
    28,896
    Bonuspoeng:
    183
    Har noen i skapet, men skulle fylle på med en til i dag. Var helt skrapa, ikke en eneste flaske igjen.. kanskje det var for rimelig
     
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Typisk det.. Men har vært til 299,- siden de åpnet nye taxfree så er vel ikke så rart.. Lurer på om det er partikjøp eller noe slikt siden det ikke har vært samme opplegget på de andre heimemann flyplassene..
     
  9. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,365
    Likes mottatt:
    28,896
    Bonuspoeng:
    183
    Tar en titt i kveld, det skulle komme inn snart. Er vel ingen tvil om at det går å skaffe mer, men spent på om prisen er lik..
     

Del denne siden