God onsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 18. jan 2017.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Her kan man skilte med plussgrader og litt regn. Hurra for vintern....:rolleyes:
    Klar for jobb og jobb, ettermiddagen vies til middagsbesøk der jeg kokkelerer. Vintips til Spaghetti Carbonara tas imot med takk....

    Ha en strålende onsdag :):):)
     
  2. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,443
    Likes mottatt:
    8,831
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Hilton London Heathrow T4.

    Heisen plinger "first floor", som den vet hva jeg skal.
     
    Upsaker and Henrik like this.
  3. Peter

    Peter EBD og Nordic Choice Club Platinum

    Innlegg:
    57
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Denne syntes jeg passer til utrulig mye mat! :)
     

    Attached Files:

    Travellingalf liker dette
  4. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen til alle forumister fra "lyntoget" mellom København H og Odense. Danskene har et litt løst forhold til begrepet lyn, men man kommer da seg i alle fall frem.

    Fikk nok en gang gleden av SAS' nye 320-kabin mellom ARN og CPH i går kveld - og denne gangen var den virkelig nyttig. Jeg hadde nemlig glemt å lade telefonen, men jammen lot det seg ikke ordne takket være den hendige USB-kontakten i setet. Fantastisk!
     
  5. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    Påskeferie til SEZ bestilt på flash salget til Ethiopian.

    38 feriedager planlagt så langt i år og vi er kun midt i januar. Bra jeg har 30 å ta av og en del i avspaseringsbanken, men spørs om det ikke må kuttes ned på lengden på en eller flere av turene for å få plass til flere i disse flash sale tider :rolleyes::)
     
    Thomas123 liker dette
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,541
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden, i dag uten dieselforbud.
    (Det var mer behagelig antall biler på veien i går enn i dag..)

    Skal starte dagen med å gi blod, og så blir sikkert resten av dagen lite produktiv.
    Skal bytte jobb, og har dermed ingen oversikt over hvor mye og når jeg kan få fri, så alle disse gode tilbudene som renner inn her blir forbigått i stillhet.:(

    Satser på at det kommer noe mer i løpet av året..
     
  7. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra HON-stua på WAW. Viktig å smøre kroppen med rikelig boblesaft før garantert bussgate med SAS-balja herifra. Kontrast til LOT-flyet jeg kom med på mandag med egen bil til Biz-pax hvor jeg satt alene. Skål!

    IMG_2946.JPG
     
    Upsaker liker dette
  8. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    3,5 timar på auget er ikkje så mykje før ein startar på ein dag full av forelesingar, og litt etter kvart går det opp for meg at eg ikkje er 19 lenger.

    Men, ein liten cowboystrekk skal nok få gamlingen på beina igjen før middagen. Så blir det nok litt tidlegare kveld i dag enn i går.

    Ha ein strålande kveld alle sammen!
     
  9. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    God fantastisk torsdag her fra København. Havde en Go billet på det sene fly til Oslo i dag. Brugte upgrade til Plus og tog i lufthavnen tidligt. Sørmer om de ikke i service desken kunne sætte mig på et tidligere fly, men kun fordi jeg havde plus (eller også var det fordi jeg smilede så sødt til den unge mand bag skranken :eek:).
    Nu flyver jeg ikke bare næsten 5 timer før, men kan også nå toget i stedet for at skulle vente næsten en time på sidste bus hjem. Så kommer næsten 5½ time tidligere hjem end først planlagt.
    Må sige at jeg i dag er meget glad for at jeg i dag flyver SAS. :D
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Fint og varmt her hjemme hos meg. Bikkjene (de små) er satt i 'fangeleiren' etter t de tygde opp en nattlampe. Jævla 'geiter' - de tygger opp omtrent alt de kommer over. Han store ligger og slumrer ved siden av kontorstolen min.

    Dukket plutselig opp 35k Skymiles på kontoen min i dag. Det tyder på at jeg har vært flink gutt etter at jeg tok Amex 'inn i varmen' igjen.
     
    LN-FHU liker dette

Del denne siden