God onsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 15. okt 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    På tide å starte opp onsdagen. Først kontoret før det blir en del møter på Clarion Oslo Airport i formiddag og ettermiddag. Skal se det blir en treningsøkt før middagen der oppe også. Ha en flott onsdag du også:)
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Frankfurt. Oppe tidlig, turen går til Berlin i dag.

    Ha en fin en
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Blæææh... kort oppsummert humøret:

    "Drit i dra"

    - fnatstadhagen -
     
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon!
    1,5 arbetsdagar kvar till helg och det är nog att göra. Men det går bra med kaffe i kroppen :)
     
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag! Litt hjemmekontor før jeg straks drar avsted til Ullevål for å gi en knapp halvliter dracula-coctail. Har sjelden blodtype, så de maser stadig etter på leveranse. kanskje greit å ha et lager dersom jeg mot formodning skulle trenge det selv en gang? I alle fall er det fremdeles lite møter da de fleste av de jeg jobber med er i DK og der er det efterårsferie...
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpf!
    Skulle gjerne vært noen flere timer i senga i dag ja!
    Huff & huff!
     
  7. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Jaja 4 ankomster til OSL siste 14 dager nå har medført bussing pga utenlandsflyet har parket på innland eller omvendt. Det begynner å bli litt tråkig når man har 45 min Connection, hvertfall fra utland med ny sikkerhetskontroll og hvertfall fra utenfor Schengen hvis man lander rett bak en 787 fra Norwegian (satan!)... men dette er vel bare fly-scheduling fra SAS hvor man parkerer rett på gate for neste avgang sikkert - what can you do? Kan man håpe på bedre tider etter 2017 når nye shoppingsenteret står ferdig?
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Keep dreaming ;)
     
    SASDC8, SASlovah4evah and view like this.
  9. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Bergen!

    Nydelig høstvær, og gårsdagens tur opp fløyen kjennes ennå i beina.

    I dag blir det middag på Bølgen og Moi, etter en supermiss i går etter forslag fra Clarion Admiral. Mye tull med dette hotellet så langt, men det kommer det mer om i en egen post.

    Ha en fortsatt fin onsdag, og lykke til med vikinglottoen i kveld til de som spiller :)
     
  10. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra United Club i LAX, en rask tur hjem til jentene. Rent sett i fra fine moebler og raskt WiFi er det ikke mye aa hente en tidlig i denne loungen, savner baade SAS og Lufthansa variantene. Ser ut som jeg begynner aa naerme meg fast sete 4E igjen fra HNL til LAX, stod over Cheeseburger og fikk sove 4 timer. Ha en fin onsdag
     
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'moorgen fra litt lenger øst. Her er det nydelig høstvær etter det siste døgnets vask. Paul McCartney på Philips Arena i kveld blir ikke feil. Fortsatt god onsdag! -MOWalainen
     
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Bodø! Ferdig med første dag i ny jobb. Fantastisk moro men samtidig så føltes det som om man ble slengt levende inn til løvene :p Kan vel bare gå en vei herfra. Nå skal jeg raskt hjem en liten tur før det blir medlemsmøte med byens unge konservative :)
    Ha en fin kveld!
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Berlin. Møter og aaaalt for mye pølser i dag, med og uten karri. Nå er det bare å strigle dressen å komme seg på Abend der Luftfahrt sammen med de virkelig store gutta... Etterfulgt av fly til Amsterdam kl 0700 i morgen tidlig...... på rad 27 med Easyjet.
     

Del denne siden