God onsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 06. nov 2013.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    "Når nerdane møtast"

    Fra jeg mottok en forening på besøk til Lyd&Ildvann på kontoret igår:

    - Oj, så kult. Har du kretskortutlegg på t-skjorta? Det var tøft!
    - Hæ???? Åååååååh, nei. Det er jo taxebanene på JFK... Flyplassen
    - Å? Hvorfor har man det på en t-skjorte?


    Det er i sånne situasjoner jeg skjønner at det eneste som kan redde meg er at jeg finner Penny.

    Pennnnyyyyyyyyy - Kor e du?????

    Ha en fortsatt fin dag
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Hehehe :)

    Fremdeles ingen snø eller vinterlignende tilstand i Bodø, så jeg fortsetter med sommerdekk :)

    Ellers var det godt å fly litt igjen, og ble faktisk feilaktig oppgradert til Wrap på mandagens flyvning ut i fra Bodø, da ingen flyttet SAS Plus skiltet frem :)

    Ha en flott onsdag :)
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Lillelørdag! Yuhuuuuuuuu! Lissom!
    Vil ha årntli helg snart jeg!

    Brumf!
     
  4. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag! Har pakket ut fra eksotiske Sierra Leone og pakket ned til overhodet ikke så eksotiske Kongsberg...

    Finfin onsdag ønskes:)
     
  5. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Så kretskort er mindre nerdete enn flyplasskart? :rolleyes:

    G'onsdag fra Berger. Relativt normal innsats her. Håper som vanlig på telefon fra Hamar. Noen tok visst lykketallpotten forrige uke, så det er visst ikke mer enn drøye 100 mill. i dag, men man overlever vel med en sånn sum også. :cool:
     
    Fnate liker dette
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Sånn omtrent mine tanker også...
     
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Nerd er nerd.

    G'moorgen! Ingen antydning til sne her heller, så vinterdekkene for bli i garasjen en stund til. Vent litt - hva sa jeg? Vinterdekk? Hahahaha ... har jo ikke sånt engang, jeg .....

    Snart klar for dagens arbeidsøkt. Vi her hos Farmers Venner fikk en het potet i fanget forleden, men desverre måtte den tilbake i gryta. Vi teller ned til sjokoladedekt potetgull kommer til Target isteden.
     
  8. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    Good afternoon fra den røde plass i Oslo.
    Overtidsklokka begynner snart å tikke. Heldigvis kan jeg se frem til 25 grader og øl i FrP-land på lørdag.
    Schnakkes!
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Johoo fra Chicago. Hva er vinterdekk? Her er det 17 grader og regn i dag.

    Fikk vist mine irr ops skills i går eftan da ting gikk skikkelig galt på IAD

    Var booket kl 1655 med UA tilbake, da jeg ankom flyplassen, så jeg at 1415 flyet var forsinket grunnet sent innkommende fly. Jeg rakk akkurat å få plass der og boardet umiddelbart til stinn brakke. Etter 20 minutter ombord, kom GAen ombord og ga beskjed om mekanisk feil og at alle måtte komme seg av flyet, ny info kl 1700. Jeg måtte komme meg tilbake til min originale avgang, den 320en kom ikke til å gå noen steder før mye senere

    Ringte umiddelbart 1K desk som kunne fortelle at 1655 flyet jeg ønsket plass på var pakkfullt og at jeg måtte ta kontakt med skranken på flyplassen. Kom meg av til en selvsagt megakø til skranken og kom meg raskt til UA klubben. En dame foran meg var på flighten og valgte å ta heisen mens jeg tok trappen og kom meg selvsagt lengre frem i køen av Chicago passasjerer.

    Ante dårlig råd siden de to foran meg ble tilbudt 2200 flighten eller i morgen. Fant ett par alternative routinger på telefonen og da det var min tur ba jeg om å komme på venteliste på 1655 flighten først og fremst og ta resten med 1K desk. Jeg kikket på BP og så til min store forundring at damen hadde gjort en kjempeblemme og gitt meg fast plass på 1655 flighten, sete 31D!!. Kun halvtimen til avgang og jeg la på sprang opp trappen da jeg var på vei ut døre, hørte supervisoren som sto bak damen som hjalp meg rope "Mr. Danielsen!!". Åneida, jeg fortsatte på sprang til gaten.

    Da jeg kom dit var boardingen nesten ferdig og selvsagt lang kø ved skranken, masse pax som kom fra overseas som selvsagt hadde prioritet foran meg. Jeg gikk rett til boarding og damen som tok boardingkortet hadde ventet på meg "please wait a minute, sir". Jeg kikket henne inn i øynene og sendte ett signal at det kom til å bli det verste helvete på jord for henne dersom hun bumpet meg fra ett bekreftet sete. Jeg hadde ikke hørt noen rope, thats my story and I'm sticking to it. Jeg sa dog ikke ett ord og hun gikk og snakket med en supervisor som sto bak skraken. Etter ett minutts diskusjon, fikk jeg boarde.

    Oh, yeah baby!

    Skulle egentlig spise lunch med Farmer i dag. Istedet går turen til regnskapsføreren kl 1300. God onsdag!
     
    Islending liker dette
  10. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    Imponerende! Flyr du Eco?? :eek:
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sånn som ting funker her i USA, hadde det ikke spilt noen rolle om jeg hadde en F billett. F var pakkfull og setet jeg hadde i F ga jeg bort da jeg skiftet flight. Sånn er det. Og jeg sitter mer enn gjerne på kjipklasse i 1t og 35 minutter for å komme hjem 2 timer tidligere ;)

    Og btw, veldig få kjøper F her i USA ;)
     
  12. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Vent litt - det er vi på den ANDRE siden av skranken som skal være irops champions! Velvel - slik er det å fly UA ..... Bakvendtland Airlines - from worst to reverse.
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    En pakkfull 320 som skal bookes om til en 737 med 80% load. Skulle likt og møtt den agenten som er så Champion ;)
     
    LN-MOW liker dette
  14. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God aftens fra "The Reef" i Frederikshavn, eksotisk navn på hotellet, bra badeland er her også. Kan melde om at høsten er ankommet her, kaldt og litt trist på en måte. OK hotell, minibaren her er/var innebygget i et høyskap, men da jeg åpnet det opp, så jeg til min store forskrekkelse at "heile skiden" var borte vekk, ikke et spor av verken øl, vin, eller sjokolade, etter et nærmest nevrotisk sammenbrudd etter denne opplevelsen, bærer det ned i baren før det litt senere blir middag.
    Ha en fin kveldings.
     
  15. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Oslo. Ikke stort som skjer denne dagen, etter man har foretatt seg det en skal foreta seg på jobb.
    Heldigvis hadde Postmann Pat dumpet ett eksemplar av denne ned i postkassen idag. Måtte jo bare ha den :D Ha en forsatt god dag.

    PK-GPA1_zps3bcd4d5d.jpg
     
    Last edited: 06. nov 2013
    tommy777, Bizflyer and Jørgen like this.
  16. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    HEIMEEEE

    Etter jobb bar det t/r Kjevik for å hente sjefen sjæl. Han fløy DY fra OSL. DY på rute i ettermiddag, SK221 11 minutter forsinket :p
    Heldigvis skal vi ikke reise med FlyFullstop neste uke når det endelig bærer avgårde til Døbblin.
     
  17. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    [​IMG]
     
  18. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Gooooooood aften. Nå har jeg gjort en fremtidig frivillig seteendring til 64K så er jeg på rett siden av flyet og i det setet jeg har som favoritt på dagflightene med BA. Ser ut som BA har god last til LHR også, seks rader CE, og ikke noen seter å velge mellom.
     
  19. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Og der datt temperaturen som en stein. Kun 7 grader plutselig. Oh well
     

Del denne siden