God onsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Misterix, 13. april 2016.

  1. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. Her er været merkelig nok fortsatt utmerket! :D
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    tommy777, Baldrick and RoadKing like this.
  3. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,755
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. I dag er jeg to visdomstenner fattigere, men hva gjør vel det når det er duket for bingo i kveld?

    Spennende nyheter fra SAS også, auksjon på oppgradering virker som et stort løft fra tidligere. Vel blåst, SAS!
     
    Last edited: 13. april 2016
    Flemming Poulsen liker dette
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    Her er det vaskedag i dag. Dvs det regner. En fin dag å jobbe innendørs på.
    Dette er dagen får å få bunken på jobb litt lavere. I kveld venter dekkskift på bilen og noen andre småting.

    Ellers blir det spennende å se om det blir lettere eller vanskeligere å få oppgraderinger gjennom i fremtiden med det nye opplegget til SAS. Da jeg sjekket søndag for gårsdagens Oslo-tur, skulle Optiontown ha 40 euro per vei. Det synes jeg blir litt drøyt for en 40 minutters flytur. 10 kroner minuttet blir i overkant liksom. Iallefall når billetten i utgangspunktet kostet 1500 kr per vei... Men det tar de kanskje ikke hensyn til? Synes kanskje det burde vært en faktor med at billettpris betalt også burde vært lagt til grunn i forhold til hvilke bud de godtar. Men det vil vel tiden vise.

    Er det lunsj snart??
     
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo!
    Finfin dag på jobben og har fått gjort masse, og det er godt med alt som er gjort. Har til og med fått tid til å se litt på Facebook. Og da så jeg denne.
    Jeg gremmes.
    Får håper jeg aldri treffer en sånn bitch noen gang for jeg tror kanskje jeg hadde gitt henne en skikkelig lusing og bedt henne holde kjeft. Nuvel...
    Ha en strålende dag!
     
    RoadKing and mathiasfe like this.

Del denne siden