God morgen. I dag sier kalenderen onsdag, men hodet sier tirsdag.. Men det går vel fint, bare 6 minutter igjen til innsjekk åpner for morgendagens flight. F&F er over, siste innspurt ble ikke helt unnagjort, men noen billetter er sikret.. Totalt har man da nå 55 stk i SAS appen, og 2x ET ferie i tillegg, så da kan man vel si at mye fremover er godt planlagt.. Ha en fin og vel planlagt dag
God onsdag fra hovedstaden! Solen skinner, og det er ikke (så) lenge igjen til helg igjen.. Jeg kjenner på følelsen av ikke å ha booket nok på F&F, men med ny jobb er det vanskelig å vite når jeg kan regne med fri fremover. Satser på gode priser på Now or Never, eller å vinne i lotto, så løser det seg fint. Kos dere i solen! (om den skinner)
God strålende Trondheims-morgen Her skinner sola, men ikke hjemme, da størstemann er hjemme syk idag,sammen med meg. Jeg har tusen andre ting å gjøre akkurat nå, men sånn er det bare. Får heldigvis gjort noe da da.... Ha en herlig dag
Har du 57 t/r flygninger booket, og det når vi såvidt har kommet til Mai? Dæsken, skjønner jeg er liten gutt i dette selskapet... T-1
God morgen fra gate A6 på OSL. Ville hjem til Trøndelag tidligere og spurte pent om jeg kunne få bli med et tidligere fly. Ble møtt med full forståelse og nytt boardingkort! Har jo tross alt sølvkort.
God morgen! Det har vore ein liten innspurt her på morgonkvisten, og no er eksamensbesvarelse lasta opp og levert, fire timar før fristen. Plan for resten av dagen: Montere tidsur på vatning til drueranken. Sy jakkelomme. Gjere klar uniformstskjorter for underteikna og @Travellingalf før weekendturen. Pakke kofferten. 130 km i bil, møte, 130 km tilbake. Eit par timar på jobb i kveld. Få panikk, tømme kofferten, pakke den igjen. Få panikk, leite etter passet. Og så blir det vel natta etter kvart. Ha ein strålande dag alle sammen!
Ikke 57 tur/retur. 55 enveis i appen (+4 ET +2DY....) Men mesteparten er jo bare til og fra jobb frem til desember, så er ikke mer eksotisk enn det..
Mye aktivitet på kontoret i dag, er ikke i modus til å jobbe så hardt er jo tross alt 3 dagers uke, og fint vær ute, får ta en lang lunsj i solen God tur til Gutta som skal på SQ og ET
God morgon frå Nikola Tesla, flyplassen, ikkje museet eller fysikaren Beograd er knall, rundt 20 grader og ålreit by. No blir det leigebil til andre delar av området som på gamle kart heiter Jugoslavia Eit par stemingsbilete: Sankt Sava-katedralen Utsikten frå Beograd festning Måtte alle få ein fin-fin dag, anten det er som kontorfakir eller LH F - eventuelt ein stad i mellom
Hei og hå fra Tromsø! Da var endelig årets sommerferie ferdigbooket! BOO-OSL-ARN-HKG-ICN-HKG-ARN-OSL-ARN-HEL-RIX-MSQ-RIX-KUN-CPH-OSL-BOO. 6 netter i Seoul, 1 natt i Hongkong, 2 netter i Helsinki, 1 natt i Tallinn, 1 natt i Minsk, 1 natt i Riga og 1 natt i Kaunas. Alt i økonomi, 4 forskjellige flyselskap og 8 forskjellige PNRer. Hva kan gå galt?
Jeg ble i likhet med flere ble en smule "månebedott'ne" over aktiviteten til de mest ihuga. Ikke bare aktiviteten, men et øyeblikk så jeg både turer med Extra Terrestrials og folk som var ferdige med Fast and Furious. Svært imponerende ved første øyekast, men forkortelsene har selvfølgelig atskillig mer "naturlige" betydninger (særlig på disse kanter) .
Og god aften fra innenriksloungen på OSL. For første gang på svært lenge var det ikke stappfullt når jeg ankom for en liten time siden og jeg fikk både sitteplass i en god stol, grønnsaksuppe med nesten grønnsaker i, en bolle potetgull (Kims?) og en "lettøl". Nå fylles det opp igjen her, men det er helt greit siden jeg snart skal reise videre til Vigra og jentene mine der hjemme. Så er det dags for en intens dag hjemme i morgen som avsluttes med pakking av det viktigste før turen går tilbake hit til OSL grytidlig fredag for å vekke @Stuttfeiten, som får gleden (?) av å være mitt reisefølge til Auckland med SAS, SQ og NZ. Kan det være at noen gleder seg? Jepp! Ha en fortsatt fin kveld!
Hallais fra Oslo. Nå har solen akkurat forsvunnet, så nå er dagens eventyr i parken ferdig. Er egentlig ganske ålreit i Norge på dager som dette.
God sen kveld fra det Romerikske. Bra VIP salget tok en pause.. Ble ikke så mange turer på meg, men med 2x LPA, EWR, SFO, HKG og en skikkelig langtur til TRD bør det da være håp om EBD igjen. Føler meg naken med EBG nå