God onsdag morgen..

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 11. okt 2017.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,717
    Bonuspoeng:
    293
    Godt høstvær i Brussel ...
    Har funnet en bra restaurant med mange stjerner, der skal det spises i morgen etter at de har ringt fra Hamar .... 266 millioner blir en bra middag..

    Ha en fin onsdag med eller uten vikinglotto ...
     
  2. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    Høh, den telefonen kommer til meg! Først en fra Hamar, så en fra de som har kontonummeret under meg i banken - som klager på dårlig plass ;)
     
    DanH, LN-FHU and Eddie47 like this.
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Siste arbeidsdag denne uka, så tar man en liten høstferie.Stikker selvfølgelig på hytta - mitt nye paradis :):)

    Ha en herlig onsdag

    PS: og Hamar ringer selvfølgelig til meg...skal bygge tennisbane på hytta for å klaske tennis på finværsdagene :D:D:D:p:p
     
  4. Kvalvaag

    Kvalvaag Senior Medlem

    Innlegg:
    697
    Likes mottatt:
    5,459
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen, siste etappe fra Kina avsluttes med LH til Stokholm og SK til BGO, tilbake til hverdagen, først en kjapp frokost i Senator loungen i Frankfurt, der en også fikk gjestet inn fru K ;)
     
    LN-FHU and Eddie47 like this.
  5. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Sia alt tydlegvis handlar om Vikinglotto tok også eg å leverte ein kuppong, so de må nok dela.

    Ellers vert det ein hektisk dag på kontoret her, før ein reiser på ferie i morgon. Hadde eigentleg tenkt å ta heilt fri, for ein gong skuld, men eksterne faktorar har gjort at laptopen må bli med den gongen her og. Turen går i alle fall med Qsuites, A350 og A380, skal sjå om eg ikkje får trylla fram nokon bilete etterkvart.

    Ha ein strålande dag!
     
    DanH, Upsaker, Misterix and 1 other person like this.
  6. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra markagrensen i Oslo, hvor tåken ligger nokså tykk.

    Etter jeg la pendlerlivet på hyllen og ikke har savnet verken fly eller flyplasser i det hele tatt, går november og desember måned fullstendig skeis igjen, med 14 jobbreiser og til sammen 26 legs - halvparten booket nå i morges. Jobben har rammeavtale med DY, men jeg passet på å bruke flyplasser som betjenes av *A, men ikke DY. Så får jeg heller tåle noen tyske togturer.
     
    DanH, Upsaker, LN-FHU and 1 other person like this.
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,717
    Bonuspoeng:
    293
    Her støvsuger de gatene også ..
    IMG_0966.JPG IMG_0967.JPG
     
    DanH, RoadKing and LN-FHU like this.
  8. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    God altfor tidlig morgen i Vegas.

    Fløy inn med AA via LA i går, business, i deres 777-200 versjon med gamle seter.

    Må si dette var en stor skuffelse, altfor korte for en mann på 189, og fotende er utrolig smal for en med 45 i sko.

    Håper de snart får byttet ut disse setene med noe tilsvarende 300ER versjonen. Jeg har med glede funnet ut at jeg ikke har gjort flere bookinger med denne flytypen.

    Men dette kan jeg komme tilbake til, når jeg gidder å lage en rapport.

    Mens @Eddie47 og dere andre sitter å stirrer på telefonen og venter på call fra Hamar, så skal jeg prøve lykken på noen kronespill og lykkehjul.

    :D
     
    DanH liker dette
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,717
    Bonuspoeng:
    293
    Er gevinsten større?
     
  10. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra hovedstaden. Nå har tydeligvis høstværet ankommet :( I dag igjen hadde jeg planlagt kollektivt men det skar seg igjen... Fikk booket Privat Driver, kastet meg i dusjen og sjåføren ringte selvfølgelig mens jeg enda stod i dusjen så da ble man en iPhone fattigere :( Hva skulle man gjort uten firma telefon? :cool:
     
    Bjoern In America liker dette
  11. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,717
    Bonuspoeng:
    293
    Viktig å presisere ...
    IMG_0978.JPG
     

Del denne siden