God onsdag !

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 07. mai 2014.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Park Inn OSL. Ble litt under 5 timer på øyet, ikke snakk om å få sove noe mer i natt.

    Snart på tide å spane opp litt frokost og litt mer jobbing før snuta settes mot København og møter der.

    Ha en fin onsdag!
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Kaffe og papiravisen mens jeg venter på at vaskehjelpen skal komme. Ellers noe kontorarbeid før det blir lunsjmøte med Gino Valente. Ha en flott onsdag du også:)
     
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Blev lite under fem timmars sömn i natt. Kaffe och tidning under tiden jag väntar på att systemen skall komma igång här i huset. Kom regn i natt vilket var efterlängtat. Ha en strålande onsdag.
     
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bodø.

    I dag er det sol fra klar himmel og en del vind fra øst som gjelder = gratis sandblåsing :)

    En kort men hektisk kontordag før SK4113 venter i tretiden. Konferanse og to netter på Plaza venter.

    He en flott en!
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra midt ute i Skagerak på Superspeed1 på vei mot Hirtshals!

    Grått og trist men flatt hav. Får vel ned å sjekke taxfreebutikken snart. Fremme om en time. Deretter blir det et døgn i Skagen på møter der før man drar hjem igjen i morgen.

    Ellers I&M (Intet at melde)
     
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim. Noe jobb fra morran, deretter kurs i regi av Gjensidige.
    Ha en super dag :D
     
  7. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Det heter vel I@M????
     
    SASlovah4evah liker dette
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Tbanen. Greit mye baller i lufta på jobb om dagen. Tre arbeisdager igjen på å få dem ned før det er messebonansa.

    Hiv og hoi etc
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Og dagen går videre i selskap med glade kolleger og kunder. Og dagens solstråle kom fra Linda i Marokko ..

    ''why dont you fucked up people ring to verify i am here on my telephone you wankers''

    Slik går no dagan ....... :)
     
    AndersB liker dette
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Kanskje Linda kan bli i Marokko?
     
    AndersB liker dette
  11. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Bergen. Lang dag med først en tur med en liten grønn en, titte på masse rør også tilbake til i en mellomstor grønn en. Fått meg diamantkort fra Diners i dag også, og når jeg logget på Bonusfeber fikk jeg jammen meg noe å lure på: Hvilket Diamanttilbud skal jeg velge om jeg får. For sju år siden hadde jo Quejtejsilallfjdkj eller hvordan de skriver det vært kult, men ser ikke riktig bruksområdet for en sliten småbarnsfar. Får fullføre morgendagens pastasus og komme meg gjennom regningsbunken og skrive reiseregnigner før det blir natta batta.
     

Del denne siden