God onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av KristianSk, 25. febr 2015.

  1. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som vet hva slags smørrebrød som serveres når SAS ansatte samles til faglig møde?

    Ha en aldeles brillefin dag
     
    tommy777, SASDC8 and Fnate like this.
  2. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Kaffen med ekstra sukker står på sin faste plass og jeg teller ned til ferie! NYC om knappe 24 dager, gleder meg til å vise dama byen da det er første gang for henne.

    Ser virkelig frem til helg og vårmåned! Ha en fin dag.
     
    Fnate liker dette
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Grompf fra Lillestrøm.

    Morrakvister er sykt oppskrytt altså. Skulle ønske jeg kunne bli gjenfødt som bikkje. Bare dilte rundt, pese og lete etter kvister jeg kan drasse rundt på.

    På den andre siden er en innmari hektisk 1,5 uker overstått, og filmcrew fra Canada som filmet oss jobbe ble også ferdige en dag før tiden. Så da slapp man det i dag. Men det var gøy også. Kan nesten høre den kleine fortellerstemmen fra alle "TV3-realities" - "I dag tidlig forsov Bjarne seg. (med bilde av en trøtt Bjarne). Oddvar ble skikkelig sur, og bestemmer seg for å ta det opp med Bjarne (kamera flyttes til Oddvar som sleper meg seg Bjarne inn på møterommet).

    [​IMG]
    - Kollega som aldri forsover seg -

    Så nå sitter jeg her og strekker meg litt med decaf'en min, og slenger ufinheter via Snap til alle venner som er så blide og glade om morran. Makan!

    Ha en fin dag
     
    Last edited: 25. febr 2015
  4. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra hovedstaden!
    Var en tur hos frisøren i går kveld og dumpet borti den sprøeste dama noensinne.
    For å slippe den pinlige tausheten i frisørstolen, tenkte jeg at det var lurt å spørre hvor lenge hun hadde vært i game-et og hva hun hadde jobbet med før. Skulle ALDRI gjort det! Da kom det en lang regle om da hun drev med hesteoppdrett og alle personene hun ble kjent med som følger av dette. Det var advokater fra quatar, likesinnede fra alle verdens hjørner og vistnok prinsessa av Sør Sudan. Fikk en lang regle om at hun prata med henne på facebook for et par uker siden. På dette tidspunktet skjønte jeg at det bare var å jatte med og sitte i ro, var tross alt hun som stod med saksa.

    Spesiell dame, men klippe hår kunne hun.

    Ønsker alle en fin dag :)
     
    Fnate and anders82 like this.
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!

    I dag sendes ungene en tur i dyreparken med noen venner. Har sendt med dem pass så jeg er sikker på de slipper ut igjen. Av og til oppfører de seg jo som apekatter, så man vet jo aldri. Men hyggelig for dem å få nesa opp av ipaddene og playstationene nå i vinterferien.

    Men far må jobbe. Akk ja. Tjene til livets opphold osv. Joda. Er det rart jeg drikker? Er det helg snart?
     
  6. ina_s

    ina_s Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    Halvgod morgen fra Bergen.

    I tillegg til at jeg har hostet i hele natt og ikke overraskende (også i dag) våknet med sår hals, så bestemte mine to pc-skjermer på jobb å streike igjen. Da er det jammen meg flott å vite at firmaet sin IT-avdeling sitter i UK og at det derfor tar et halvt år etter at man har sendt en request for at de skal delegere en lokal løk (med frykt for å snakke) som sitter gjemt inni kroken her på kontoret til å måtte hjelpe meg IRL :eek:

    (Og ja, ledninger er der de skal være osv ;) - de er bare ikke så veldig kompatible med dockingstasjonen min sånn innimellom)

    Oh joy!

    Ha en bedre dag!
     
    SASDC8 and Fnate like this.
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God (?!) morn fra venterommet på tannlegekontoret :confused:

    Aldri kjekt å være her, selv om folket er hyggelige og tennene stort sett er helt ok. Men man vet jo aldri...
     
    tommy777 liker dette
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Ho ho fra Trondheim
    Idag er det bursdagsfeiring hjemme med eldstemann som blir 4 år idag. Det blir fullt hus og over 20 gjester , så hurra meg rundt....:rolleyes:
    Men men - artig te ungan :D

    Ha en strålende onsdag :) :) :)
     
  9. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God sein morgen fra Ullevål i Oslo. Endelig kommet meg bort fra Nederland.
    Elsker livet, elsker at frokosten står automatisk på senga mi HJEMME - attpåtil er kaffen varm og juicen iskald.

    I dag er det bare å drive dank frem til kvelden på tidsplanen.
    Bowling og paintball med fruen senere i dag.

    Ha en perfekt dag!
     
  10. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God lunsjtid fra London! Jeg lot konferanselunsj være konferanselunsj og beveget meg til Galvin i 28. etasje i Hilton on Park Lane for en utmerket lunsj. Life is good! :) Mer luftfartskonferanse etter 3 glass vin går sikkert fint.
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Snakk om lobb.. Frikadeller med rødbeter selvsagt!

    God morgen fra Chicago. Smågløtt med sol, men fortsatt godt med minusgrader.

    Full dag på telefonen i går, samme type dag i dag med 9 telco frem til 1600 da eiendomsmegleren kommer innom. Nå skal huset selges, cash på konto, dritten til Seattle og hus handles der.

    Så det så!

    Ha en flott onsdag!
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Bygde ikke du nettopp palass på størrelse med Ceaucesco sitt i Chicago da? Du e itj rætt du, Tommy-san
     
  13. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld, god kveld, karar!

    Hjemme etter en laaaang dag på skole og jobb. Hvis noen er innom BOO den nærmeste tiden, så gi et lite pip, så skal jeg løpe etter deg mens jeg veiver med en iPad over huet ;)
     
    Last edited: 25. febr 2015
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    He he.. Town home in Wheeling, ja. ;) Kombinasjon av heavvy drittvær, så stoooort press fra fruen som er fra California, høy skatt mv, samt sellers market, naboen sin enhet gikk for 100K USD mer enn han kjøpte det for, solgte på 11 dager...

    Kan ikke si at jeg gleder meg, men men.
     
  15. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Whoa....flytter du til SEA ? Hva skal vi trøndere gjøre når det er ID-tur til ORD da...? Damn...
    Tar du med deg A6'a da ? :) Trives i vinterværet i Washington den tenker jeg :)
     
  16. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    I forhold til her er det jo Granca i Seattle. Bilene beholdes.
     
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Mmmmmmm... syden! Vil anbefale Tenerife, da
     
  18. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    SEA? Whoa - gjesterom med utsikt mot innflyvning til Everett/Boeing Field/Seatac bestilles herved ... :p
     
  19. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Skulle du først flytte til kysten, hadde vel litt lenger sør vært mer behagelig og vær-stabilt?
     

Del denne siden