En riktig god dag fra brygga i Fredrikstad, Det er utrolig hva man får gjort på kontoret når 80 % har tatt ferie. Ingen forstyrrende eposter eller telefoner. Om tre dager tar jeg ferie og om syv dager sitter jeg godt planta i 12A fra LHR til AKL via SIN. Ha en fin sommerdag!
Fantastisk morgen i Nordhordland ... solen skinner og himmelen er skyfri. Snart skal jeg kjøre på jobb i Bergen .... Her er det om å gjøre å nyte hytten når vi kan, siden vi også starter ferien om tre dager, godt installert i sete 1D BGO-CPH-IAD ..... Er sikker på at det blir en god start på ferien ... Ha en fantastisk dag alle sammen og nyt dagen.
God morgen fra DY741! En liten tur til hovedstaden måtte til i dag. Ut med DY, hjem med SK, bare for å spre investeringene litt. Over skyene skinner solen og himmelen er alltid blå, ha en fantastisk dag alle sammen
God morgen fra hovedstaden! Kaldt, men solen skinner. Som tidligere talere, gleder jeg meg over få mennesker på kontoret, etter en tur nesten alene på t-banen. Utrolig hvor or mye man får gjort uten forstyrrelser! Snart helg!
God morgen fra Alicante, ikke overraskende sol og varmt i dag også. Neste flight på fredag, hjem til OSL
God morgen fra et praktfullt solfylt Sørland. Siden det tidvis blir litt mye "kos med misnøye her inne ".... La meg få rapportere om en helt alminnelig straight samtale med 05400: Jeg hadde planlagt tur til Gdansk ultimo september. Det var opprinnelig en litt småsær hybrid-tur: Segmentrun (KRS-OSL-CPH-GDN-ARN-OSL-KRS) + Poengrun (Plus og Plus saver), OG med siste sprell for Herz-Eurobonus 5' EB deal. Men så viste deg seg at kånemor (til min smule overraskelse) faktisk ville være med. Hun booket (BGO-OSL-CPH-GDN, osv) også plus, men da vi skulle finne seter ved siden av hverandre, oppdaget vi at min forbindelse OSL-CPH gikk 19:55, mens hennes gikk 20:50. Da er det ikke lett å sitte ved siden av hverandre. Ringte 05400, la inn EB nr og ventet ca 1.5 min. En meget forsiktig og grundig svensk operatør klikket seg gjennom systemet og fikset ombooking. Det kostet meg 2 kr For så vidt lettere komisk da hun ba meg vente ( kontroll av at mitt AmEx Plat. kort) ble godkjent for de to kronene, men men, hun var tross alt svensk
Mornings fra Bergen. I morgen er jeg godt installert i 17F til..... AES fra BGO. Småpene 7.5 grader på fineste fjellsiden i dag. Hjelpes meg. Sa noen sommer?
God dag frå Aust-Finnmark! Termometeret viser framleis tosifra temperatur, så ein skal ikkje klage Elles er det enno tre veker til ferie, men då ventar Trøndelag, hytteliv og elles sløve dagar. Heldigvis har eg smyge inn ein liten flytur no til helga, så direkte synd på meg er det vel ikkje Måtte dagen bringe dykk det aller beste!
God ettermiddag fra Trondheim Gråværet legger ingen demper på en snikende feriefølelse....T-11 Ettermiddagen blir å gå med til fläsktur ( eller øl-tur om du vil ) for deretter å hjelpe en kompis med maling ( hurra ! ) Ha en strålende onsdag
Så blev det onsdag. Startede sidste dag på job med at sove en time over i morges. Heldigvis ingen møder og dagen skulle bare bruges på at levere pc tilbage og sige farvel. Sidder nu i guldburet her på CPH og ser på de to millioner andre mennesker der leder efter plads. Nu venter klargøring af bilen i morgen og fredag går turen så ned ad den svenske highway til.... København... Håber en har god flyvsk onsdag.
God morgen fra et komfortabelt California. Siste morgen her, i morgen våkner jeg til landing i Bogotá og noen uker med eventyr. Ikke dumt det heller. Ha en bra en!