Er det Lecablokker kontra skikkelig betong, da snakker vi gjør det selv konseptet en kraftig borr maskin, en slegge + ekte manne svette, vs, vannavkjølt mobil betong skjærer som "veier litt"...
Eg trur ikkje eg skal starte mi karriere som hushai med å lage hol i soveromsveggen til den yngre kvinnlige leigebuaren Må nok ha proffar (les nabo) til å gjere det. Det er snakk om ein yttervegg. Høhøhøhøhø. Kledd med trebord og isolert med glava vil eg tru.
God mandag Sitter på SK 4116 på vei til BOO, og deretter TOS. SAS appen sier 85 flyvninger, 2 strekninger allerede unnagjort idag, så da er vel Diamant i boks. Må vel vente noen dager før den dukker opp i app T-22 for tur til MEX - krysser fingrene for at ikke viruset ødelegger turen....
God manfag fra BGO. Venter på SK280 som skal ta med til OSL, og deretter SK223 til KRS. Gidder ikkevise nok et bilde av stengt bollebu her. Den forblir nok stengt til godt inn i 2022. Insjekk fortalte om svært rolig dag. Ser også slik ut, få reisende, men ikke helt katastrofe på denne flighten. Ha en fortreffelig og sykdomsfri dag!
Stø kurs mot palmene mandag. Hadde også veldig sans for Olof, og de to palmene på kontoret fikk navna Olof og Lisbeth..
God ettermiddag fra pitstop på OSL. Her er så lite trafikk at en føler seg hensatt til 1.Mosebok : ….. «Og jorden var øde og tom, og Omikrons ånd svevde over vannene»…… Menyen er en øvelse i forsakelse : Kun litt saltstenger og kullsyre-vann. Men vi satser på bedre tider en eller annen gang. Det blir vel stort sett hjemmekontor denne uken, men har fått en del teams-møter, også ett på litt aparte tid. Man har deltakere fra andre siden av Atlanteren. Jeg satser på at snøen har regnet/smeltet bort på det sørlandske. Da rekker jeg akkurat hjem på en lading. Tally ho!