God pinseaften!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kristian, 03. juni 2017.

1. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, så var vi der at om knappe tre uker snur sola og det går igjen mot mørkere tider, mens her i Øst-Finnmark går gresset fortsatt med ullgenser. Vel, vi bor på 70 grader nord av egen fri vilje, så klage skal man vel ikke :)

Måtte alle få ei fin-fin pinsehelg med eller uten bål, med eller uten bonusinntjening :)

Stuttfeiten liker dette
  2. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,876
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen. Slapper av med frokost på Gullstua OSL. Skal til BRU 12:15 men tar toget rett til Brugge for 2 dagers miniweekend.

Origo and Kristian like this.
  3. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Roma byr på 25 varme fra morgenen av, herlig det!
    20170603_104333.jpg

Endelig et land der det er innafor å ha hår på kassa.
    Ha en rolig og solfylt dag soldater med eller uten hår på kassa :)

4. grisefod

grisefod Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    God aften.... hjemme godt kl 1 i nat efter en hyggelig aften med øl og gode historier. Heldigvis startede det mindste tåge horn kl 5.30 i morges, så kl 6 var jeg oppe med hende.
    Nu sover hun så til middag de andre er taget i butikken med moren. Nu skal der powernappes til de kommer hjem.

Kristian liker dette
  5. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Eg også, då møtte eg deg kanskje i døra når eg kom no nettopp?

Her går turen til grannelandet. Tenkte å starte helga med kake og te i Birger Jarlsgatan 18. Det er ikkje båtveir i Stockholm denne helga, så vi kjem sikkert til å holde oss på land. Sjå på Solsidan i kveld og sove lenge i morgon. Om ikkje eg får med slekta på Grönan :)

Ha ein fin dag alle sammen!

Kristian liker dette
  6. TOSflyer

TOSflyer EBD

Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Hilser fra fremre del av kabinen på SK907 på vei til EWR. Her er tre-retter med tilhørende drikke nettopp inntatt, nå blir det film og snacks noen timer fremover. Beregnet ankomst 30 min. før rutetid, noe som jo er bra når man har en litt tight connection videre. Trivselsfaktor og service ombord er imidlertid så bra at reisen godt kunne vart lenger :)

Ha en fin langhelg alle sammen!

Last edited: 03. juni 2017
  7. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,876
    Bonuspoeng:
    183
    Nå har ikke jeg oversikt over hvordan folk her inne ser ut..er du både litt stutt og tjukk kanskje :) Jeg husker det var en familie som skulle inn (fikling med å få samtlige inn?) i det jeg gikk ut.

8. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    :) Berre litt rund i kantane.
    Reiste uansett åleine, så eg var nok ikkje med den familien. Satsar på å sjå innlegget ditt tidsnok neste gong så kan vi hilse på.

Del denne siden