God söndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 06. sept 2015.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från strax söder om Stockholm!

    Regn och dimma utanför fönstret och rätt tung i huvudet efter ett fantastiskt bröllop igår mellan två goda vänner. Planen idag är att göra så lite som möjligt, nyktra till och köra hem till Uppsala igen. Ha en strålande söndag med eller utan tungt huvud ;)
     
  2. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Rælingen. Nydelig høstvær, sol, 8 grader og litt vind. I dag blir det klargjøring av campingvogn før den blir fraktet bort til vinterlagring.
    Skal også en tur til Ullevål i ettermiddag/kveld og se Norge-Kroatia sammen med 27.000 andre. Noen som bor i området og har en parkeringsplass til disposisjon? Tipper det blir kaos å finne ledig parkering i nærområdet.
     
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra et solfylt Arendal. Snart settes kursen innover dalom, oppover Setesdalen og Rv9, med destinasjon Hovden :) Håper på like fint vær der oppe.

    Ha en fin søndag :)
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra SK210. Nå er man endelig på vei til Berlin med den lånte rullende rimowa..
    Håper jeg får folket på flyplassen i Berlin til å krysse den ut av EU selv om jeg reiser via DK..
     
  5. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Solen skinner og søndagen er godt i gang. Konfirmasjonsfesten ble såpass vellykketi går at vi nå må ut for å finne igjen OIIIIIIIO' n. Ellers ikke så mange planer. Nyt solen du også.
     
  6. VFFlyer

    VFFlyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    Kort hilsen fra first class loungen på T5 Heathrow, videre til Tokyo på BA CW, ikke noe spesielt men godt å være i lufta igjen etter en laaang sommer uten noe reising.
     
    RemiWM liker dette
  7. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag!

    Minst 3000 kaloriar vart innteke til frukost på ein over middels god restaurant her i den moldovske hovudstaden. Ikveld går flyet frå Chisinau via Istanbul til Oslo. Alt for mange timar har blitt tilbragt på buss sia Norge slo Bulgaria i Sofia.

    Ha ein fin dag!
     
    Henrik liker dette
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G....... morgen! Etter en lang tur, en varm dusj og en tung lunch er det snart på tide å jobbe ltt igjen (Zzzzzzzzzzzzzzzzz....) Neida - søndagskveldene pleier ikke å gi tid til slikt ... :)

    Finner vel ut av etterhvert om landskampen går på en åpen kanal .. hvis ikke blir det ESPN på padda ...
     
  9. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    @LN-MOW : Fotballkampen går på MAX fra kl 17 (studio) og kl 18 (kampen).
    Flott vær helt i sør. Kanskje på tide å tørke støv av kamera og labbe en tur i nærområdet.
    Men først frokost/lunsj og litt grubling på hvor neste flygning skal gå.
    Ha en fin dag i alle himmelretninger :)
     
  10. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra Skedsmokorset! Sånn deilig sliten etter å ha løpt i går; 8 km på grusvei, myr og sti, i tillegg til en laaaaaaaaaaaaaaang bakke på over 1 km. tar på. En lat morgen, og straks kjører vi inn til Oslo for å feire gudebarnet mitt på Bølgen & Moi på Briskeby. Satser på en hyggelig lunsj med hyggelig feiring.
    Ha en super søndag!
     
  11. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra Alta! Litt rødvinstung i toppen idag. Middag hos opphavet, klesvask og husvask for å forberede på at huset blir stående tomt i 2,5 uke står på agendaen.

    Ha en flott søndag! :)
     
  12. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra Alicante! Varmen er på plass og fikk meg en god dusj med regn i morges. Befriende å kunne gå rett til kjøttdisken, plukke ut et godt stykke kjøtt og få oppskjert akkurat den mengden jeg vil ha, samt plukke opp en grei flaske vin for ingenting på turen tilbake.

    Nå er det bare å forberede hjemmekontoret for neste uke og fikse sikker nettforbindelse tilbake til Trondheim. Vil nødig forklare en del av trafikken jeg genererer når jeg jobber.

    Ha en flott søndag! :)
     
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Sannelig min fnat er det søndag. Her er det storsløving på gang. Kombinert med litt pakking og stryking av skjorter, før det bærer avgårde igjen med fakirflight i morgen tidlig.

    Stort mer er det ikke å si om det
     
  14. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,028
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra Lørenskog, endelig hjemme igjen! :)
     
  15. larsellara

    larsellara Medlem

    Innlegg:
    73
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    Herlig søndag!
    Kom på at jeg har en eksamen på tirsdag.
    Bare å starte lesingen da. Ikke lett å følge med når man har studier på si. Men jeg har god kontroll på pensum, så mulig det blir tid til å lage hjemmelaget pasta i dag. Nam!
     
  16. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God søndag fra Gardermoen, og retur til Bergen med SAS... Forlater et nydelig vær, men fikk gått en luftetur i finværet med dyret i bånd tidligere i dag:

    image.jpg

    Ha en fin kveld :D
     
    Henning, Travellingalf and Fnate like this.
  17. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Søndag her også og en usedvanlig hyggelig søndag - i alle fall sett med patriotiske øyne! Veldig kjekt å se at Norge faktisk kan når de vil. Jeg har ikke vært på landskamp siden Norge tapte mot Danmark på bortebane for noen år siden, men nå fikk jeg sannelig lyst til å ta turen igjen! Nå grugleder jeg meg til bortekampen mot Italia og i mellomtiden er det vel bare å satse på uavgjort eller tap for Italia senere i kveld.

    Ha en fortsatt med fin aften med resultater som går "vår" vei!
     
  18. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Trondheim.
    Utedag med familien i fire timer på Haukvatnet idag. Deretter hjem til svigermor på søndagsmiddag. To trette unger sovna omtrent før hodet traff puta :)
    Herlig dag og flott fotball :):)
    image.jpg
     
    Travellingalf liker dette
  19. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    Er fristet selv. Skal dog sies at jeg var på kampen mot Italia for ett år siden. Begredelig.
    Er dessverre hos svigers når vi spiller mot Malta i oktober, men mot Italia i Roma har jeg mulighet og fri. Så jeg har søkt etter billetter, men finner bare dyrt så langt.
     
  20. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Gdrmpf fra det Sørlandske!
    Dagen har vært tilbragt med trang badehette. Kan vel takke den hyggelige kvelden i går for det.
    Mest burt i senga, ute av stand til å gjøre noe fornuftig. Fikk i meg litt mat nå og ble bare kvalm. Tror jeg går og legger meg snart.
    Blir nok bedre dag i morgen. Trur eg....
     

Del denne siden