God søndag folkens

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 26. febr 2023.

  1. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,703
    Likes mottatt:
    31,730
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Doha . Frokost snart gjennomført å det blir solseng, strand og basseng resten av dagen.

    OK Loungefrokost;

    6C600D02-91AB-4172-B580-E4500E9C5A5A.jpeg 86C97707-851A-4FF1-82B7-9711320A868F.jpeg CE1851DB-A491-4CDF-A92B-FFF298B25D30.jpeg B988786E-BB67-4D58-8D52-C97ED0C47B7F.jpeg 0D32CE0D-F4A4-4E5C-BA80-0079AA3070F3.jpeg 70B831A1-48F0-4386-89C6-7A95AE8601DE.jpeg
     
    tobeornot999, Liza, Eddie47 and 17 others like this.
  2. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,564
    Likes mottatt:
    13,932
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

    Tidlig på´n på jobb. Kondolerer til dere som våkner fyllesyke ila noen timer:D

    Opp og hopp
     
  3. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,294
    Likes mottatt:
    5,202
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen! Her startet dagen kl 05 som vanlig, og jeg har allerede rukket en hel del. Blir effektive dager, men desto trøttere og tidligere kvelder ;)
    Ingenting på agendaen i dag, bortsett fra en søndagstur et eller annet sted.
    Ha en fin søndag!
     
  4. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    421
    Likes mottatt:
    1,316
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen, eller, den kunne ha vært bedre om VY kjører tog når de sier de skal :p men det er søndag, og det skal ikke stresses på en søndag ;) det blir å lete etter noen flere ego-trips utover våren mens man venter, sas mc går varmt.

    Fortsatt god helg :)
     
  5. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,547
    Likes mottatt:
    22,482
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra godstolen som jeg snart skal forlate. T-litt over to timer til avgang! Blir kjekt med tur igjen :)
    Været i Nederland er like tvilsomt som her i Norge, veldig skiftende. Men det kommer nok til å bli en bra tur for det.

    Ha en flott søndag alle sammen!
     
  6. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,463
    Likes mottatt:
    25,103
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo vest.

    Vi og Sas mc rundet av lørdagen på ekspedisjonshallen med gode drinker:) For en bonusnisse smaker drinkene ekstra godt på dobblehelger;)

    Ha en strålende søndag alle IF-ere, fortsatt noen timer igjen til poengsanking:)
    20230225_214246.jpg
     
    Last edited: 26. febr 2023
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,439
    Likes mottatt:
    62,249
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra RB23 mot BER.

    Solen skinner, og jeg skal snart ut og fly. Det må jo bli en bra dag! :cool:

    Kos dere, folkens!
     
    Eddie47, funkenstein, Calling and 9 others like this.
  8. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,558
    Likes mottatt:
    24,258
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon. Her vert ikkje kviledagen holdt heilag. I morgon er siste dag i min noværande jobb. I morgon kveld bær det til BGO før årets egotripp går av stabelen tysdag. Berre to dagar att til eg skal opp i skyene igjen! Vert det UA C eller LH F? Spennande spennande.
     
  9. pma

    pma Medlem

    Innlegg:
    53
    Likes mottatt:
    233
    Bonuspoeng:
    33
    God morgen fra Gullstua. Herfra går ferden videre med LH til FRA og videre til HND med LH First. Litt dårlig start på dagen da innsjekk glemte å sette på HON-tags og de var tomme for mappene til å ha boardingkortet i :(
     
  10. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    10,805
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra rute AE som straks er på vei til Praha!

    Kaldere her enn hjemme i Oslo, men satser på at det blir noen fine dager uansett.

    Ha en strålende søndag!
     
    funkenstein, Calling, Lars J and 6 others like this.
  11. ccurrahee

    ccurrahee Fly sa du?

    Innlegg:
    10,078
    Likes mottatt:
    36,335
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen både dem som som ligger ved poolen, venter på at ungene skal ta formiddagslur eller venter på at prosessen skal gå videre på jobb.
    Eller de som venter på Vy.

    Felles har vi vel at vi ikke trenger vente på at SASMc skal gå varmt.

    Søndag morgen i innlandet, sol og vakkert og ikke så surt som i går. En kan nesten si det var antydning til vår i luften når morgenkaffen ble drukket.

    Spansk øvelser, kanskje blir det å skrive et krav eller to til SAS, litt trening. Besøk av herværende oldemor. Også middag før det er å vende tilbake til hverdagen og jobb. Må legge inn en innsats før jeg treffer T-0 om en liten uke, så hverdagen starter søndag denne uken.
     
    funkenstein, Calling, Lars J and 7 others like this.
  12. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,798
    Likes mottatt:
    8,186
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Pau Casals på BCN.
    Ankom med Avianca fra BOG for ett par timer siden, nå venter en lang lounge dag her på BCN og BRU før vi er på OSL en time før midnatt.

    Avianca Biz er for tiden, som andre har sagt, biz seter med økonomi service. Men for en nattflyvning hvor hovedformålet var søvn fungerte det fint.

    Tror kanskje servicen på Avianca tar seg opp etterhvert som tiden går? Virker som de ligger 1-1,5 år bak de andre selskapene ifht til covid tiltak.
     
    Eddie47, funkenstein, Calling and 8 others like this.
  13. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,547
    Likes mottatt:
    22,482
    Bonuspoeng:
    183
    plantene er blitt flyttet til høyre og cafe lounge på TRD byr på det samme som pre-covid.
    Kjekt med en liten espresso før avgang.

    Det ble opplyst om et helt fullt fly, men setet mellom meg og sønnen er ledig. Tilfeldig eller diamanten som bidrar? Vi vil aldri finne ut av det men fint med plass :)
    D079B031-E8F8-4BE6-8E7B-C2C330E92D80.jpeg 057A2F6B-48CF-43CC-A032-AC54A04F1ECF.jpeg 4E060226-8BDC-454B-B2E0-1D11A64FB5F9.jpeg
     
    EndreD, Eddie47, funkenstein and 9 others like this.
  14. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,703
    Likes mottatt:
    31,730
    Bonuspoeng:
    183
    God tur, mappa for BP får du i FRA. Har aldri fått på OSL, eneste utestasjonen jeg har får det på i Europa er BCN.
     
    EndreD, Lars J and Sunnfjordingen like this.
  15. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,990
    Likes mottatt:
    7,607
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Stavanger som også i dag ligger badet i sol.
    Her har en allerede vert ute for å hente hjem medisiner til yngste avkom som ringte her på morrakvisten, der var formen skral kan en si, så godt min form nå er bedre slik at jeg kan skjemme ut datter som neste pasient.
    Ha en fin fin søndag :)
     
  16. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    29,162
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag folkens!

    Holdt på å ryke på tidenes overprisede GT på Bristol i går, tittet heldigvis på summen før jeg sved av SAS MC, solide forlangende på 750 spenn for to høyst normale GT gjorde at jeg følte det berettiget med et spørsmål om hvor mye de egentlig kostet. Bartenderen påsto det var pølsefingre involvert, men mulig han bare skulle være hjelpsom med poeng inntjeningen?
     
  17. pma

    pma Medlem

    Innlegg:
    53
    Likes mottatt:
    233
    Bonuspoeng:
    33
    Joda, har faktisk fått mappa i Oslo tidligere, men måtte spørre om den :)
     
    Wiolenze and Lars J like this.
  18. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    522
    Likes mottatt:
    1,934
    Bonuspoeng:
    93
    Det er heller sjeldent jeg melder meg innom "god morgen"-tråden. Men tenker det er hyggelig å si hei i dag - etter å ha sovet hjemme i egen seng for en gangs skyld. Har hatt en spania-uke og før der en tur til SFO. Så har vært mye på tur. Men det gledes. Nå lurer jeg bare på hvor og når jeg skal reise neste gang... Uansett så gledes det litt over at det fortsatt er noen timer igjen med SEB/Eurobonus 200%. Curve-kortet og kostnadene har fått løpt litt løpsk med litt reiser. Så det betyr jo også at jeg man nærmer seg 10K Eb-poeng denne måneden. Med 50% tildelt som statuspeng, så blir det jo en heller bedre februar måned (ut fra mine premisser). Så får håpe søndagen blir bra for alle sammen :)
     
  19. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,709
    Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Lech Walesa / GDN.
    Er på vei hjemover etter et "segment-run" nå på slutten av dobbel-perioden.
    Hadde opprinnelig KRS-OSL-ARN-CPH-GDN-CPH-OSL-KRS, men på ett eller annet tidspunkt kuttet SAS bort ARN.
    Har ikke giddet å klage på det. Ha en fortreffelig søndag kveld!
     

    Attached Files:

    Sonictravel, Calling, chrt and 6 others like this.
  20. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,068
    Likes mottatt:
    7,000
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser fra et sted over Sverige, på vei mot ARN.
    Blir en skikkelig melkerute idag, med BER-CPH-ARN-OSL. Ja ja, skal jo bruke finværet til noe.:cool:
    Hot tip for dagen: planlegger du å roe ned i loungen på BER de neste dagene kan det meldes om at LH er stengt for oppussing. Vi blir istedet sluset til en stappfull Tegel Lounge, som ikke kan anbefales. Skal visst være back to normal i mars en gang.

    Ha en fredfull avslutning på helgen!
     
    Sonictravel, chrt, ordnetseg and 4 others like this.

Del denne siden