God søndag fra Adelaide

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kosvines, 19. febr 2017.

1. kosvines

kosvines Senior Medlem

Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Gledelig søndag alle sammen (nå er det teknisk sett søndag i hjemlandet også.)

Sitter i Qantas sin domestic lounge i Adelaide, på vei til Auckland. Air NZ har kontrakt på alt her. Men ingenting å si på det. Stor lounge og bedre enn Qantas sin innenrikslounge på terminal 3 i Sydney.

Aussie74 liker dette
  2. seppma

seppma Reiseglad

Likes mottatt:
    114
    Bonuspoeng:
    43
    Sitter i Thai loungen i Hong Kong på vei hjem etter to dager her. Fikk oppgradert meg fra pluss til biz. For 25 0000 poeng, alternativet var 4000 Hong Kong dollar, fikk samme sete 7A som jeg hadde på veien hit. Må si at alt funket veldigt bra med insjekkning, ingen kø sikkerhetkontrollen gikk på noen minutter samme passkontrollen.

3. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,015
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Vancouver!

Det er fortsatt lørdag her, men er det så nøye? Jeg ruslet av toget fra Seattle for noen timer siden og ble møtte av småregn, men med et nytt land på lista og en flott by å utforske klager jeg ikke.

Kos dere, enten det er i Sydney, Hong Kong eller Vancouver!

4. braathens safe

braathens safe NN

Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Her i New York var det en flott lørdag med 17 Celsius, og i dag er det meldt samme været. Har flyttet fra Conrad til Waldorf Astoria og en meget grei suite på ca 130-140 m2. Varmen på peisen er noe svak for den er visst basert på rødt lys(varmepære?) og glassbiter, type simulert glødende kull.

God søndag til alle, med eller uten dårlig peisvarme.

Darkcho liker dette
  5. KatManDu

KatManDu Senior Medlem

Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Reiser i økonomi (foreløpig) Krs-Osl-Cph-Nrt som EDB. Ledig midtsete? Ikke en plass, selv ikke med flere ledige rader her og der. Men det er vel det setekartet eller bonuspoengene skal brukes til...

God søndag, med eller uten status ;)

braathens safe and Darkcho like this.
  6. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,384
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra vestlandet. Grå start på dagen, men det ordner seg når jeg kommer meg over skyene litt ut på dagen. SAS til hovedstaden om noen timer!

7. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,197
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra bartebyen.
    Her er det seks grader og regn.
    Fruen ønsker seg tilbake til Cancun.

RoadKing liker dette
  8. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,729
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra eksotiske Øst-Finnmark!

Ute veksler det mellom tette snøbyger og solgløtt. Litt snøskuffetrim er påkrevet, det samme gjelder planlegging av en liten vårferie :)

En god dag ønskes alle!

9. stakar

stakar Frequent Traveler - EBP

Likes mottatt:
    809
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag morgen fra Loungen i PH1 (17 etg) på Radisson Martinique on Broadway. Ser ut til å bli en flott dag i New York og meldt opp mot 17 grader. Om noen timer går turen til Madison Square Garden og New York Rangers mot Washington Capitals.

10. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Hyatt Churchill i London.

Det har skjedd! For første gang på maaaaaange år. Oppgraderingen til Tommy clearet ikke og heller ingen buy up tilgjengelig.

Så det ble en laaaang natt i BA WT+. Men jeg overlevde! Det eneste som ikke er intakt er egoet ;)

Ha en flott aften!

RoadKing, Petter B-C, Henrik and 3 others like this.
  11. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,141
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo.
    Her har man tilbrakt en tåkefylt dag på jobb, tåken lå tett til langt på dag så det var helt allright å jobbe overtid i dag... ettermiddagen bød på penere vær, men etter å ha vært på vakt kl 7 i dag så fristet det med lite annet enn å se på sporten på NRK og deretter fotballkamp på TV2sumo.
    En rolig kveld nå før det blir tidlig i seng, merker litt at man har stått opp før 6 på en søndag...

Nyt søndagen alle sammen :)

12. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,634
    Bonuspoeng:
    293
    Godt du som nordlending har en del å ta av på den fronten.. :)

tommy777 liker dette

Del denne siden