God søndag fra BKK :)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASDC8, 06. okt 2013.

  1. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Opp alt for tidlig for å rekke Thai 104 til CNX. So Sofitel hadde til og med fikset frokost bokser i BMWen, og der var det nok mat for meg, fruen og en normal thailandsk familie på 7... Fra hotellet til domesticloungen tok det akkurat 45 minutter, så note to self: søndagsmorgen er trafikken i Bangkok helt fantastisk.

    Ha en super søndag folkens :)
     
    Islending, Fnate and tommy777 like this.
  2. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg lurer på om de har mange avganger som er CNXCNX o_O
     
    SASDC8 and tommy777 like this.
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    G'aften fra Chicago. I dag ble huset klargjort til Halloween og gjester neste helg. I morgen har man stort sett hele dagen foran seg før flyet til London går kl 1920. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg, men sånn erre
     
  4. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen. I dag var det min tur å stå opp med rekrutten. Heldigvis sov han til 0700 :) I går morges når det var min kjæres tur, så var han klar for en ny dag allerede klokken 0550. Viktig å velge sine dager med omhu!

    Det skjer lite i Drammen i dag, kanskje skal de bookes en reise eller to, men det vil dagen vise.

    Ønsker alle en flott søndag!
     
  5. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    902
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen. Bare meg og yngstejenta hjemme, som syntes det var passe å sove til 0800. Lenge siden jeg har sovet så lenge på en søndag.

    Ellers er det fasinerende å se at en tom Yoplait kan være spennende i 35 min mens pappa leser på bonusfeber.
     
    tommy777 liker dette
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Om du vil ha gullkort så bør det bli omtrent to ;)

    God morgen fra Denver. Sitter i senga på Marriott Gateway Park og venter på at frokosten skal åpne. Om noen timer bærer det opp til Jackson Hole og Four Seasons for noen dager ferie. Faktisk er en av tingene jeg gleder meg aller mest til å kjøpe med ostesmørbrød på lokalbutikken. De er sååååå gode.

    Ha en fin dag.
     
    tommy777 liker dette
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jejeje fra Chicago. Fotballsøndagen er allerede over og resultatene var helt ok ;)

    Litt kaldere i dag, men fortsatt behagelige temperaturer og de neste 7 dagene ser skikkelig sommerlig ut.

    Til Europa i aften. God søndag!
     
    Fnate liker dette

Del denne siden