God morgen fra Radisson Blu Trysil! Har feiret min mors 70-årsdag i helgen. Fint sted med masse aktiviteter. Og god mat!
God formiddag fra Grenland. Fremdeles jobbhelg. Høsten har kommet, ble vedfyring i går kveld. Mange kollegaer ivrer etter å komme i gang med høstjakta, jeg melder meg frivillig til å dekke opp på overtid. Kjøtt kommer fra butikken. Ha en skuddfri dag
God morgen fra hytten. Seks år siden mine gamle helter viste seg frem på Duxford. Ha en minnerik søndag!
God morgen! I dag skal jeg ta med hunden i skogen, og spise digg middag. I tillegg må jeg ta en ny runde med booking av hoteller og leiebil i LA i desember. Vi har booket en siste natt ved LAX, for å slippe å mase gjennom byen siste dagen. Men, nå har SAS flyttet avgang til kl 17.30, så vi har fått en hel ekstra dag vi kan bruke på noe gøy. Ha en finfin søndag!
God dag fra Bangkok hvor slaraffenlivet går sin gang. I dag har jeg spasert 9 km til Soi Cowboy - kanskje ikke den mest sympatiske gatestubben. Jeg ble så svett av turen at det var flaut å entre hotellet. Av de tusenvis av menneskene jeg må ha passert i dag så jeg kun én annen som også svettet Bedre forhold ved poolen.
Soloppgang på østkysten var kl 05:15 i fad og det bar et flott syn, et lasteskip sklir sakte sørover akkurat i vannkanten .. Nå er solen kommet vel 10 min opp og begynner å varme
God søndag fra Oslo! T-20timer til London igjen. Hvor dronningen er død siden sist besøk for 1 uke siden. Soi Cowboy er hva man gjør det til. Mye rart på innsiden av dørene, men også utrolig moro å sitte utendørs der på kveldstid, foran en av barene med en kald Chang i hånden og bare se på alle de forskjellige folkene som passerer forbi.
Søndagshilser fra Gullstua på OSL! Herfra går turen etterhvert til London, men først rekker man litt nudelsalat og cava. Kanskje greit å bunkre litt ekstra, sånn i tilfelle Anko har "innført nytt serveringskonsept" også på Plus til utlandet... Har ellers registrert at statskanalen der borte har renset sendeplanen for satirisk humor, som følge av tronskiftet. Vel, da får man satse på at humor og allmenn lystighet fremdeles lever i beste velgående på puber og barer. Ha en flott søndag, hvor enn den avholdes!
God søndag fra Oslo. HAF brukt noen timer på å booke dykking, transfett samt forsøkt å finne ut hvor mye det koster å leie en beach buggy noen dager for forestående høstferietur til Brasil. Ikke alltid lett å orientere seg når websider kun er på portugisisk. Har også fått betalt en god slump med pæng for i nasjonalpark avgift for opphold på Fernando de Noronha, så får håpe ting faller på plass etterhvert. Nå blir de tur i marka med bikkja, før vi skal prøve oss på å lage Babi Guling til middag, eller Balinese roaster pork belly som kokeboken også kaller retten, har marinert ribba over natten i en heftig krydderpaste så dette blir spennende og forhåpentligvis digg!
Her bruket jeg Google Foto for å oversette menyer, det gir en god peiling på hva det står.. hvilket dyr som skal spises og hva de har som tilbehør
God søndag fra Sogn! Ser på værmeldingen at maleværet er ferdig til eg kjem heim att Jaja får vel berre klare seg med listverk i ulike farger
God ettermiddag fra Monza Hvor Formel 1 ble overvært i strålende sommervær i nærheten av «Parabolica» Ha en fortsatt fin søndag, hvor enn du er i verden
God søndags kveld. En av de siste etternølerne på søndagstråden gitt. Kan nok ikke regne med så alt for mye respons på denne, ettersom mandagen allerede har bredt seg ut over verden og søndagen snart er historie også i europeisk tid (cet). Dagen i dag bød på en tur til Mathallen i Oslo hvor jeg kjøpte to cup cakes og litt kjøtt til grillen. En marinert svinestek og en entrecote som er tørrmodnet. Blir spennende å se. Må vel hive den på grillen tirsdag. Håper alle får en røykfri søndags kveld!