God Søndag fra Oslo

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av pgaa, 11. okt 2015.

1. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Nydalen.

Tar på disse utfluktene en har, tok vel ca 5 min for en var borte etter en hadde ramla inn døra hjemme igår.

Fredag kan man si startet på best mulig vis med A350 til Helsinki, men dagen igår avsluttet på dårligste vis. Siste leg fra CPH måtte jo være satt opp med LN-RRElendig.
    Og når en endelig kom bort til Flytoget, var det jagge buss for tog til Oslo S.. Zzzzz

Ha en bedre søndag uansett..

Last edited: 11. okt 2015
  2. KatManDu

KatManDu Senior Medlem

Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag fra Sørlandet.
    Her er det sofa for kontorstol og fjernkontroll for telefon, ikke verst :)
    Men det er bare utsettelse for det papirarbeidet jeg er nødt til å gjøre - seinere...
    Ha en god kaffe der du er :)

3. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk du vite at det var buss for tog før eller etter at du hadde kjøpt billett? Vet du om det var samme opplegget på NSB? For øvrig god søndag fra hovedstaden :)

4. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Oppdaget når jeg var borte med Flytoget og skulle til å passere, sto ett kvinnfolk der som informerte, var planlagt avvik vist. Uten at jeg hadde fått det med meg.. NSB har jeg vel ikke fartet med omtrent siden krigen, så vet ikke. :)

5. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag!

Her i huset er man akkurat ferdig med å tappe 25 liter Stout og 50 liter American Pale Ale på flasker sammen med to kompiser. Så nå står de bare i kjelleren og godgjør seg. Det ble også planlagt en ny runde med brygging, så på onsdag blir det brygging av 50 liter juleøl og 50 liter Weissbier. Viktig å ha litt på lur når det nærmer seg jul og greier!

Når det sjakk på TV´en, men siden høstværet fremdeles er helt fantastisk så blir det vel snart en tur ut også.

Misterix liker dette
  6. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,614
    Bonuspoeng:
    183
    Et bilde sier mer enn tusen ord. Jeg er i Singapore og vil bare hjem. Men det er omvei via Amsterdam og så Oslo og så Kristiansand og så flybuss..... Uggggghhhhhhhhhhhhhhhh

image.jpeg

AndersB liker dette
  7. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad søndag fra Ris. Snart klar for middag i toppen av åsen her:) Mye frisk luft i dag - flere timers tur på Nordstrand og i Ekebergparken - anbefales. Nyt kvelden!

8. m.normann

m.normann Bring back the dragon!

Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag! Rolig dag på sofa'n for å lade opp til hektisk uke og helg, da blir det fly-for-å-fly-tur.

Ha en fortsatt god søndag! :)

Del denne siden