Straks avreise til EU, kjapp pit-stop til opphavet for å sette igjen barna, deretter blir det fläsk for alle (svenske)penga Ha en strålende søndag
God søndag fra innenlands loungen på OSL. Stille og rolig her. Masse god plass, deilig å reise på søndager. Må si SAS har forbedret loungen siden sist jeg var her, deler ut gratis vannflasker og matpakker (ikke smakt ennå) Kanskje det er tilfeldig, men i dag var det virkelig verdt et besøk. Straks boarding til EVE
Og god søndag fra KRS... Det er meldt lyn & torden & mye nedbør. Som de innfødte kanskje ville ha sagt det: dridvêr! Men det går over Ha en fin dag, enten du er inne eller ute
God formiddag fra det Sørlandske! KatManDu har allerede beskrevet været her og det kan bekreftes! Så det vil si en fin dag til å være inne på. Har fått en god natts søvn og sitter å funderer på hva man skal finne på i dag da. Litt jobbing og noen filmer på TV er vel ikke feil. Men først: Brønsj! God søndag ønskes!
God dag fra Trondheim. Har allerede logget 6 og en halv time på jobb, så det er vel påtide å komme seg hjemover. Har fått melding hjemmefra at maling av gang er påbegynt, så det blir vel ikke så mye avslapping på sofaen idag.. ha en flott en
God ettermiddag fra hovedstaden. Vått og grått ute. I øyeblikket er det kun yr i luften, men ser meterologen melder om skybrudd i løpet av ettermiddagen/kvelden med sjanse for torden så anser det som en fin unnskyldning for innendørsaktivter. Var flink og tok med en treningstur i morges så akter å tilbringe resten av dagen i godstolen med svært god samvittighet Ha en flott dag alle sammen enten dere skal druknes i regn eller solen skinner
God søndag fra Rygge. Familiebursdag er overstått og kursen satt mot Gardermoen. Er det noen som vet hvordan det står til i OSL-loungen i dag mtp streiken? Lurte på å prøve ut earlybird-tilbudet, med mindre det er noen andre gjestfrie sjeler på utland om 1,5 time
Har vært en flotte helg i Polen Men nå er jeg i SAS CPH loungen....og for første gang opplever jeg dette.... VARM BACON og KJØTTKAKER