Det er alltid kjekt å ha barnebarn på overnattingsbesøk, men denne gangen bommet vi skikkelig! De våkner vanligvis kl 06 eller deromkring og det gjorde de i dag også, men da var klokken 05 ... Det blir sikkert en fin dag likevel. Du verden ....
God morgon frå eit dalføre i Sunnfjord. Eg var faktisk fyrstemann opp i dag. Tett fulgt av arvingen som vakna medan eg var på badet. Typisk austlandsveir med regn og skodde i dag. Blir det trumfpoeng inn i dag? Det hadde gjort seg. Planlegginga av haustferien 2022 er allereie i gang, so då trengs det poeng. Far ynskjer seg til Seychellene eller Maldivane.
God morgen fra Nidaros hvor vi grunnet en dårlig tradisjon med å stille klokka i stedet våknet rundt 8 og ikke 9 som kroppen bruker å gjøre i helgene... Lite på programmet, men blir nok å gløtte innom F1 fra Portugal litt utpå formiddagen og liket bør muligens få luftet seg litt også... Ellers er det smått overskyet og antydning til vind i trærne, men det blir vel en OK søndag likevel, selv om den ble 1 time lengre enn nødvendig... Ha en fin søndag, folkens
God morgen fra Øst-Finnmark. Morgenen byr på snø, sludd, regn og vind litt omhverandre, men Gislefoss sa på radioen at det skulle bli litt bedre utover dagen med mest oppholdsvær. Her er frokosten inntatt, og nå skal man vel snart lufte seg litt, må bare hjelpe til med å gi litt oppmerksomhet til @Kristian sin pandionkatt først. Dyrets behov må jo komme først Nyt søndagen folkens
God morgen fra Skøytebyen. Hvem husker ikke de radiorefererte løpene på Hamar stadion! Som allerede for mange år siden ble flyttet innendørs, med fargebilder til. Overnatting på Scandic gav jobbreisefølelse. Ingen luksus, men solid nok frokost. Idag T-6, helt til TRD og innlagt seifiske. Ha en frisk og rask dag!
God formiddag fra et Oslo i regn. Det blir vel en gåtur når været letter - ellers ingen store planer.
God morgen fra landet. Her har det blåst i natt, og det er mye lyder i dette huset når det blåser.. Kaffe er drukket, og kjeks er spist. Så nå er det på tide med litt texmex frokost! Nyt søndagen! Det er en hel uke til neste gang.
God? tja, jeg har blitt flydeprimert. Våkner tidlig fordi både høststorm forsøker blåse ned alt og fordi noen ikke kan greie å bestemme seg for hva klokka skal være. Kan vi ikke bare ha normaltid? Et lite lyspunkt i disse covidtider er at ordet flyskam ikke trender lenger gleder meg til man endelig kan nyte reiseliv igjen slik vi husker det.
Takk for tipset. Fyrst må det bakast. Madammen har bursdag i morgon. Hugsar eg rett har Mor også det?
God morgen fra Trøndelags kjøkkenhage! Her er det familiemiddag i dag, før man skal fly ned igjen til Romeriket. Været melder regn, regn og munnbind! God søndag
God søndag tidligkvekd. Presterte å misse en ferge fra Havstrilelandet. Takket være en dyktig og dristig taxisjåfør rakk jeg 1705 til KRS