God søndag Dagen startet tidlig, nøyaktig ved midnatt. Akkurat som alle andre dager.. Så da startet den vel egentlig ikke tidlig.. God søndag.
Fortsatt lørdag her. Observasjon: på programmeringskonferanser er det mye gratis øl, mat og generell moro. Vurderer karrierebytte.
Hilsner fra loungen på Arlanda. Hvis noen vil gjestes inn på Gardermoen i innenriksloungen senere (en gang i 10-tiden) er det bare å sende en melding. Er det noe greit med mat i den? Tenker spesielt på egg da jeg tenker å ta meg en økt i treningsrommet, muligens.
God søndagsmorgen .... sånn omtrent passe tidlig .. Beina mine hater meg i dag. Var på skøytebanen i går. Men det står storfugl på menyen, så magen vil nok sørge for tilgivelse.
God morgen fra Kristiania, her er det bikkjekaldt!! Skal ikke gjøres mye i dag, først frokost nå og senere lunsj i innenriksloungen før SK269 flyr meg hjem igjen. Er egentlig svært misunnelig på min sønn som skal til OL i Pyongyang og flyr i dag.....har foreslått at jeg kan bære koffertene for han ...for tre uker i Sør-Korea trenger han litt klær SK2889 - TRD-CPH SK995 - CPH-PEK ... oppgradert til Plus for 16 000 poeng OZ334 - PEK-ICN Er sikker på at jeg hadde kost meg med å være med .. Ha en fin søndag enten du skal til Bergen eller til Pyongyang eller et annet sted ...
Søndag. Siste dag i helgen, dessverre. Dagen derpå, etter bursdagsfeiring på et bryggeri i går. Det ble drukket øl. Ellers er er bikkjekaldt, men strålende sol i hovedstaden. Solen varmer faktisk ganske bra. Nyt dagen, alle sammen!
Her er ein straks ferdig med 6 timar pliktteneste som skal avspaserast neste veke. Foreløpig er det då Dublin som står på planen, Istanbul er plan B og fleire byar i Belgia plan C. Har fått sagt god morgen til alkene, så til alle andre der ute: ha ein fin dag!
Eg prøvde det ein gong. Det var ganske kjedelig, vaska kle og såg på Travel Channel heile helga. Einaste lyspunkt var å sitje på altanen og sjå flya lande og ta av innimellom. Nei, ein skal ikkje sitje heime og rotne. Ut på tur!
Den som hadde fridager nok til å bekymre seg for den salgs. Ikke har jeg altan med utsikt til flyplassen heller God søndag fra hjemmekontoret på Byåsen! Fraværet av motivasjon og arbeidslyst er stikkende, men hva gjør man ikke for å finansiere denne galskapen. Nå snør det f**n meg også Ønsker alle en mer givende slutt på helga, forhåpentligvis minst 30 000 for over bakken
@Stuttfeiten Forslag til aktivitet på et par-tre fridager https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/ka6RLL/nordmann-med-ny-rekord-reiste-jorden-rundt-paa-56-timer
Nedsig når du har gledet deg til ditt første skikkelige loungebesøk, og CityJet presterer å bli forsinket 1 time, sånn at transferen i Oslo ble på fattige 10 minutter. Rakk så vidt å ta en liten tour de lounge, og så bar det rett ut igjen. Fikk ikke i meg noe mat eller drikke engang :/
God kveld fra hovedstaden. Her har det vært en fin søndag med skitur og middag hos opphavet. Flotte forhold i Nordmarka, om enn litt friskt. Men alt i alt en flott tur og behagelig søndag! Har akkurat fått booket flybilletter til Kirkwall i juni, det skal bli spennende med ny destinasjon og nytt flyselskap