God søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av AcroN, 05. april 2015.

  1. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God søndag fra Radisson Blu Airport Hotel Oslo!

    Ble i alle fall en 5-6 timer søvn i natt, så nå går turen snart bort til terminalen for å møte reisefølge. Så blir det noen timer med statusløs venting et eller annet sted før det bærer avgårde mot India.

    Ha en fin søndag!
     
    Herlov liker dette
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Med noen timer statusløs venting regner jeg med du hadde fornuft nok til å nyte ftokosten iallfall.

    God morgen fra Bergen. Fant noen nye muskler i dag tidlig etter at terrassen ble renset i går. Allerede ferdig på sats nå. Håper kona synes det er fornuftig at jeg skifter sykkeldekk og rydder bod når vi kommer hjem.
     
  3. tommyloke

    tommyloke Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    3
    God søndag morgen fra Tobago! Skulle egentlig kommet over med ferge fra Trinidad men både den og alt av rutefly var utsolgt til over påske. Et par øl og telefonsamtaler senere klarte jeg heldigvis å ordne privatfly over! :)

    image.jpg
     
    Edvard, Christian and AndersB like this.
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God fredelig søndag fra det Sørlandske!
    Eneste eksotiske her er at jeg følger KLM785 på flightradar og håper at jeg får se den lander på web cam'et på St Maarten. http://sunsetsxm.com/index.php/webcam

    Grått ute i dag, så det blir slakedag i heimen. Aldri feil å få litt fred og ro heller.

    Påskemorgen slukker tørsten heter det, så i dag blir det tyske pølser, mandelpotetmos og weissbier.

    Godt det er fridag i morgen også! Har alltid ment at arbeidsuken ikke burde starte før på tirsdagen....
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag!

    Her det særdeles grått, vått og trist ute i dag så da passer det jo bra med en innedag med baking og kokkelering til familiemiddag i kveld. Bacalao står på menyen og siden det er fridag for gjestene også i morgen så ser jeg i alle fall ingen grunner til ikke å finne frem en god flaske rødvin til maten.

    Ha en fin aften!

    Tobago er flott! Vi var der for noen år siden og leide oss en stor villa og det var bare helt fantastisk! Viss du/dere ønsker dere en dag på sjøen så kan vi anbefale Cocomotion Snorkeling Tours & Boat Charters på det sterkeste. Han som driver det er ett funn og vi hadde en storveies dag med snorkling, sightseeing, bading, fisking og grilling.

    http://www.cocomotion.net
    https://www.facebook.com/pages/Coco...-Boat-Charters-Tobago/109635899086821?fref=ts
     
  6. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    I tilfelle du misset den ... ;)

    [​IMG]

    G'fårmddag fra Sørstatene, hvor solen skinner og det meste er bra. Lite på programmet i dag. Må det vare!
     
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God 1. påskedag og god søndag kveld :) Nesten ferdig med eksamen nå, det skal bli godt å få levert den i løpet av uken.

    Nå skal jeg se på Kåre Willoch på fjernsynsapparaturet. Norges desidert klokeste mann.
    Ha en fortsatt god aften!
     
  8. tommyloke

    tommyloke Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for tipset! :) også leid villa her med noen kompiser, fantastisk øy å kjempetrivelige folk! Flyr tilbake til Trinidad i morgen formiddag så tror ikke vi rekker det denne gangen. Men er det årlige geit og krabbe kappløpet etter påske i morgen tidlig, så tenkte å få det med oss før vi drar:)
     

Del denne siden