God søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av AndersB, 12. jan 2014.

  1. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Kom litt mer påfyll av hvitt i natt, og det er strålende sol nå nå er det nydelig vintervær her. Ingen vet hva dagen min bringer, selv ikke jeg :)
     
  2. wilhelm

    wilhelm Medlem

    Innlegg:
    90
    Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    18
    God dag! Da er man snart klar for å dra på jobben for å få unna det man ikke klarte å bli ferdig med på fredag:(

    w
     
    tommy777 liker dette
  3. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag!

    I går gjorde jeg ingen ting, men jeg ble ikke ferdig, så jeg må fortsette i dag...
     
    tommy777 and Jørgen like this.
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag!

    Tente kanskje jeg skulle ta meg en treningsøkt på skøytebanen i byen senere i dag. Det blir lite isbelagte overflater den neste uken :)
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hæppi søndag fra det Sørlandske.
    Her skinner solen og temperaturen godt på plussiden. Måtte det bare fortsette.
    I dag skal julen ut av huset. Men først egg & bacon.

    Hoi!
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Her kom det vesentlig mer påfyll av rødt i natt. Strålende crew på flighten fra LA til London. Fikk meg 7,5 timers søvn og våknet, som vanlig, av - "Ladies and Gentlemen, we are approaching London and expect to land in about 40 minutes. We are just about to cross the coast of Wales, and you should be able to see Cardiff down to the left". Trikset mitt er å alltid sove helt til Cardiff.

    Men jeg må si at dagens ønske er en trillekoffert som ikke bråker som en traktor. Begynner å bli pinlig at folk må heve stemmen rundt meg for å klare å føre en samtale mens jeg triller.

    Nå blir det et glass til med rødt før BA768 tar meg til Oslo
     
  7. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God kveld fra flybussen til Narvik. Nå er det bare å komme seg inn døren og få på pc'en for
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Seattle. Akkurat planta rævva ned i en stol i styrerommet til Alaska. Flott helg med litt av ett ruskevær her i vest. Siden det var ett godt knippe plussgrader var det liksom greit.

    Brunch hos venner i dag der man kunne se Liverpool ta ett oppgjør med Stoke som endte godt.

    Dersom alt går etter planen skal hjulene plantes i bakken i Chicago ved 8 tiden i kveld.

    Hei / hå!
     
  9. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Ja her var det ruskevær i helgen, kjøreforbud for Toyotaer og andre småbiler som blir tatt av vinden, som øyboer er man vant til å kunne endre planer fort(tm) - 20 minutter før kickoff Seahawks mot Loooosers!!!! gikk strømmen ! Men en god øyboer (uten Toyota) frykter intet - Bainbridge Brewing Company hadde strøm (viktig) Øl - ja tanker fulle! og Storskjermer - en skikkelig storstue (de lar barn og hunder også få komme inn) - etter at Seahawks hadde totalt spillt "Let the Saints go marchin in(home!!))" forsatte vi til vår lokale Pub (som ikke har storskjerm) - men øl, strøm og mat, hvor det ble endel flyprat - med gode venner godt plassert i Boeing og Dassault. (Vi ble vel ferdig med 777X som blir et ekte Puget Sound produkt - ikke noe sørstat kliss med denne maskinen!!)

    go Seahawks
     
    Fnate liker dette

Del denne siden