Her på Fosen høljer det ned, tror jeg holder med i sofaen i dag, det er jo tross alt Paris-Robaix på tven. Ha en fuktig søndag
Rooolig søndags morgen her. Prøvesmakt hjembrakt Parmaskinke og ditto ost til brunch Godkjent til A+ og vel så det. Pussig at vi ikke får til å lage sånn skinke i Norge? Nå blir det en liten spasertur i snusbyen. Skal filosofere på meningen med selvkjørende biler og hva de vil si for økosystemet til bil-næringen. Forventer ikke noen epiphany
"God" ettermiddag i bartebyen. Trang i hjelmen idag, men litt frisk luft og brus gjør underverker Ha en rolig søndag
God ettermiddag fra et random shoppingsenter i Gdansk. Snart ferdig med andre dagen hvor jeg fotfølger fruen inn og ut av butikker Tok meg ikke mange butikkbesøk før jeg husket hvor utrolig kjedelig det er! Men klart jeg får jo mange "bonuspoeng" av slikt
Kom akkurat heim frå skogen. Pyttipanne steikt på bål til lunch, og is til alle mann på veg heim. Heile huset stinkar sur bålrøyk (mykje fuktig ved i skogen på denne tida, kvar er Lars Monsen når ein treng han?). For ein herlig dag!
Lars Monsen er her: Rolig søndag her i sør også. At det er litt grått ute gjør ingenting, da blir det ikke unødvendige reflekser på tv-skjermen
God søndag fra det Romerikske. Dagen har så langt gått med til utesysler i deilig vær, så nå fortjener jeg en strekk på sofaen. Nyt dagen folkens
Hvis Google var kompis og henviste meg korrekt tror jeg vi snakker om en butikk som ikke faller helt i smak hos kona Det er forresten nesten ingen butikker som tar Amex her
Da eg påskeferien i gang på CPH. FRA og VLC gjenstår. Nå har vi akkurat klart å klemme ned noe mat i mellom flyvningene og er klar for neste runde. Så blir det en god uke i Spania
Sjallabais fra gullstua. Snart boarding, og altfor lenge til ankomst i Cape Town. Har bunkret opp med timesvis med bra musikk, altfor dyre hodetelefoner og en bok som skal fylles. Og et par GT. Dette blir bra. Ha en bra en.
God søndags aften! Oppdaget at bussen i Bodø ikke besto knyttnevekravet, vurderer å skrive klage umiddelbart.. Uansett, ha en fortreffelig Palmesøndag alle ihop!