Etter de siste timene i solen har jeg nettopp sett skirenn på Eurosport med vin fra den korrupte kelneren .... Irriterende med han russeren på resultatlisten ...
God kveld frå Sats Premier loungen på Changi, ganske OK lounge faktisk. Endeleg heim etter nær 1mnd med masse jobb i Singapore så skal det bli godt og kome heim og få lada batteria samt sjå attende kulde og forhåpentlegvis sno. Ja no er eg verkeleg lei det varme fuktige været, kall meg rar(det er eg sikkert) men kan kle på seg når det et kaldt.
Hadde jeg vært deg så hadde jeg postet denne saken på Facebook-veggen til både SAS og Eurobonus, og sendt avgårde en mail om det samme til gullmailen. Dette var rett og slett latterlig dårlig av de ansatte der.
God ettermiddag fra Gong Cafè 2 her i Budapest. Siden jeg bare skal tusle over på Radisson på OSL ved ankomst sent i kveld så tillater jeg meg å nyte et par GT'er før taxien kommer og henter meg. Ble en ganske så fuktig helg her denne gangen, kompis som fylte 60 måtte jo feires behørlig.
God ettermiddag fra oslo, akkurat booket en langhelg med SAS til Hong Kong langt frem i tid (2020) men kjekt å ha noen bookinger i boka Noen dager til så blir det endelig ut på tur igjen etter et lengre opphold siden begynnelsen av januar, først en liten jobbtur til Stockholm før ET tar oss til Seychellene neste helg, så nå skal jeg snart ned i kjelleren for å grave frem dykkeutstyret fra boden
Ja, må si jeg egentlig ble ganske overrasket. Jeg skulle jo åpenbart ikke inn og tømme loungen for "dyr" drikke en halvtime før avgang sammen med en 8åring. Har sendt til gullmailen, men forventer vel ikke noe mer enn et god dag mann økseskaft svar tilbake om at meldingen tas med videre bla bla bla
God ettermiddag fra de dype skoger i Rømskog. Her besøker vi farmor før det blir tilbake til far i Lillestrøm. Imorgen er det ut å fly hjem til Tromsø. Nå som en tur er over så er det bare å glede seg til England turen jeg skal ha om 24 dager. Min far har laget meg en del lasagne som han ønsker at jeg skal ta med, får jeg den gjennom sikkerhetskontrollen? Men ellers får folk fortsatt ha en fin søndag!
God ettermiddag fra SK4581, på vei opp fra BOO. Lang, fin dag med junior på Norsk Luftfartsmuseum Nå er det hjemreise, godt connected med SASWIFI ombord Ha en herlig søndag
God kveld fra hovedstaden! Har gått en lang tur i skogen med hunden (jepp, i skiløypa, til fots!) Før det fikk jeg booket en langhelg i Reykjavik, og en litt lengre tur til California. Fint å se at det ligger noen turer i appen. Måtte dessverre avbestille en bonustur til BOS. I dag blir det middag fra Sumo!
God søndag til alle fra Første Klasse loungen til BA på T5 Har vært i London i helgen med kona. Slo til på et tilbud fra BA med business class begge veier og 2 netter på Novotel Paddington for 6000 NOK som ikke er så ille for 2 personer. Så har jeg jo BA gull og kan bruke First Wing ved innsjekk. Dette er noe av det beste BA har gjort. 14 innsjekkingsskranker og 0 sekunder ventetid Og så ingen kø i security og rett inn i F loungen. Men ja, BA tar betalt for setereservasjon
Jeg hadde akkurat samme opplevelse da jeg sendte minstejenta på 8 årnordover til besteforeldre. Hun reiste attpåtil i plus. De ville ikke slippe meg inn i loungen sammen med henne og jeg gadd ikke krangle. Vurderte å sende henne inn alene og be de passe på henne. Neste gang skal jeg gjøre det.