God sommer-mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 04. juli 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Joda, det er både mandag og sommer, og flere av dere har sikkert startet sommerferien?

    Her har man startet nok en kontoruke. Heldigvis bare 3 dager lang før man flytter ut på hytta i skjærgården. Jeg har allerede bunkret opp med både øl, vin, brennevin og grillmat, så de viktigste tingene er på plass.

    Men i mellomtiden må man jobbe litt. Man burde jo egentlig være lærer på sommeren og bjørn på vinteren, eller hur @KatManDu ??

    Forøvrig kan man melde om lettskyet, pent vær i dag, men tviler på vi ser 20 varmegrader. Er det rart at jeg drikker??
     
    KatManDu liker dette
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Greit vær her idag, drøy uke på jobb enda før sommerferie og Danmark kaller...:)
    Artig helg i Bodø er overstått, dog noe slitsomt.
    Oppdaget også et pluss i ferien, og det er at DAD(Disneyland After Dark) spiller der jeg er , så da ble det konsert i ferietiden også :D:D:D Det er så rock'n roll det. !!!!!

    Ha en makelig mandag :D:D:D
     
    KatManDu liker dette
  3. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Det hadde i alle fall vært skummelt å være bjørn om sommeren, kan jo bli skutt :eek:
    Om sommeren er det 4 uker ferie og 3 uker tvungen avspasering. Da er flybilletter og alt ferieaktig på det dyreste. Så det blir å reise så fort man kan, eller venter til rett før skolestart.
    Når det er sagt, er Sørlandet et flott sted å være om sommeren :)

    Ha en fin dag - enten du er på jobb eller ikke ;)
     
  4. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    Bjørn Kjos?
     
    Bernhard2 and KatManDu like this.
  5. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra en varm hovedstad! Håper ingen er rammet av "luftrommet stengt over Sør-Norge" som VG meldte om får en stund siden.. Radarproblemer leste jeg. Virker som det kun gir forsinkelser.

    Her følges TDF og det er helt fint.. :)
     
  6. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Hilton Chicago O'Hare,
    Da var det plutselig slutt på moroa for denne gang.

    Sitter og laster ned litt TV shows til IPad, og det tar jo sin tid på disse gratis Wi-Fi-produktene.
    Hotellet er long over due på oppussing.

    Skal fly ORD-JFK-CDG med AA B777, faktisk samme maskinen hele veien,
    Har valgt 1A til New York, og 4A til Paris.
    Er spent på om de vil være så ytterst elskverdige å merke baggasjen helt til OSL. Siste strekket er på SK og separat reservasjon /PNR

    EDIT: Independence Day og greier, men Dragen i innsjekk hadde ikke dagen. Da får jeg vel min egne lille Tour De France i morgen tidlig gjennom CDG :-(
     
    Last edited: 04. juli 2016
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God kveldings fra Stavanger. Her går nok en travel dag mot slutten og en har jaggu fått gjort unna noe hagearbeid på godset også. Videre er en også klar for morgendagens 7 flighter, slikt kan vi like.
    God kveld :)
     
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag kveld fra Gøteborg!
    Dette skrives fra horisontalen i en oppblåsbar seng i et klasserom med 15 stk. skravlete 16 og 17-årige jenter på håndballturnering. Søte og greie jenter, men herregud så mye piss de lirer av seg. Og ikke minst så naive de er. Jaja, de lærer vel etterhvert om hva livet egentlig kan bringe når mor og fars trygge favn en dag skal forlates.
    Håper dog at ryggen holder natten gjennom og at det blir noen timer på øyet i alle fall.
    Signing off fra rom 418!
     
    RoadKing, anders82 and KatManDu like this.
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    He, he, been there, done that. Både Gøteborg, Larvik og et par plasser til. Men en fin erfaring å ha med seg.
     
    Kjakan liker dette
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,615
    Bonuspoeng:
    293
    ..., god tirsdag morgen .. fant ikke ut hvordan jeg starter ny på telefonen.
    Så står vi her .. ett fullt fly .. 7 min før flyet skal gå på E4 til ARN ... bussen er kommet og gaten er tom for betjening ..
    Ja ja .. sånn går nu dagan
     
  11. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hi from CDG
    Noen som man forklare at SK loungen er åpen, men ikke Check-in???
     

Del denne siden