God tidlig lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av flying_all, 14. mars 2020.

1. flying_all

flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

Likes mottatt:
    7,006
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag alle sammen!!

Hvor i verden befinner våre kjære medlemmer her inne seg nå?

Har selv ingen turer planlagt i framtiden...

2. Origo

Origo Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,759
    Bonuspoeng:
    113
    Woo-hoo!!
    Fredag 13. ble en lykkedag.
    Sitter på siste SAS fly fra IAD på ubestemt tid :D
    Ble først fortalt at alt var fullt, men sitter nå på 350’en som fortsatt dufter ny...
    Lander på CPH, og får muligens en overnatting før den danske grensen stenger.

Last edited: 14. mars 2020
  3. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,493
    Bonuspoeng:
    183
    Nattskift i Prosessindustrien i Grenland nå. Sitter som Loading Master og venter to skip inn til kai. Fått en uhorvelig mengde med påbud/forbud/tiltak ifht Coronavirus. Vanligvis er kotymen å håndhilse på Chief officer og kaptein. Nå er det snakk om å levere papirer og radio på landgangen, og bli enige om lasteprosedyrer via radio.
    Los og mannskap som skal mønstre på/av skal behandles som spedalske..
    Huff..

4. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen( Solo nachspiel, da kona sover) fra The Thief

Første gang i Nordic Choice kjeden, jeg har verdsatt medlemskapet så mye i disse Corona pregede tider! Suiten koster Ca 7tusen natten, og den fikk vi pga Statusen, det er 2 rom kategorier opp. Gratis parkering med sen utsjekk 1800.

Middagen var 5-retters og med manglende journalistiske egenskaper får dere servert menyen med medfølgende bilder til:
    2EA7B3F9-DBD7-4A72-B4BA-C759361C13F7.jpeg 86FC12F9-B767-4AB2-9F2C-E5FEF0585174.jpeg 86AB1FA5-1582-4027-AA38-093B19973DC3.jpeg 04CFF796-793B-4DFC-9ADD-58B25DE9447A.jpeg E6938AC1-116A-4DF2-983F-D8174BEDB6FD.jpeg 855F77D4-EFE3-4725-84E0-3DB368DC7B90.jpeg 24027156-D378-4058-92C8-71232EE298CF.jpeg F44E5B88-F2D4-4B36-AA11-0853A2F2D6D1.jpeg

Dette var vellykket, og harmonisk i balanse med gode viner til. Foodbar flott servert. Men på den andre siden var vi 3 par, resten var vel i karanten? De holdet over 1 meter mellom gjestene.

Ble en kort chat ved innsjekking, det er permittering og hotell kanselleringer over hele reisebransjen. Hans 2 kollegaer var permittert med flere i annen drift, men for en service av Markus. profersonel og imøtekommende, respekterte Platinumen, som verdsatt kunde ønsker vi: for hver perks jeg fikk :)(minner om vår Vibeke)

idag venter frokosten i a la carte versjon og så bruchen, så er det hjem til de små for litt familie tid, altså FIFA 2020 med sønnen og moteshow med datteren.

Kom forresten på, mangler endel status poeng for å beholde EBD...HKG 25, FCO 8. Fy fy til Corona’n, jeg vil ut og fly, hører du Corona, på tide å dra ditt du kom fra!

Håper SAS forlenger statusen med 6 måneder for samtlige. @Tore er du på saken?

Ha en fantastisk Corona fri helg videre...(bør vel strengt tatt sove litt nå):)

5. elgringo1964

elgringo1964 Med lem

Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Og etterpå ble det en tur på "Den Gyldne Måse" (også kalt McDonalds) for litt vomfyll ?
    :D

Sorry, måtte bare..

drsyk, Sunnfjordingen, EndreD and 5 others like this.
  6. sjabby

sjabby Medlem

Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra en holme i Asia, avventer her noen uker til før man prøver å komme seg hjem.
    3ED2A3BB-F106-4EAB-A3DD-DCBE64546576.jpeg

7. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,967
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdagsmorgen fra hovedstaden. Været tilsier det blir en tur i marka og opp på Grefsenkollen i dag. Det vurderes også å ta frem sykkelen fra vinterdvalen.

Ha en fin dag.

8. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,633
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra den arktiske hovedstaden
    Her sitter man å vurderer på om man skal komme seg hjem til Østlandet eller å bli. Vi får se hva som skjer. Det skal jeg uansett diskutere med vennene mine ikveld.

Edit: Studensamskipnaden vil jeg skal reise hjem. Folk jeg snakker med anbefaler. Så vi får se

Dagen idag skal ikke brukt til så mye. Han ene vennen min vil ha vors, men jeg tror ikke vi blir så mange der. Men jeg har sagt ja til å møtes og ta noen pils.

Ellers får folk her og forøvrig andre ha en coronafri lørdag!

9. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

Verda er verkeleg omskifteleg! Fredag morgon flytta vinden på såpass mykje snø at NRK Finnmarkssendinga oppsummerte trafikkmeldingane ved å ta med opne (ikkje stengde) vegar. Dagbladet omtalte dette som uvêr, medan iFinnmark omtalte det heile som ruskevêr. I dag, tidleg ein laurdags morgon, er det her i austdelen av fylket sol frå skyfri himmel.

Enn så lenge koronafritt her i nærområdet, men det er vel berre eit spørsmål om tid før 'apokalypsen' kjem hit òg. Vi får trøyste oss med at det å drikke åleine ikkje lenger er like (?) uglesett som før :)

Ha ein virusfri og bonusrik dag, folkens!

snus_mumrikken, Earl, drsyk and 12 others like this.
  10. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Sola skinner i Hallingdal. Ingen tegn til corona, så jeg håper situasjonen normaliserer seg snart. Ikke at jeg tror det skjer med det første. Skulle egentlig spist frokost på Park Plaza Westminster Bridge i London omtrent nå men...

11. spacecosmos

spacecosmos EBD

Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra senga. *gjesp*

Tur til Kongsberg i dag, slappe av hos gamlingene og gjøre minst mulig. (Sistnevnte skjer mindre enn en håndfull ganger ila et år for min del - så dette skal nytes.) :rolleyes:

Tur/retur SVG er neste ukes flyplaner. Ellers ingenting før Skjærtorsdag 9. april til KBP (Kiev). Noe som antakeligvis henger i en tynn tråd... o_O

Jaja, den som lever får se. God helg til alle! ;)

12. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,429
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag! Befinner meg trygt i Norge og jobber hele helgen med å svare alle forsikringskundene våre i If/Europeiske :) 4 ganger så mye pågang som normalt:) Nok å gjøre i helgen med andre ord:)

Ha en super dag, alle som er på reise eller skal på reise - slapp av, det ordner seg:)

77759CE7-673B-460F-B6BE-4BCC95E62D98.jpeg

snus_mumrikken, Earl, drsyk and 13 others like this.
  13. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for rapport fra vårt andre hjemfylke. Og siden vi er der nordpå passer det kanskje å legge ut et bilde av Fornavnet som synes Finnmarksløpet er best fra sofakroken.
    20200309_220506.jpg

14. Ddan

Ddan Medlem

Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    28
    Hvordan rammer det ellers deres business, tror du? Blir det en mindre nedgang eller klarer man å holde dampen oppe sjøl med korona i luften

snus_mumrikken liker dette
  15. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Det er godt å sjå at den firbeinte har tilgang til pledd. Ein kan jo fort bli litt frysen av å sjå så mykje frå subarktiske strok. Hels eks-forloveden!

Eddie47, snus_mumrikken and Berlioz like this.
  16. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden. Innover maridaslvannet i går var det merkelig stille en fin fredagskveld, men man må ut og kurere brakkesyken.
    IMG_0471.jpg

Med ønske om en god helg som mulig!

Eddie47, snus_mumrikken, Earl and 6 others like this.
  17. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. Steike for bra vær det er i dag!!! Vi får se om man orker/gidder en tur ut i dag eller om det blir inne dag med reisebrev lesing. Etter og ha lest doktorns poster rundt halv 4 i natt vil jeg nok tro at reseptblokka hans ikke har noe mot dagens tømmermenn. Ellers lever jeg fortsatt i spenningen om at @Eddie47 kommer seg hjem eller ikke! @paramberg hva sier forsikringen om 1D sinn status?

18. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra en hovedstad badet i sol!
    I morgen skal det visst regne hele dagen, så det er i dag man må ut og nyte finværet.

Hentet pakke på posten i går, med noen Lego-sett jeg hadde bestilt (med ViaTrumf..). Så nå har jeg noe å gjøre i lang tid fremover!

Siden Chicago-turen ble avbestilt er Utrecht etter påske neste flytur. Med siste reiseråd fra UD rykker avbestilling stadig nærmere. Avreise er 17. April. Jeg begynner å tvile.

Ut i skogen med oss! Hunden gleder seg. :)

19. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,155
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra et solbadet kollen. Forsøker å glede meg over den fine utsikten, men er unektelig litt furt over at påsketuren til Kambodsja jeg hadde gledet meg til i tre kvart år røyk i dag..

Vel vi får i det minste pengene igjen og det kommer flere muligheter. Da blir det kaffi og skautur i stedet.
    IMG_20200314_114828.jpg

Eddie47, snus_mumrikken, Earl and 6 others like this.
  20. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God lunchtid frå eit kontor i Førde sentrum. Her er det arbeidsdag ettersom barnehagane no er stengt og ein lyt passe dei små sjølv. Tenkte å bruke dagens lunchpause på ViaTrumf, men jammen er ikkje den ute av drift heller. Ingen Xboxkontrolladar og ingen ny veske til EDB-maskina. Tøffe tider.

Del denne siden