God morgen( Solo nachspiel, da kona sover) fra The Thief
Første gang i Nordic Choice kjeden, jeg har verdsatt medlemskapet så mye i disse Corona pregede tider! Suiten koster Ca 7tusen natten, og den fikk vi pga Statusen, det er 2 rom kategorier opp. Gratis parkering med sen utsjekk 1800.
Middagen var 5-retters og med manglende journalistiske egenskaper får dere servert menyen med medfølgende bilder til:
Dette var vellykket, og harmonisk i balanse med gode viner til. Foodbar flott servert. Men på den andre siden var vi 3 par, resten var vel i karanten? De holdet over 1 meter mellom gjestene.
Ble en kort chat ved innsjekking, det er permittering og hotell kanselleringer over hele reisebransjen. Hans 2 kollegaer var permittert med flere i annen drift, men for en service av Markus. profersonel og imøtekommende, respekterte Platinumen, som verdsatt kunde ønsker vi: for hver perks jeg fikk (minner om vår Vibeke)
idag venter frokosten i a la carte versjon og så bruchen, så er det hjem til de små for litt familie tid, altså FIFA 2020 med sønnen og moteshow med datteren.
Kom forresten på, mangler endel status poeng for å beholde EBD...HKG 25, FCO 8. Fy fy til Corona’n, jeg vil ut og fly, hører du Corona, på tide å dra ditt du kom fra!
Håper SAS forlenger statusen med 6 måneder for samtlige. @Tore er du på saken?
Ha en fantastisk Corona fri helg videre...(bør vel strengt tatt sove litt nå)
Last edited: 14. mars 2020