God tirdag fra Taiwan!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 27. mars 2018.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God tirsdag fra Taiwan!
    Det er endelig bekreftet, Taiwan-forbannelsen min er brutt! :)

Vi landet i går kveld og kom inn i landet uten utfordringer. Var litt kluss ved boarding i PEK da det var usikkerhet rundt visum for sånne folk med rødt pass og maskinen ikke ville la oss gå ombord, men etter litt tasting og knotting løste det seg og vi fikk gå ombord i Asiana sin 330 hvor store komfortable seter ventet. Under 50% fylling i business på den turen. Siste segment med EVA sin 321 hadde også halvparten av setene ledige i C. En kar var tilsynelatende oppgradert fra Y. Han jobbet hardt med å trykke i seg noe graps fra taco bell istedenfor det på menyen.. Biff eller fisk for denne turen.
    Alt i alt vil jeg si at Asiana er på god vei til å bli mitt favorittselskap, så får vi se hvordan de leverer på 321 mot slutten av uken.

Ha en strålende påskeuke! Kenting nasjonalpark står på menyen for kvelden her.

DanH, kjeeli, Baldrick and 15 others like this.
  2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,961
    Bonuspoeng:
    293
    Favorittselskap du, det var ikke smått. Ikke like fornøyd med min nattflight fra Jakarta. Servicen skal jeg ikke si noe om da jeg sov hele veien, men setene er ikke akkurat noen Hästenseng..

Asiana First Lounge her nå, snart boarding mot Frankfurt :)

DanH, Baldrick, Flyvende_mare and 8 others like this.
  3. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    Og heisan fra morgensolens land! Eller i alle fall fra innflygingen til HND.
    Natten ombord på Lufthansas 747-8 var svært så behagelig, ikke minst pga supert crew, og vi er klare for landing om 43 min. Kan lære seg å like F-klasse, gitt. Blir artig å teste Thai og Asiana de neste dagene, håper de kan måle seg

Ha en flott tirsdag der ute!

4. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Sov godt i F jeg ;)
    C sov jeg ikke..

ArthurDent and NoLimit like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Solen står opp merkelig sent i dag? Tror den har forsovet seg. Men, blå himmel lover godt for snøsmelting i dag.

Jobber litt i dag også. Sparer avspasering og ferie til en mulig CT-tur utover året. Deilig stille på kontoret uten så mange andre på jobb.

God tirsdag ønskes dere alle, om du sitter i Taiwan, Sortland, Miami eller Baku. (Eller hvor som helst ellers..)

Snart veldig lang helg!

6. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra "Nysnøens" land!
    Vi er snart på slutten av vårmåneden mars og det snør i Nordhordland!

Over surrer noen WF maskiner fra utposter som FRO, HOV, FDE ....I tillegg noen store fugler som skal til YYZ, SVO, BOM osv ..

Ha en deilig tirsdag ...

OttoL, Baldrick and Kristian like this.
  7. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Hva skulle folk tatt seg til i påsken uten CT :eek:

Morn fra et grått Bergen. Turen vendes mot påskefjellet om ikke så alt for lenge. Bare for å hate meg selv dunket jeg inn to turer med SK2861 på rappen etter påske. Hjeelpes meg.

8. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    God Palmetirsdag fra Bergenske.. Her snør det som i Østre Sibir..Tror Jeg..

Fjorårets påske hadde en annen swung over seg, enn denne..
    I fjor var vi på LH F, NYC, OZ F, Seoul, OZ F, Hamburg, Køben...
    Denne foregår i Bergen, og på en hytte i Jondal med Svigers....

Men men.... Sånn blir livet når man velger å formere seg, og gir vekk CT til Pappsen...

God påske!

C

9. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,484
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Thai Royal Silk loungen på BKK. Venter på meste leg om 3 timer.

Hvordan klarer man å sove på fly. Selv i BIZ var det en søvnlognende tikstand, som ble avbrudd av turbulenser ovet Pakistan. Fant ut at en ikle helt flat seng gjør det enklere for meg. Beina flat og hode litt opp (pluss to puter). :D

Baldrick liker dette
  10. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,275
    Bonuspoeng:
    93
    89C64DE7-13E5-4E5A-912C-1B814E304D42.jpeg God formiddag fra «The Loft» jeg må si jeg synes både utsikt og lounge er veldig bra. Vi skal fly economy fra Brussel til Barcelona før vi kjører videre til Andorra. Jeg fikk selvfølgelig med meg kjæresten min inn i lounge på grunn av EBG, men jeg fikk med meg en kamerat (5 hjul på vogna) inn også. Veldig hyggelig og fint løst av han som satt i resepsjonen. Jeg leverte min og min kjæreste sine billetter sammen med gullkortet og spurte samtidig om det var noen mulighet for at 5 hjul kunne kjøpe seg inn. «Et lite øyeblikk så skal jeg se hva jeg kan få til» svarte han før han sendte alle sammen inn med et smil noen sekunder senere. Til og med gratis. Veldig hyggelig gjort!

Last edited: 01. april 2018
    DanH, animals, OttoL and 8 others like this.
  11. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,521
    Bonuspoeng:
    183
    God Ettermiddag :cool:
    Endelig fikk jeg bekreftet billetter på OSL-VIE-TPE-ICN-NRT, NRT-BKK-MUC-TLL-OSL.
    Ringte 91505400 på Søndag for å reservere billettene og det var unnagjort på 28 min :) Skatter og avgifter skulle beregnes på mandag, så ringte inn i 15 tiden for å bekrefte betaling.
    Men da var det kommet et varselblink på stopover på TPE som de måtte sjekke:eek:
    Så jeg skulle høre fra de senere, fikk ingen tlf i går :mad: Så slo på tråden nå og kom gjennom på 1 min, og da var alt i orden :D
    Da er det bare å sette igang med stolleken.

Baldrick and Kristian like this.
  12. mrhermano

mrhermano Medlem

Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    28
    Tidenes dårligste F lounge. Nesten ingenting å spise der når jeg var der i november. Ok sittearealer :)

13. TOS_EBG

TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Tromsø, fortsatt vekslende med snøbyger og gløtt av sol - lå 10cm pudder ute i morrest. Ikke mange sjeler på jobb, så man får unna litt forefallende. Siden jentungen har bedt om "nytt" rom må man ut å handle inn det som skal til av gulv, vegg, vindu, dør og maling - så får vi se på været hvor mye innejobb det blir.

Ha en fin tirsdags ettermiddag/kveld.

Kristian liker dette
  14. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Merkelig at alle misliker denne.. Personlig likte jeg den godt, riktignok ikke stort matutvalg, men det som var der var godt.

15. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra det østfinnmarkske!

Vinterlig (noe det nok vil være ut mai (dersom vi skal tro at fjorårets noe sene ankomst av vårlignende vær)), men skiene skal få seg en grundig overhaling slik at påsketurene blir en sann glede :)

Ha en fin dag enten du sitter i ei snøfonn eller i F (ev. noe midt i mellom) :)

16. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg var der 2 ganger i November og synes også det er en grei lounge. Jeg var der både til frokost og middag og de hadde et helt ok utvalg av matvarer samt Champagne. Dusjer var også tilgjengelig. Ikke så mange mennesker i loungen heller så det var stille og rolig.

Skal vi først klage på lounger må jo Jakarta loungene være noen av de værste som finnes der ute vel? De har jo 3 ulike lounger og alle er like ille etter min mening.

17. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,967
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Lillesand. Deler av påsken tilbringes her, fremdeles snø.

Blir å skrive klage til kommunen for rasert hekk etter vinterens brøytninger.

20690B84-797A-4C91-8A59-F3321899EF0E.jpeg

OttoL liker dette
  18. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,961
    Bonuspoeng:
    293
    Om ikke tidenes dårligste, så absolutt ingen høydare. Fine dusjrom trekker opp, det lille matutvalget var begredelig. Spiste litt av en beuf bourgogne med så seie kjøttbiter at jeg måtte gi opp.

19. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,961
    Bonuspoeng:
    293
    Det kan jeg være enig i. Premier Lounge for alt riffraff som flyr business. Dårlig mat, drikke og ubrukelig internett. Minimalt med strøm og ingen vinduer.

TravelManBiz liker dette
  20. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk rimelig god dim sum til frokost der, med finfin champagne til. Det var 3 andre K hele loungen. Jeg var fornøyd.

Del denne siden