God tirsdag fra Champagne Loungen TRD

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Larata, 29. mars 2016.

  1. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Jommen har jeg ikke pådratt meg en allergi i påsken..Mot frisk luft! Det blir 8:20 til Oslo og ikke 7 som planlagt...Den senga var vond å komme seg opp fra i dag
     
    kiev liker dette
  2. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God mandagsfølelse-tirsdag fra Skøyen. Mye å ta igjen på jobb nå.. Bare å sette i gang! :confused:

    Ha en fin dag! :)
     
  3. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Virkelig glad jeg tok en ekstra fri dag i dag! Var hjemme 17:00 i går etter natt flyvning fra San Juan til Oslo i Premium som i seg selv var helt greit men har fortsatt frustrerende jetlag! Håper dere får en bedre tirsdag enn meg :D
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det osloske!
    Her var man oppe før hanen fiser i dag for å rekke nattflyet til Oslo.
    Heldigvis tidlig retur i dag, og etter bare 2 timers søvn i natt, skal det nok bli helt innafor med en liten ettermiddagslur. Skal si det ble full fart igjen her etter påskeferien. Da er det jo bare å vente på sommerferien. Eller?

    Denne passer nok best for meg i dag:

    upload_2016-3-29_9-16-8.png
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola. To ukers ferie, nesten da, er over og det har vert skikkelig ferie og avslapping. Nå er det full fart på kontoret med flere kjekke og faktisk givende oppgaver.
    Blir kort arbeidsdag i dag for på eftan blir det et møte av privat karakter.
    Ha en super dag :)
     
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Sikker på at det ikke var fordi det var mye bråk fra grillhytta til naboen natt til mandag....:p:p

    Forøvrig - god tirsdag fra Trondheim. Her er man på vei hjem fra jobb....etter en rimelig heltisk dag.
    Ha en bedre tirsdag :)
     
    Larata liker dette
  7. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,302
    Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    113
    Halsondet har utviklet seg fra å være i full blomst til å bli en hel f#/?!@&A eng :confused: Stemmen har tatt ferie også, kanskje like greit.

    Uansett, så har vi fått plassert oss inn på Radisson Phuket og den verste thai mat cravingsen har blitt tilfredsstilt.

    Noen som vet hvilket flyselskap dette er? Tenker ikke på Dragon air halen (de er prøvd), men det lille flyet. Ble observert i Hong Kong.

    20160329_101819.jpg
     
  8. martilso

    martilso Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Mandarin Airlines
     
    geddi liker dette
  9. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God natt fra Sandnessjøen, dette har vært siste dagen med påskeferie og i morgen formiddag er det flytur tilbake til Trondheim.

    Jeg har merket været godt gjennom hele dagen med kraftige vindkast, men ellers ganske lyst og pene forhold. På en annen side har dette ikke vært Widerøes beste dag.

    Screenshot from 2016-03-30 00-26-27.png

    Da gjenstår det store spørsmålet for morgendagen, blir det turbulensjakt eller lengre påskeferie? Værgudene bestemmer.
     

Del denne siden