God, tirsdag fra høstvær i Bergen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av no-backpacker, 19. juli 2016.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Høsten er visst kommet til Bergen... :-( Passer ikke spesielt bra når man har planlagt å ta sommerbilder!

    Her går det i ett for tiden med baking og fotoshoot om hverandre. De siste dagene har vi vært på Illums Bolighus i Bergen. Hehe, jeg tror aldri jeg kommer til å bli vant til at ukjente folk tror de kjenner meg! :)

    Ha en fin-fin dag, jeg skal tilbake til kjøkkenbenken.... :)

    Xxx.
     
    KatManDu and Bizflyer like this.
  2. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,252
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bergen. Kun to uker og 2 dager til ferien begynner, da skal hele familien reise business sammen for første gang. Nedtellingen er begynt og spesielt konemor gleder seg veldig, siden det blir hennes jomfrutur i C-klasse. Det er det forsåvidt for vår sønn også, men tror ikke han kommer til å sette samme pris på opplevelsen ;)

    Jeg leste artikkelen om deg som var i BT for 1-2 uker siden (regner med at det var deg ihvertfall). Så bra at det løste seg. Grattis og lykke til videre med prosjektet. :)
     
    tommy777 and KatManDu like this.
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra det Sørlandske!
    Her kan det meldes om overskyet vær, men med gløtt av blå himmel.
    Man har funnet kontoret og nok av ting å ta fatt på i dag også.

    I ettermiddag venter en lur og indretjeneste. Er det rart jeg drikker?

    Heldigvis bare drøye 2 uker til Singapore C venter! Nedtellingen er i gang.....
    Booket forøvrig rom på det nye Conrad Manila i går. Selv med 25% world sale rabatt ble prisen allikevel i overkant stiv. Så her får luksusen og noen triks med et gullkort gjøre at prisen blir verd det.....
     
    KatManDu liker dette
  4. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Sørlandets hovedstad.
    Ifølge yr.no skal det bli opp mot 25 grader i dag, før regnet kommer tilbake senere i uka.
    Ha en fin dag, enten det er sommer eller ikke der du er ;)
    Carpe-Diem-Quotes-16.jpg
     
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
  6. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!

    Nettopp tilbake fra Boston (hvor det var rundt 35 grader i går... bleh) via CPH. I loungen i Boston var det en som tok masse bilder, og i CPH la jeg merke til at vedkommende hadde en insideflyer.dk bag-tag. Nå er jeg nokså dårlig på å gjenkjenne ansikt, spesielt ikke fra profilbilder, men jeg lurer på om jeg kanskje kan ha vært på samme flight som @Flemming Poulsen. Isåfall ser jeg frem til reisebrevet :)

    (Beklager om det virker litt stalkerish, men jeg la la ikke to og to sammen før jeg la merke til bagtaggen etter pass-kontroll i CPH, og da hadde jeg ikke lyst til å løpe etter...)

    Ha en flott tirsdag!
     
  7. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Hihi, jo, det var meg. Man skjønner jo at det er ganske mange flere som leser BT enn BA. Det var en 2-siders artikkel i BA for noen måneder siden (der jeg også var på førstesiden), men "trøkket" har vært helt anderledes etter artikkelen i BT. :)

    Fy fader så det regner...

    Xxx.
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det kan nok stemme det! Han har allerede laget test fra utreisen. Du finner det her: https://insideflyer.no/test-sas-business-class-boston-privatair/
     
  9. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Haha.

    Så var vi på samme fly i nat

    Synd vi ikke nåede at hilse på hinanden. Kunne have været hyggeligt. Det må blive næste gang
     
  10. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Så noen som leste bloggen din på en restaurant i Sandnes her om dagen.
     
    no-backpacker liker dette
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra California. Kanonværet fortsetter, synd det er lange dager.. Orange County på torsdag for å feire fruens fødselsdag.
     
  12. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Grimstad!
    Nok en fantastisk dag her på palmekysten; startet med skyer, men de forsvant rundt 12-tiden og siden har vi badet mer eller mindre i sol. Og helt opp til 27 grader har det vært, og fremdeles ganske varmt ute. Vi fikk til og med spist middag ute i 23 grader kl. 20:30. Ikke dårlig! Men det blir nok neppe en tropenatt som barna håpet på. VI fikk også tatt en liten båttur for å fylle mer bensin på, for i morgen skal de stå mer på vannski. Men herregud foir en pris! 16,90 for literen er helt sykt når man ikke har noen alternativer enn å fylle på kaia. Jeg flyr ikke fem ganger med en tiliters fra bensinstasjonen oppi veien... Jaja, det får stå sin prøve. Så får vi se om ikke jeg også får en liten runde med ski på i morgen. Dete er sikkert over ti år siden, så jeg håper det sitter inne og kan briefe for barna med å stå på en ski og lage "juicyfruit-reklame"!
    Ha unansett en deilig natt med eller uten tropevarme.
     
    Bizflyer and KatManDu like this.
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    He, he, Orange County... Du har hørt sangen "It never rains in southern California..."? :)
     

Del denne siden