God tirsdag morgen fra LH 491

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av bern747, 02. juni 2015.

  1. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    Ladies and Gentlemens

    Jada. Det er tirsdag og alt det der... Men fy faen. Jeg stemmer i for Lufthansas slagord "There's no better way to fly" FOR et crew! De er i storform og vel så det! Jeg er ikke bevandret innen reise på første klasse.. Men dette. Dette tar kaka altså!

    LH 491 Seattle-Frankfurt. Flyet jeg nå sitter i er 23 år gammelt. Det bærer det ingen som helst preg av. Snarere tvert i mot. Jeg foretrekker faktisk denne kabinen framfor den jeg reiste i til, nemlig 747-8.

    Kjenner at dette ble en lang "god morgen" start, men åkkesom. Hvor ofte sitter man i 2. Etg og har det SÅ bra? :D Sengen roper på meg. Vinduene er i perfekt høyde for og ligge å se ut. IFE kan gå og legge seg. Spotify på flynet funker like bra.

    Ønsker alle en flott dag!
     

    Attached Files:

    • image.jpg
      image.jpg
      File size:
      467.7 KB
      Visninger:
      124
    Vegard, Henning, sitrus and 16 others like this.
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    image.jpg G'aften fra United Club i Houston. Her hygger man seg med en tredollars pils før man gyver løs på Mikelli'ene på SK952.

    AA-kaptein nummer to klarte å lande på første forsøk. Komplementerte ham på vei ut og han så fornøyd ut. At han slamret kjerra ned på betongen som en full grågås, var sikkert annenpilotens feil ....

    En god morgen til alle som skal nå sine fly.
     
    John in The Tower and Cecilie like this.
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Herre min hatt @bern747 - dette der ser bare helt magisk ut! Jeg skjønner veldig godt at du smiler fra øre til øre! :) Fortsatt god tur!
     
    bern747 liker dette
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. I dag skal jeg la bilen stå (frivillig) og skal benytte en av #ruter's hvite...måtte de neste 12-16 månedene gå fort og ikke minst så bra som mulig. Ha en flott tirsdag - utenom Ring 3.
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Men hvorfor er dere på UA kantina? De har bedre øl på SK kantina? Brooklyn, om jeg ikke husker feil.

    Ser pokker meg magisk ut!!!

    God morgen fra Lillestrøm. BA761 til Londonsk venter. 40 kilo flightcaser og annet kos skal senere bukseres igjennom London Underground. Det er alltid så stas. Forhåpentligvis blir jeg kvitt det i London.

    Neste stopp - kantina

    Ha en fin en
     
  6. ina_s

    ina_s Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen fra Flesland! Nå venter DY (dog ikke frivillig) og hele tre dager på Lørenskog og vaflene til Thon :)

    God tirsdag!
     
  7. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo, i dag skal det visstnok falle 20-40 mm vann så paraplyen er tatt med. Noen regn har vi forløplig ikke sett no'til, vi får håpe det forblir slik.

    I går tok skippern på flunk nye "Britannia" avgjørelsen om å drite i det planlagte besøket i Kristiansand til fordel for en overnatting i Oslo så i morges våknet vi opp til noe royalt utenfor festningen! B)

    Hva som skjer på jobb i dag er fortsatt usikkert, men det som er bombesikkert er at jeg er dritsur på SAS som nekter meg en fin start på sommerferien i juli. :(

    Ha en fin dag.
     
  8. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Park Hyatt Tokyo! Strååålende flight hit med LH F.. Tror ikke jeg topper den flyturen på en god stund! Ikke mange 11,5 timers flighter jeg har vært på der jeg ikke har benyttet IFE eller hørt på musikk/spilt spill eller gjort noe annet enn å nyte turen!

    Traff til og med en jækla trivelig norsk HON på FRA som jeg slo av en prat med! Pandion doesn't quite cut it..
     
    Last edited: 02. juni 2015
  9. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra OSL! Ingen ting er som å starte dagen i et berg av søppel :-D
     

    Attached Files:

  10. ErikBonus

    ErikBonus Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    God tirsdag fra Business Class på Superspeed 2. Nyter en god stol, WiFi, TV, aviser og dispenserbrus for kun 199,- Langt unna grineunger, gjerrige tyskere og harryhandlere.
     
    Bizflyer liker dette
  11. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Bergen. Elsker heldagsmøter jeg selv er ansvarlig for da disse har en tendens til å bli ferdig to timer før tiden.
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Litt kjølig med kun 9 grader på morran, men solen er oppe og vi skal klatre mot 19 i dag.

    Avreise til svigers og bursdag i kveld, blir der helt til lørdag :/

    Ha en bedre tirsdag!
     
  13. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Og her på Sola er det ikke noen Sol ... Hrm.

    Fikk testet to av Mikkelli'ene i natt. IPA'en hadde de ikke. Fikk meg 5-6 timers søvn, noe som er uvanlig for meg. Ikke riktig flatseng men fant en god liggestilling. Super tur!
     
    Fnate liker dette
  14. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,775
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Stavanger. Her har det vert fullt trøkk hele dagen men sikkert like greit å sitte å knote på tastaturet nede i en bunker siden været er så til de grader preget av høst. I morgen bærer det østover, dog ikke på samme klasse som @bern747, men med DY :(. Skal avlegge Rjukanområde en lynvisit, jeg rekker vel kaffe og kake på det lokale konditoriet også, før kursen settes hjem igjen på ettermiddagen.

    Ha en god kveld :)
     
  15. Mr.FastTrack

    Mr.FastTrack Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    28
    Snakker vi Skaardals konditori eller det nye som er åpnet i gamle cigarimport. God tur!

    Hilsen Rjukangutt bosatt i Stavanger;)
     
    Ruby liker dette
  16. larsellara

    larsellara Medlem

    Innlegg:
    73
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    Solfylt i Nordens Paris i dag. Nå bærer turen til Paris, og for første gang på to år skal jeg faktisk få brukt gullkortet til noe annet enn ekstra bagasje og innenrikskantina. Det blir stas for en lettbegeistret nordlending, som synes gratis kaffe er helt topp!
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden