God tirsdag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 30. juli 2019.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God tirsdag morgen fra hovedstaden.
    Her har været tatt en ny retning mot kjipt..
    Grått og meldt regn i dag, så det lover ikke godt for pils på balkongen i ettermiddag..
    Så da får vi vel ta den på sofan istedenfor :D

Ha en kanon dag!

2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå eit Sunnfjord som badar i sol, enn so lenge. Underskrivne er kvikk og kjekk i dag ettersom arvingen sov i heile natt. No skal det jobbast som berre f.

kjeeli, Avixlo, Eddie47 and 4 others like this.
  3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten stiller med 20 grader og stor flott sol ... helt stille på sjøen ... fantastisk sommervær

kjeeli, Avixlo, drsyk and 3 others like this.
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    Ferie.
    Det var urimelig varmt på soverommet da jeg la meg, men nå er det kaldt. Under 20 grader ute, og masse vind.

Morgenbad utgår.

kjeeli, Eddie47, drsyk and 2 others like this.
  5. LNAND

LNAND Medlem

Likes mottatt:
    344
    Bonuspoeng:
    63
    Siste dag på Halkidiki før vi flyr med SK782 til CPH i kveld. Deretter venter én natt på Crowne Plaza Copenhagen Towers før vi kjører hjem til Norge i morgen tidlig.

Fått utnyttet bonuspoengene godt i sommer. Fly fra BGO til CPH for resten av familien på SAS Plus for Go. Tre netter på IHG Crowne Plaza Copenhagen Towers og en spontantur til Thessaloniki hvor vi fikk fire biletter på SAS Plus for prisen av Go med SAS MC premium.

God reisedag eller hviledag!

kjeeli, ordnetseg, Avixlo and 6 others like this.
  6. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,155
    Bonuspoeng:
    93
    God tirsdag fra svenskegrensa! Nå som regnet plasker ned begynte det å klø i bookingfingeren igjen. Sitter og ser på en betalt tur i C til SYD sammen med kona i februar, etter å ha solgt unna litt rask fra boden :D Foreløpig vurderes Air China via FRA og PEK med 747-8 og 777, med en layover i PEK som er lang nok til å få gjort litt av hvert.

Er 19500kr per pers en ok pris for C hele veien til Australia? SQ og TK lå betraktelig høyere på de aktuelle datoene dessverre.
    Ser at vi ender opp med å tjene ca 30K poeng hver om jeg har regnet rett.

NoLimit, holmen, haifinn and 5 others like this.
  7. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen

Ting mer i rutine, og tang faller på plass...

Award fares finner mye snacks, SQ eller LH... sitter og venter på rette datoer, C tur med kidz? eller F med madammen... Så store utfordringer i livet... Ikke minst TK leverer bra C prod... Hvorfor skal det være så vanskelig, basillene klarer ikke samarbeide med sunn fornuft og logikk...:rolleyes:

Huff må sette av mer tid til å dra på "kongresser" i utlandet med rette destinasjoner...

Ha e flott dag i luften som på bakken:)

holmen, kjeeli, Avixlo and 4 others like this.
  8. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,037
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra hovedstaden. Selv om Bristol pusser opp i disse dager, leverte de en veldig god frokost. Blir å slå ihjel et par timer i Oslos gater før det blir en snartur t/r Gardermoen for å sjekke inn fire kofferter til avgang i kveld. Deretter blir det tilbake til sentrum og etterhvert opp til Ullevål for Kristiansund mot United. :) Har i underkant av to timer fra kampslutt til avgang, så da blir det taxi rett til Gardermoen etter kampslutt.

Kanskje ikke så veldig overraskende et ganske fullt kveldsfly opp til Kristiansund i kveld, er fortsatt takknemlig for at dansk diamantmail frigjorde fire bonusseter til meg. :)

Ha en fin tirsdag!

funkenstein, holmen, haifinn and 6 others like this.
  9. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    93
    skal ikke klage for mye på at det er blitt kjøligere, men må klage noe. Det er tross alt litt tidlig med høst :eek: får satse på en varm august igjen :cool:

Dagen går i stor grad ut på å sjekke widerøe-appen for de månedlige poengene. Mangler ca 1000 poeng for å bikke øverste FP nivå, så disse poengene trengs sårt! synes Bra-Bank drar det litt vell langt med å vente til månedens nest siste/ siste dag... :p

god tirsdag, jeg trenger mer kaffe!

holmen, kjeeli, Avixlo and 2 others like this.
  10. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,195
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra t-banen. Noen få hundre meter gjenstår på hjemreisen fra Tanzania, så bærer det ganske straks avgårde til kontoret for å vise ansiktet litt.

Ferien er over og hverdagen er i gang. Ha en bra en, folkens!

11. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    Har ikke lest noe positivt om Air China i C, så finnes det alternativer ville jeg vurdert

Flyvende_mare liker dette
  12. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Synd det er blitt store endringer fra da de store legemiddelselskapene inviterte på All incl. turer ut i verden.

13. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,155
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for svar. Ja har skjønt at det er mildt sagt varierte meninger om akkurat Air China i C, så er litt i tvil. Får kanskje selge unna enda litt til fra boden og håpe på god pris med SQ når man først skal såpass langt:D

14. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    15,995
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Nusa Dua Bali hvor vi har sjekket inn på Courtyard Marriott Hotel.

Det tok sin tid å kjøre ca ti mil fra Lovina Beach, nesten fem timer inkludert en ganske lang lunsjpause. Og da tok sjåføren alle de forbikjøringene han kunne ta. Han lot ingen slippe foran han i trafikken. Morsomt også hvordan mini-vanen strevde de bratte bakkene opp fjellet. Der var første gir store deler av bakkene og han måtte skru av AC en periode for at bilen ikke skulle konke :)

Screenshot_20190730-181233_Gallery.jpg

funkenstein, LNAND, NoLimit and 8 others like this.
  15. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,634
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Sandefjord
    Selv om andre mener det er shorts som gjelder hele sommeren så ble det like vell en lang bukse jeg tok på meg idag.
    Det er også bare 10 dager jeg skal til Nordens Paris og imorgen skal jeg kjøre mor til OSL for da skal hun til et bryllup i Harstad (riktignok på en øy utenfor: krøttøy)
    Idag blir det litt stille og rolig, så ha en God tirsdag alle sammen

16. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,521
    Bonuspoeng:
    183
    God Tirsdag
    Lat dag tilbringes ved vannet på Hvar.
    Skal ikke gjøre så mye annet enn å løfte noen drinker og bade i dag.

E02A4E6C-2D1F-406C-A703-DBA1C4F21047.jpeg

funkenstein, holmen, Kristian and 3 others like this.
  17. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,720
    Bonuspoeng:
    293
    Vet ikke hvor mye dyrere SQ var, men jeg hadde lagt på noen % ekstra for å slippe Air China i C. Har ikke testet dem, men når F får blandede tilbakemeldinger, tipper jeg C ikke er toppers..

TravelManBiz liker dette
  18. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,605
    Bonuspoeng:
    93
    Venter selv på en hyggelig kampanje med Singapore eller Qatar til Sydney. Normalt kommer det en del kampanjer i august når sommeren har lagt seg. Håper å kunne få en tur med dem neste vinter eller påskeferie til rundt 20k+-. Ville smørt meg med litt tålmodighet. Er litt skeptisk til Air china.

Flyvende_mare liker dette
  19. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    Vet ikke om det er en god morgen ...
    Skal hjem i dag. Avreise kl19 fra Fort Lauderdale Intl.

«Hjemme bra borte best» er mitt motto:p

Tiden flyr så utrolig kjapt!:(

15B386F6-BC53-4972-B03F-09040AE79000.jpeg

Last edited: 30. juli 2019
    Kristian liker dette
  20. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Huff. Fortsatt ikke R i Juli. På torsdag skal du få lov til å kunne velge å bruke lange benklær. Bryllup er også et event hvor lange benklær er lov.

Kristian liker dette

Del denne siden