Noen må jo starte, og vi som ligget 7 timer foran Norge i lendet har jo en fordel. Her er nå klokken blitt over 8:35 og tredje kaffekoppen er kommet på bordet. I dag er det en uke siden forvirringen var komplett på Landås og kroppen er nesten kommet på Bali tid .. Solen er kommet opp og fuglene synger. Har ennå ikke sett noen apekatter, men de kommer nok. De vet at det er frokosttid og da vandrer de på sine tyveriraid, i går morges så jeg et par ganger store apeøyne titte ned fra taket. Da de så at jeg satt her vandret de stille videre ..
Det er en rar følelse man har her i Asia når en leser norske aviser ..alt ser ut til å være et «katastrofeområde» Her er det jo bare paradis, ikke noe snakk om Corona... solen skinner og vi har det flott .. luksus egentlig Burde vi vært hjemme og nære alle våre kjente og kjære? Er vi egoister som reiser slik? Hva tar vi med oss hjem?
Usikker på om dette er @Eddie47 sin egen tirsdagstråd, men here we go. God morgen fra hovedstaden! Tåke, og i dag skal det komme masse regn. Det er rett over 0 grader akkurat nå, men skal visst bli 6 grader utover dagen. Skal være barnevakt for min nevø etter jobb, det blir stas! God tirsdag!
Dere sover jo så lenge og når mor også sover, og NRK Hordaland ikke er våken, så må jeg snakke med meg selv ..
God "blå" tirsdag. T-2 er nå i total karantene, flaksen fra Turkia turen forsetter, nå ventes et hav med kanselleringer og reiseforikrings oppgjør...Takk til Giuseppe Conte... Overraskelse ble avslørt til sjæfen, hun var fornøyd for tanken var god...Shopping i Roma med god mat og hygge, litt kunst og kultur...Må koke opp en reserve plan. T-28 forsatt i limbo, flaks? Uflaks? Sjebne? Corona? Har jeg vært slem i mitt tidligere liv? Straffens for å gå over til the dark side? Huff for en trist dag Eneste pluss er vel at sokker er ankommet, meget fargerike må en si, Sumo loyalty solutions er oppe å går igjen. Og en fresh Rimowa silver classic er på vei...
God tirsdag morgen fra rundt 30 000 fot omtrent over Røros. Dagens reisemål er Trondheim, flyet er i rute og ser ut til at vi lander en 6-7 min før rutetid så da bør vi være på gate on time, så det er jo en grei start på dagen. Nyt tirsdagen folkens
God? tirsdag fra Romerike. Her sitter man fortsatt med beinet høyt etter ankelbruddet for et par uker siden. Var å tok sting og gips i går, og så visst bra ut sa veterinæren. Da er det bare tre-fire uker igjen med krykker Utover det får man jobbet hjemmefra, så sykmelding var uaktuelt til vet`ns store fortvilelse. Satser på at denne koronamøkka ikke setter en stopper for Vegas om drøye to uker, så her krysses fingre og alt som må til. Ha en flott tirsdag folkens, og takk for at dere leser og skriver på InsideFlyer!!
I perifere strøk (som t.d. Romerike) er dyrlege ofte det einaste ein har for ivaretaking av folkehelsa. Akkurat som at smeden tar seg av alt av tannstell. Sånn er det på bygda
God morgen fra Ålesund. 3 seter i SAS plus, ikke så veldig mange som flyr om dagen nei.. SK AES OSL KL OSL AMS Skal man ta OSL loungen eller SAS loungen i dag skal tro?
Når jeg var yngre og pappa ikke orket å leke mer ba han meg alltid løpe å se i speilet hvis jeg ville se en apekatt. Du kan jo prøve det Ellers kan hovedstaden melde om grått, trist og litt små regn så du får nyte livet videre med sol og varme!
God morgen fra Nordmøre. Nydelig dag i dag. Så nå skal en komme seg gjennom arbeidsdagen før det blir å gjøre stas på madammen som har bursdag. Hun er forsmedelig nok sjuk om dagen, så det blir take-away indisk og hjemmelaget dessert fra han far sjøl. Får se om vi finner frem noen bobler også. Er vel greit å starte oppvarmingen om en skal holde tritt på Fly&Øl Ha en strålende dag uten for mye corona