God tirsdag morgen:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 16. des 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Clarion Collection Hotel Hammer på Lillehammer. Årets siste jobbreise er snart ferdig...og når den siste reiseregningen er skrevet på torsdag er det juleferie. Her er det mer vinter enn i Oslo - men ikke så veldig mye sne her heller. Hvit jul kan fortsatt være en drøm...
     
    Php7980 liker dette
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola, i dag lå det klar en spørreundersøkelse fra Norwegian i mailboksen. Når jeg kom til spørsmålet om god service og vareutvalg om bord måtte jeg humre litt, for det finnes jo ikke snev av slikt på majoriteten av mine flygninger med DY. De fikk klart svar for å si det slik ;)
    Ellers var det antydning til vinter hjemme, men den forsvant raskt under kjøreturen til jobb.

    Ha en strålende flott dag :)
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Go'tirsdag fra det Sørlandske!

    Sannelig var det kaldt i morges. Is på veien og jeg har fortsatt sommerdekk på kjerra. Men det gikk nå på et vis.
    Note to self: På tide å skifte til vinterdekk!!

    Nå er det kontordag som venter før Superspeed byr på nok en julebordstur i ettermiddag og kveld. Meldes bare 3 meter bølger, så det skal nok gå fint. Bare det skvalper like mye innvendig som utvendig så har man jo væskebalansen i orden og sjøsyke unngås.

    Blir nok kollektivtrafikk til jobb i morgen ja! Best å være på den sikre side.

    Sjipp'å-håj!
     
  4. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Go morgen fra Oslo. Trøtt som en strømpe etter altfor mange netter med for lite søvn. Har hatt mye å gjøre (jobbe sent utover kvelden/natten) og i tillegg en syk bikkje som har hatt mageproblemer med diaré og som da vil ut og gå i femtiden. Artig det. Har heldigvis stabilisert seg nå og så håper vi på bedre netter fremover.

    Snedde vannrett i morges på Skedsmokorset og det tok litt lenger tid å kjøre til Oslos grense enn vanlig. Men etter det, null problemer. Faktisk veldig lite til å være tirsdag. Så noe bra må det da bringe med seg. Her i Oslo er det bare regn og surt, så da vil jeg heller ha sneen. Et par korte møter i dag, og selvfølgelig en times massasje siden det er tirsdag. Blir lenge til neste gang, men forhåpentligvis mer avslapning i julen.

    Lag deg en fin dag!
     
  5. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God tirsdags kveld fra Rotorua. Her har man padlet i gummibåt ned en elv med høydeforskjell som jo var artig. Prøver også og holde meg våken litt lenger hver kveld så man kanskje etterhvert ikke våkner like tidlig. Merker også at man ikke har hatt noe sol på kroppen siste par månedene, da man er lettere solbrent på armer og ansikt/nakke, solkrem på tross og heller ikke så mye tid ute i sollys
     
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø.

    Dagen startet med at man bråvåknet til en brøytebil/skrape som passerte klokken 0605, så da var det bare å komme seg opp. Nå regner det godt ute, så forventer at de 10CM med snø som kom i natt, blir redusert til 1CM i løpet av dagen.

    Ellers er det travle tider, men happy times frem mot juleferien :)

    Ha en strålende dag!
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Åj åj åj... Sa jeg ikke god morgen?

    GOD MORGEN

    etc etc etc også videre
     
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen, ikke fullt så god morgen .. ganske rævva morgen .. take your pick ..

    Her i Nord-Georgia har hele familien vært igjennom en dugelig mageinfluensa .. skal ikke gå i detaljer, men gårsdagen var lite hyggelig i det MOW'ske hus ..
    Heldigvis på baina idag .. guttungen (som har 18-årsdag i dag) er sendt avgårde på mattetentamen og både kjerringa og jeg er i gang med dagens oppgaver for våre respektive arbeidsgivere.

    Herfra kan det bare gå oppover ...
     

Del denne siden