God tirsdag godtfolk! En gang i blant ser man seg nødt til å booke en flight som går ugg tidlig om morgenen. Dette er sikkert fint for masokister og fakirer, men for vanlige mennesker som meg et dette helt krise.. Jeg hadde dog som følge av begrensede muligheter for bonusreiser akseptert en slik løsning, men nylig tikket det inn en usedvanlig hyggelig melding. Din flight kl 0725 er forsinket til 1126.. Dette har skjedd flere dager på rad og bekymringen med hotellfrokost som åpner kl 7.30 er ikke lenger en bekymring. 6 timers connection på BOG er forkortet til snaue 2 timer så det er vel fortsatt ok.. Ha en kanon dag folkens! PS. Reisebrev kommer, men blir åpenbart forsinket takket være van der Werff
God grytidlig fra Grenland. Første nattskift etter ferien straks ferdig. Litt småfikling, men greit nok. Ha en kontrollert dag
God morgen fra Lysaker! Noen timer til med jobb, så er det rett til OSL for første leg til OSL-LIS-AGP. Tenker å bruke litt tid i loungene denne gangen, har knapt nok rukket å prøve ut OSL Lounge tidligere. TAP er jo så vennlige at de betaler for OSL samtidig som de er SA-selskap og dermed tilgang til den sedvanlige gullstua. For meg som knapt flyr annet enn SA, er det jo kjekt å prøve andre ting.
God morgen fra Medulin. Ikke den verste utsikten å våkne til: Deilig med kaffe og IF på terrassen uten snev av behov for infrarød hjelp. Bolaget tok firerbanden greit nedover i går kveld. Taxien bommet på innkjørselen til hotellet, så det ble en ikke planlagt strandtur. Resepsjonistene var våkne og hyggelige, og hadde tom samlet litt mat for sen ankomst. Alt vel så langt. En fin dag ønskes for alle!
God morn! Ser ut til å bli en regntung dag. Det går fint, for jeg har ikke tenkt å være ute mer enn noen få minutter uansett. Ser det rigges opp til noe på torget, regner med det har noe med Olavsfestdagene å gjøre. Greit med litt liv i byen. Ha en flott dag!
God morgon frå frukosten på Comfort Hotel på Bergen Lufthavn. Om tre timar fyk vi til SVG før vi nokre timar seinare set kursen for ALC. Det skal bli godt å fly igjen. Eldstemann av ungane gler seg veldig, so dette skal bli kjekt!
God morgen fra København. Klarte forville oss inn i Strøget en liten stund i går og det var som en tur på Karl Johan. Nordmenn har virkelig inntatt kongens by i sommer. København er kanskje en av de flotteste byene jeg vet om når det gjelder alle de flotte sidegatene, men Ola Dunk vandrer opp og ned Strøget som sild i tønne. Ungene tittet på noen klær i går og far fikk en gratis Norsk øl mens han ventet. Elsker Køben Ha en strålende tirsdag alle bonusnisser
Et skilt har kommet på plass, fasit er at det er bedre enn Olavsfestdagene! (Selv om det antakelig er organisert med tanke på disse datoer og folkemengden) Tenker bilen får stå igjen hjemme mens dette pågår
Solkysten er våt og grå i dag, en dag for å reise til by’n og vaske klær .. Yr.no lover bedre vær i morgen og da må det bunkres litt annen mat en det de har i butikkene på landet og ikke minst ta en tur innom boblebutikken. På Manger er det bare et lekepol med svært begrenser utvalg og begrenset åpningstid .., Ha en fin dag i luften og på landet ..
God formiddag. De to første møtene er unnagjort, da roer det seg litt på møtefronten for i dag, og tid til å hilse innom. Meldes av været i hovedstaden går mot bedring, så det er jo ikke dårlig. God tirsdag til gjenge!
God morgen fra F-Loungen til LH på G-gate i MUC. Valget stod mellom frokost og lunsj; Jeg landet på frokost siden jeg droppet den på OSL og på flighten hit; Turen går til LJU, Intercontinental skal få besøk noen dager. Var helt utsolgt men jeg fikk rom som RA, drømmer om President Suiten
@Maggie, Som CarlJohan for Oslo. Den holder byen vår fri for dere andre….. Hvordan smakte apa en? Gratulerer @flying_all. Gi oss nå en rask og enkel opptjeningsmåte, en for oss som ikke flyr i jobben. @Are : du kommer langt på reisebrev, med 2 timer. Som uansett er nok på BOG lounge. @Berlioz hvor er medulin? @Wiolenze : ser ut som du overlevde uten lunch. God formiddag. Kroppen dirrer fremdeles etter Rammstein. Lang tung jobbuke. Høstens reiser som vil bli kansellert skal jobbes inn. Og nye muligheter må planlegges.
Vi har jo sett at @Are etter sigende er kommet seg til Montevideo, men har var jo farlig nær Paraguay. Er det noen vi savner i området? Noen herfra? Nordmann pågrepet i Paraguay En nordmann er arrestert i Paraguay, bekrefter Utenriksdepartementet overfor VG. Ambassaden yter konsulær bistand til vedkommende. – På grunn av lovpålagt taushetsplikt kan vi ikke kommentere ytterligere enkeltdetaljer, skriver kommunikasjonssjef Tuva Raanes Bogsnes i en e-post til VG. Ifølge lokale medier skal mannen ha oppført seg mistenkelig. Derfor skal han ha blitt stoppet av politiet søndag. Nordmannen skal så ha angrepet en politibetjent med kjetting. Ifølge NRK skal politiet ha funnet fem beholdere med bensin og dopapir tilknyttet mannen. Derfor mistenkes han for å skulle lage små brannbomber, eller molotovcocktailer. Mannen ville ikke kommentere eller svare på hvorfor han hadde med seg dette.
Vi får se. Går jo litt tid mellom gatene også.. Er det strøm på flyet kanskje det går å skrible litt der, men batteriet på min laptop er helt på tur, holder i noen dager kun til å starte windows... Jeg kan bekrefte at jeg har besøkt Paraguay i løpet av de siste 7 dager. Jeg kan også med 100% sikkerhet avkrefte at jeg har reist rundt med dorull og bensin.. Dorull er nok greit I et land som Paraguay, da dette ofte ikke finnes på toaletter omkring, men bensin... Hmm....
Herlig morgen i Poipet. Hak Huot 1 hotell. Slitent innvendig men har en myk seng og en pool på taket så det går helt fint. Vi har spist oss gjennom byen og hatt det fint. Min kjæreste har noen kjentfolk her så idag ble vi sittende på kaffebar i 3 timer og prate og drikke kaffe. Igår var det hjemlaget red curry med kortreist kylling. Søster var behjelpelig med å høste inn ingredienser til curryen. Veldig god mat indeed. Ikveld blir det mat og øl ute med familie. Min kjære får rollen som life guard mens jeg tar et par øl og et svømmetak. Ha en fin dag/kveld alle