God tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Thomas, 22. okt 2013.

  1. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen godtfolk!
    Høsten kanskje sureste dag er kommet til distriktet. 2 grader, regn og vind bidro til at å vente på toget ikke var noen fornøyelse.
    Dagen skal tilbringes på jobb før man henter rekrutten i barnehagen!

    Ønsker alle en flott dag!
     
    Darkcho liker dette
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    For en tirsdag så langt :)

    Landet i Bodø i går etter nesten 3 uker i Thailand, og må si at overgangen fra Bangkoks 35 plussgrader til Bodøs minus 2 var merkbar når jeg gikk! på jobb i dag. Siden det var "sommer" når jeg dro på ferie, er bilen min ikke tilstrekkelig skodd for hardpakket snø..

    Metrologene lover 10 grader pluss og regn i morgen, så håper jeg snart er kjørbar igjen :)

    Ha en super tirsdag :)
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon från kantinan på Arlanda. Lite fika nu, innan jag flyger vidare mot Moskva. Hem på fredag.

    Ha en trevlig dag!
     
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Statens Treg...eeh..Vegvesen. Litt jobb her før man returnerer til sjappa.

    Fortsatt trist og grått her på Sørlandet. Ser derfor frem til turen til Nice til fredag, hvor jeg skal tilbringe rett under timen ved palmene. :D

    Ha en god dag!
     
  5. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God ettermiddag fra Youngstorget!
    Forferdelig vær i dag, var våt som en hankatt når jeg kom på jobb.. Og jeg som synes været i går var ille.
    Mye jobb på tapeten i dag, blir nok overtid.

    God dag ønskes!
     
  6. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra KUL, hvor jeg sitter i TG-loungen og venter på SK8022 som heldigvis ikke skal ta meg til Skandinavia (klarer noen å skjønne hvor jeg skal uten å søke opp flighten?).

    Har hatt et par effektive dager her, og om et par dager skal jeg dusje ombord på EKs A380. Gleder meg litt. ;)
     

    Attached Files:

    Islending liker dette
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Til Singapore vil jeg tro :)
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    For dem som lurer på hva jeg synes om tirsdagen, henviser jeg til mandagstråden, da jeg må innrømme at jeg ikke helt klarer å holde dagene fra hverandre her i tåka!
     
  9. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Folkens... jeg har en annonsering. Jeg er nyforelsket. Den utkårede går under kallenavnet SQ. Jeg har flydd First fire ganger tidligere, med Thai, Asiana og Lufthansa. Og de har vært veldig bra, altså. Men det var først på en 45-minutters flight fra KUL til SIN at jeg for første gang noensinne bare satt og utelukkende nøt en flight fra ende til annen. Tok i mot avis, skrudde på AVODen, fant frem QC3, men brukte ingen av delene. For et selskap, for et crew, for en service.

    Og... 45 minutter med SQ vs en SAS-flight med samme lengde... hahahahahahahahhahahaha. Her snakker vi å ta i mot jakken, genuine smil, tiltale med norsk navn uten huskelapp, god mat og drikke og et herlig fysisk produkt.

    Tok meg selv i å tenke at jeg kunne ha betalt fullpris for longhaulversjonen av dette. Før jeg kom på at jeg skal fly det to ganger de neste to ukene. :D

    Greit, jeg har drukket et par cognac. Og en øl. Og et halvt glass vin. Men likevel: SQ <3
     
    Islending, Cecilie, tommy777 and 2 others like this.
  10. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag! Min tilbringes på overtid hele kvelden, forsåvidt ikke det verste som kan hende!
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Og her i den normale verden, sitter man i Admiralklubben og venter på en ERJ145 uten servering på en litt lengre flight enn KUL SIN. Det er noen som har det ;)

    På vei til SMD5 som starter i Toronto, full fart fra i morgen.

    Ha en hyggelig aften!
     
  12. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Fant i dag ut at jeg sto på min kinesisk-midterm... Hurra! Blir en chill kveld med lekser, Playstation og karbonader...
    Fortsatt i ekstase etter jumpseat i MD82 i går. :)

    Høres ut som noen koser seg i Asia... God tur Bjørn Helge og lykke til med SMD5, Tommy!
     
  13. Nilsjorg

    Nilsjorg Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    8
    Puh! Endelig er sikkerhetsrevisjon unnagjort, og man kan puste normalt igjen :)

    Håper det blir no' julebord snart.. hehe
     
  14. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Gratulerer med midterm og klapp-tur! Ble klapp på meg også i går, men i et noe mindre og grønnere fly. Morsom tur som inkluderte en goaround i relativt stor høyde pga mye medvind og med påfølgende sving rundt Mosjøen. Skikkelig moro!

    Ellers har jeg publisert min første hotellrapport etter at enkelte spådde Fawlty Towers-lignende tilstander .. :p

    [​IMG]
     
  15. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra SAS-kantina på EWR. Ikke mye som skjer bortsett at man blir sittende her å blomstre frem til 10:15 PM, som de har finne på å kalle det her på andre siden av dammen. Så med andre ord noen timer etter oppsatt for SK908. Sånn kan det gjekk. Forsatt god kveld, eller natt er kanskje mere rett å si.
     

Del denne siden