God tirsdag?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av no-backpacker, 26. jan 2016.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Nå måtte jeg sjekke om det virkelig ER tirsdag i dag, siden ingen andre har startet dagen! :)

    God morgen fra Bergen. Her er det 10 grader og regn. Snøen smeltet vekk i løpet av en dag og det var jammen ganske greit!

    I dag går den nye boken min i trykken og jeg skal forberede foredraget mitt til torsdag. Litt usikker på om Power Point og meg noen sinne kommer til å bli venner, men jeg får bare henge i!

    Fin dag til dere alle!

    Xxx.
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen.
    For de som ikke måtte være klar over det, er det blitt tirsdag. Ukens kjedeligste dag.....

    Her hadde det tydeligvis vært litt frost i natt, for det var is på bilen og glatt rundtforbi her på morgenen. Oppe i 3 grader nå, så jeg håper smelteprosessen fortsetter så den hvite greia forsvinner.

    Dagen startet med å få fornyet ungenes pass. Kan jo ikke reise til Danmark en gang uten at de må ha med pass nå, så greit å ha i orden.

    Nå er det kontoret med masse møter og oppgaver som skal gjøres, så det er vel bare å brette opp armene og ta seg en 5minutter.....

    Er det rart jeg drikker??
     
    LN-FHU liker dette
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Trondheim
    Mildværet er kommet og dermed er snøsmeltingen igang....dessverre...:( Håper det kommer påfyll etterhvert, skiene skal testes mere :D

    Jobben er godt igang, og månedsavslutning er nær, så det jobbes hardt.

    Ha en strålende tirsdag folks :D :D :cool:
     
  4. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    LN-FHU liker dette
  5. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Gooooood morning .......... Kristiansand!
    Glatt ja! Bor på toppen av en bakke. Sklei ned med låste hjul (uten å bruke bremsen), tok til høyre i en sving (heldigvis dype hjulspor) og sikte midt på rundkjøringa (for da kunne jeg skli rundt kanten) - og så var jeg plutselig på jobb. 1 dl drivstoff og 50 hårstrå mindre.
    Hjem kan bli interessant, mulig jeg må bruke noen bonuspoeng på nærmeste hotell.

    Ha en fin dag du også - enten du holder deg på beina eller ikke :)
     
    Travellingalf and LN-FHU like this.
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Man kan si mye om Egypterne i Egyptair, men særlig peiling på geografi, har de altså ikke...
    Så får vi håpe at det ikke er dette rutekartet pilotene deres flyer etter.....

    upload_2016-1-26_11-48-14.png
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Rocklin, CA. Ferden over gikk bra, nå gjenstår papirarbeide på nytt hus som dessverre ikke er ferdig før 30. mars. Godt man skal til Europa og Afrika pluss diverse annet, to måneder hos svigermor blir litt i overkant, ja ;)
     
  8. Mr.FastTrack

    Mr.FastTrack Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg fikk gleden av å overvære en mini konsert på turen mellom Stavanger og Oslo idag.
     

    Attached Files:

    • image.jpg
      image.jpg
      File size:
      751.7 KB
      Visninger:
      18

Del denne siden