God tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Thomas, 17. sept 2013.

  1. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Rekrutten ser ut til å bli frisk, har derfor sovet hele natta. Det fører til at pappa er mer uthvilt også. Satser på å få gjort unna mye på jobb i dag.

    Tenker egentlig mest på fredagen, gleder meg stort til DOet!

    Ha en flott dag!
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Happy tirsdag fra London. Landet tidlig etter en OK tur med United over dammen. Business var super oversold, saa for foerste gang paa mange aar ble det Economy Plus. Fikk dog en treseter for meg selv, saa det gikk greit. Landet tidlig og var inne i byen tidlig

    Naa er det frokost med Amex som er imponert over Europasatsingen vaar, deretter ett moete med vaar konferansepartner foer Heathrow Express og videre til Brussel og moeter og middag der.

    BA forbarmet seg over meg og tilboed upsell til Club Europe LHR-BRU for 59 pund. I took it!

    CPH i morgen. Danske poelser er gode.
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Gaustad. Her er det kontor og man får prøve å selge noe søl til noen.

    I tillegg skal det overleveres en adoptert elefant fra Chiang Rai til sønnen til en flypratiker.

    Noen som har prøvd Radisson Blu Beloruskaya i Moskva, forresten? Skal visst bo der i Oktober.

    Guten tag.
     
  4. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Gårsdagen på jobben gikk over all forventning (les: ikke så mye stress som vanlig), i dag våknet jeg tidlig med god tid til frokost og avslapning før jobb, og så leser jeg at Tommy har flydd Economy over dammen. Hva skjer? :eek:

    Måtte resten av uka bli like rolig. Tre ukers ferie venter i enden.
     
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Malmø hvor jeg akkurat har sjekket inn på Quality Hotel Konserthuset Malmø, puh. Flightene hit med SAS gikk veldig fint, fikk også prøvd A321-200 med SAS for første gang på lenge.

    Nå er det ut å sprade litt i byen før United tar i mot Leverkusen senere i kveld, ha en fin dag!
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ahemm. Economy Plus ;) Jeg overlevde!

    Naa godt plantet i Firstkantina etter kun 5 minutter i security paa LHR T5, saa raaaare ting skjer i hoeste grad i dag. ;)

    Fortsatt frokost her, straks klart for ett lite hopp til Brussel
     
    Martin F liker dette
  7. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93

    Altså litt bedre beinplass ;)
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    korrekt, men hadde en 3 seter for meg selv, saa jeg doede ikke.
     
  9. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93

    Flere hundre mennesker overlever langdistanseflighter i economy - på hver flight ;)

    Men jeg ser hva du mener. Jeg syntes selv economy var "helt greit", helt til jeg fikk prøve CO BF en gang, SAS C en annen gang, og BA CW et par ganger. Etter turen over i BA F i fjor sommer, gikk jeg nesten og grudde meg til hjemturen i SQ Y (som forsåvidt ble en positiv overraskelse).

    De neste par ukene blir det fire flighter i internasjonal C, fire i domestic F og en i domestic Y "over there". Jeg er fortsatt litt småskeptisk til den ene Y-flighten (men jeg overlever sikkert ;))
     
  10. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Og DOen er her. Bra upgrade til en liten suite i Køben. Skål!
     

Del denne siden