...fra SK0482. Snartur innom Stockholm for et møte i dag før kursen settes mot BLL (via CPH selvfølgelig ). Livet føles litt tungt og meningsløst i disse dager. Først var det slutt på Game Of Thrones forrige mandag, og i går var det jaggu slutt på The Big Bang Theory også . Jaja, snart helg så vi står han vel over som de sier nordpå. Ha en strålende dag alle sammen
God morgen fra Ljubljana, det ble Radisson BLU i natt som var. Det er grått, vått og trist. Og hotellet ligger helt for seg selv ift selve byen. Blir å flytte, som planlagt, til IC i natt. Club lounge i det minste, bare håper jeg rekker den. Ha en nydelig dag folkens.
Om det er en god morgen kan vel diskuteres! Dårlig deal å holde nach helt til halv 5 når man skal i begravelse om 2 timer! Skulle gitt mye for et oppfriskende bad i havet/basseng nå! Man får hive seg i dusjen, hive på seg dressen, hive seg ut døra, hive seg inn på puben også hive innpå et par snaps så kommer nok formen seg! Er det bra bade temp oppe på Sognsvann om dagen? God tirsdag ønskes til alle selv om man er hungover eller ikke!
Ålreit ettermiddag fra Stiftstaden. Nettopp prøvd CT-telefonen for første gang. Må si det var laber uttelling fra expertflyerabo da det virker som alt man ikke finner hos SAS er "for komplisert routing" Bifaller forslaget om å se Chernobyl. Spennende greier og blir vel fortsatt mindre frustrerende slutt enn GoT
Nei, men har ikke tid til å sette meg ned for å lese, jeg ser nemlig alt for mye på tv. Leser gjerne på fly, men flyr for lite.
Her har du et fantastisk tips : Sett igang God dag i luften som på bakken Neste på listen når GOT er sett ferdig
God tirsdag fra Nordens Paris. Nå er episode 4 av Chernobyl sett også skal det settes litt igang arbeid på eksamen. Tromsø melder om flott vær og 14° Ha en god tirsdag uansett hvor den tilbringes og uansett om man har noe å gjøre eller ei
Origami ja.. Så du ikke den fine Mt. Fuji jeg laget i bussen på vei opp til Mt. Fuji? Tror det blir Lego før origami.
Klarer ikke gi noe bra svar på det altså. Skal vist være gode muligheter for mat&drikke. Har vært jobbing og hotellrom for min del. Med 2 netter så rekker du jo en MR med TK til IST.