På vei TRF-BGO-AES med WF for besøk hos kunde. Altfor tidlig fly (06:00) fra TRF så det blir litt tid på øyet på begge fly. Tilbake motsatt vei i ettermiddag .. Fikk ordnet CPH-HND Biz t/r i slutten av juni i går. Håper SAS kan ordne OSL-CPH t/r idag Ha en flott torsdag, BGO eller ei!
God morgen! Solen er på vei opp, og det betyr vel at jeg må komme meg avgårde snart.. Må bare kose litt med hunden først. Det er viktig! Varmen er skrudd på i bilen, så jeg slipper å fryse på vei til jobb. Det er ikke slutt på vinteren helt ennå. Ha en finfin torsdag!
God morgen fra banen på vei til jobb. T 33 til Praha og påskeferien. Fikk mail om salg på leiebil gjennom Norwegian i går og sparte 30% på booke om. Godt jeg leser e-post Ha en strålende torsdag alle IF-ere
God morgen fra bortekontoret. Siste dag med denne kontorplassen (foreløpig i alle fall), i morgen har jeg fri og deretter drar jeg til Norge igjen. Kjører til DUS senere i dag for å hente en leiebil, da blir det lettere å frakte med bagasjen hjem. 20x en 4 pakning med gaveesker Trappistøl pluss Trappistglass. Pakket godt inn i bobleplast, eske og skal wrappe de med folie i tillegg. Skal tåle litt røff behandling underveis. Eskene er godt innenfor målene for normal bagasje, men er en eske likevel spesialbagasje eller går det som "koffert"? Fant bare ting om barnevogn og ski og slikt. Jaja, finner vel ut av det. I morgen blir det tur til Volkel, i håp om å kunne hoppe på en omvisning av basen, men hvis det ikke blir noe av (for man må egentlig bestille en uke i forkant) så får vi nok se en del F-35 på relativt nært hold uansett bare fra feil side av gjerdet. Det står visstnok noen F-104 og F-16 der også. Ha en flott torsdag!
God torsdagsmorgen, nok en solfyllt morgen... Nesten så man kan lure på om man er i Norge...så kommer man ut, og gradestokken står ikke helt i stil med været. Dog, det er deilig med lys og sol! Bare innspurten igjen nå før helg, ha en god dag!
Hadde en svær isoporeske med 12x vinflasker med hjem fra USA i fjor, og sjekket den inn sammen med kofferten. Funket fjell og ingen der som ønsket at jeg skulle ta strafferunde til spesialbagasje. Ganske lik den under men med helt glatt front, og det fungerte flott. Lot hver flaske ligge med litt opprevne tøystykker rundt seg for å hindre mest mulig bevegelse og alt kom seg helskinnet frem, og som sagt ingen som reagerte da den ble sendt sammen med vanlig bagasje.
Riktig god torsdag fra Oslo! Her skal det pakkes litt før det tusles ned til flytoget om en times tid. Ferden går til SFO via CPH så blir en lang dag
Riktig god tur til @sirjobis Langhelg i Sør-Amerika er ikke dumt. Her er det CT telefonen som har satt en på hold. Hyggelig svensk agent som forsøker å finne ut av de forskjellige tilleggene på @ccurrahee sin som vanlige komplekse billett. Det jeg trodde var en PF4 booket ren SAS til Haneda booking skal i følge agenten være en *A booking med en CT jeg ikke kjenner til. Så da blir det å legge til SGN som slutt destinasjon. BR er flyselskapet og de har noe married segments. Dette har jeg slitt med før, som gjør at agentene finner noe men ikke alt. Per nå har jeg 4 segmenter lagt inn i booking og er på hold for kalkulering av pris. Så skal jeg leve med at det ene segmentet er en morgenflyvning og ikke en formiddagsflyvning som jeg ser tilgjengelig på SAS sin hjemmeside. T-2 til AMS. Det ble feiret med en Nederlandsk øl eller to i går. Og den klare vinneren var en dunkel i klosterstil som også var en trippel med tilhørende nesten congnac toner i anslaget for nese og gane.
God morgon frå Washington. Her har det regna i natt, og kafeen har problem med EDB’en slik at eg ikkje får betalt endå, men det ordnar seg nok snart. Flyet heimover er forsinka, og eg har fått ny billett (IAD-FRA-BGO). Utreisa er fjerna frå billetten. Er det nokon som veit om eg kan få oppgradert til F når utreisa plutselig er vekke? Med uendra reiserute treng dei vel ikkje å rekalkulere skattar og avgifter?
Naomi kunne meddele at det var «dom gamla reglorna» som gjaldt, og at det difor ikkje var råd å endre. Det måtte eg ha gjort seinast ein dag før utreise. Kva trur du ho meinte med «dom gamla reglorna»?
God aften fra Bangkok. Her har det vert handledag i dag, og har følgelig trasket rundt på hele Pratunam, noe som kan være ganske krevende for en mann. Har slappet av resten av kvelden og middag, det ble booket via Grab, og den er akkurat fortært. Så da erre natta herfra
Kom det ikke info her for en stund siden om at det nå kunne gjøres endringer på hjemreisen etter at utreisen har startet?
Det gjeld for *A og? Det var eg ikkje klar over, men det er i alle fall positivt og vil gjere det lettare å få LH F i framtida.
God torsdagskveld fra hovedstaden. Enda en solrik dag, så heldigvis skulle man jobbe utendørs etter lunsj i dag så man fikk med seg litt frisk luft og ikke bare kontorluft hele dagen 3 uker til neste flytur, men blir nok en skitur eller 3 i helgen og det er jo også en tur så da skal man ikke klage Nyt kvelden folkens!