God torsdag fra Flytoget

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 05. mars 2015.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    - "fyyyy f**n dette er så tidlig! De som booka denne turen til meg skal få så inni h****te. Arrrrrgh!"

    Det er ikke ofte jeg føler jeg finner en soulmate i heisen på Lillestrøm stasjon. Men hun jenta her hadde helt klart forstått essensen i livet.

    Nå er det avgårde med BA761 for å myse på fly og drikke humlesmudi og elgedosis

    Ha en fin dag
     
    Kugalskap, PlusGo, Islending and 4 others like this.
  2. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Værste i Fredrikstad!

    Noen harde timer på kontoret fram til 1200, før jeg må kjøre til Oslo for møter. Det blir en lang dag.
     
    Fnate liker dette
  3. Anton

    Anton Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    98
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen fra BA 761 her også. På vei til Tokyo. Blir stas å prøve BA first. Ha en fin en
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Tøft. Det er en blodhard rute.

    Vi er 3 bonusfebergutter i F-kantina etterpå. 8A og C her.
     
    Anton liker dette
  5. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hællandussan og god morgen! Kom meg til Køben i går med nøøød og neppe. Rakk bagdrop med ett (1!!!!!!) minutt og måtte faktisk stå og vente litt på at boarding skulle starte. Iskald beregning. Spydde ikke og ingen SGH-tøtter bjeffa til meg. En god dag i Cecilies liv, mao.

    Men det er jo først da at man kjenner litt på at man lever, ikke sant?

    Internett på Radisson Royal er bare sååååååååå tregt, så jeg sverger til Edge-roaming på mobilen.


    Ha en god dag, da! :D
     
    PlusGo, tommy777, Anton and 1 other person like this.
  6. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra den norske hovestaden, i motsetning til folk som skal kose seg med eggedosis eller å fly førsteklasse så må jeg holde meg på bakkeplan for å få gjort en jobb. Fikk ny telefon av arbeidsgiver igår, merker jeg allerede savner den forrige iPhonen da 6èrn har en altfor stor skjerm etter min smak!

    Etter jobb blir det litt pakking og hamstring til helgas fyllekalas på hytta. Det blir jævla digg!

    Ha en fin dag.
     
    Anton liker dette
  7. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra et skip i Skagen.

    Rolig start på dagen ettersom elektrikeren gjorde småfeil i går og som må rettes opp i dag.

    Ha en sabla fin dag!
     
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola. Kan melde om grått vær med ett regn i luften. Før lunsj skal jeg kjøre på å bli ferdig med noe papirarbeid slik at jeg etter lunsj kan gjøre noe artigere som f.eks lete etter bonusseter i OW slik at jeg kan få svidd av de siste DM poengene.
    Vell, dere får ha en "snaisen" dag da :)
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Torsdag i dag jo. Snart helg.
    For meg er det bare kontoret som gjelder i dag.
    Ble dessverre ikke tilgodesett i Viking Lotto i går heller. Selv om jeg hadde spesifikt bedt om å vinne da jeg leverte kupongen. Lurer på hva som gikk galt egentlig? Fikk han ikke sagt fra videre til Hamar kanskje?
    Er det rart jeg drikker?

    Ha ein framifrå dag!
     
    PlusGo liker dette
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim-norges egentlige hovedstad :) :)
    Sitter her og er litt fotballsur etter tap igår+grinete fordi jeg ikke får til å reise til SEA denne gang - ingen god dag med andre ord....
    MEN det går seg til etter en treningsrunde i ettermiddag. De har boksesekk, så får slå ut litt aggresjon :mad: :mad: :mad:, og kanskje lime logoen til manshit united på sekken:D

    Ha en bedre dag :):)
     
    Anton liker dette
  11. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra loungen i MAN hatt noen rolige dager i Liverpool og reiser hjem med 6 poeng i sekken :)
     
    Anton liker dette
  12. Anton

    Anton Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    98
    Bonuspoeng:
    18
    F kantina? Vil det si Concorde Room? Deilig flight nedover. Satt på 2C, 15 min etter frokosten var inntatt kom purseren og spurte om det ikke var tid for en GT snart. Og det var jo klart det var
     
  13. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, F-loungen (ved champagnebaren) - rett over gangen for CC-rommet, inn i F og hold hardt høyre.

    Det var GT til frokost bak gardina også, så det så!
     
    Anton liker dette
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Bak gardinet????:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
    Grøss & gru!!
    Slipper de sånne uvaskede masser inn i Fytta??:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     
    Anton liker dette
  15. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag frå The Windmill på Stansted. Heim med null poeng i sekken her. Som vanleg alle moglege marginar imot, offside mål og generelt ein dommar som mest truleg hadde drukke meir enn den Stellaen eg no slukkar sorgene med. Men fornøgd med måten West Ham framsto på.

    No står haugevis av arbeidshelger for tur so det vert mindre farting framover.
     
  16. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God torsdag fra en som utnytter siste fridag for denne gang til å gjøre minst mulig.

    I morgen går turen offshore igjen så da blir det to uker med havutsikt og travle (?) dager. Som vanlig så har frituren gått altfor fort, men heldigvis er det ikke lenge til neste friperiode og for en gangs skyld har jeg ingen planer for den perioden. Faktisk ingen reiseplaner heller for neste friperiode, men det kan jo plutselig forandre seg...
     
  17. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag. Meget produktiv dag idag, ferdigstilt og levert en oppgave, utsetter nå siste polishen på oppgave nr 2 mens man lemper innpå litt kaffe og internett. Sånn ellers vet jeg ikke helt hva man skal ta seg til da fristen for begge disse greiene er ikke før uti neste uke. Kan da vel ikke være sunt å være så produktiv og fornuftig?
     
  18. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Grompf! fra District North Georgia. Her må man slite med en megasur Spotterelg som føler seg snytt for både Toppmøte, humlesmudi og Jet A-1. Han sitter og remjer inne i kroken sin og selv ikke løfte om å få bli med på Hemmelig Oppdrag til Myndighetene på mandag ser ut til å hjelpe. Så derfor blir det vanlig arbeidsdag her i WIAS West. :(
     
  19. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Da flyr du med feil selskap ;)

    God ettermiddag fra ITB Berlin. Denne messa er gigantisk. Sliten i beina. Heldigvis byr Flughafen München på weissbier, og Sixt byr på cocktails. Og ellers bys det på det meste rundt om kring.
     
    afirm, PlusGo, Joachim and 1 other person like this.
  20. ina_s

    ina_s Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    God ettermiddag/kveld fra innenriksloungen her i OSL.

    Her er det så tjååååka fullt at folk står der det er en ledig plass. Føler meg virkelig som en liten sardin her, trøkka sammen med/oppi/borti alle de andre. Jeg klarte heldigvis, med mine kjappe asiatiske gener, å finne meg en ledig stol gjemt i en krok bak en stående gruppe :D Folk går rundt som fortvilte sauer frem og tilbake i håp om å finne seg en ledig plass og det er suppekø (kø!?) :eek:
     
    Islending liker dette

Del denne siden