God Torsdags formiddag fra Nordens Paris eller bedre kjent som Tromsø. Her sitter jeg på en buss på vei til praksiss plass hvor jeg skal kartlegge litt Nabobil og Hyre og se om noen av de løsningene overgår hverandre eller om det bør utbedres i Tromsø. Også litt senere idag blir det utlevering av Pizza fra Grandiosa tilhenger på Tomasjord. Fortsatt deltidsjobb Også er det ikke lenge til Tirsdag som er en flyfag for noen av oss her på forumet. Noen skal kun til Oslo (les: meg) og andre litt lenger Men ha en flott torsdag uansett hva den brukes til
God torsdag frå Sunnfjord. Her er arvingen levert i barnehage og far sit på heimekontor og planlegg kundemøte etter lunch. Solkysten lever dessverre ikkje opp til sitt gode namn i dag. Berre ein månad (ish) til neste flytur.
God formiddag fra Trondheim Sola skinner...another day-another dollar...and a year older Ha en solskinnsdag - jeg skal ut å kjøre motorsykkel idag
God lunch tider fra Drammen. Høsten nærmere seg med storm skritt? Snart helg. Alicante frister mer og mer... SAS Go (riktignok kun med EBG/D)...Det er livet det, ikke engang et ønske om å oppgradere til plusssss. God dag i luften som på bakken.
God formiddag fra en taxi på vei fra Reykjavik til Keflavik. Faktisk samme taxi som Erna hadde på mandag og tirsdag. Nå skal jeg for første gang få testet fast track'en SAS har fått her. Viktig det, forrige gang tror jeg det var tre foran meg i køa (ny rekord), og slik kan man jo ikke ha det!
Du får holde oss oppdatert. Hovedstaden leverer regn i dag noe som helt klart betyr inne dag! Godt man har både Netflix og HBO. Er forøvrig meldt bedre vær til helgen så da er det bare å krysse fingrene. Stay strong weekend is coming soon!
Ja visst da er gratulasjon på plass. Da er det bursdags feiring både idag og til helgen Et år nærmere EBG-L? Gratulerer med dagen!
God ettermiddag fra hovedstaden. Lite tilgang på nett på jobben, så har nå 4 sider backlog på IF. Her er det bare å lese på ... Snøft! Når man må vente 18min på en buss som går hvert 5 min, da blir man muggen på Ruter! Og iaffal når det regner ... Edit: Grattis med dage, de som har en stor dag i dag
Fast track var som den skulle være på Keflavik. Ingen foran meg i køen. Og bagasjen min kom ut som nr tre på OSL. Nå står ikke verden til påske. Tror ikke det hadde noe med priority å gjøre, tipper det bare var flaks...
God ettermiddag fra MOL. WF via BGO til TRF. Det er litt morsomt å kjøre fra Molde sentrum 25 min. før boarding og likevel ha tid til å både levere tilbake leiebilen, sjekke inn bagasje og gå igjennom sikkerhetskontrollen. Og fortsatt ha 5 min. igjen ... Ha en fin kveld!
Bare hold til venstre når du skal scanne boardingkortet før sikkerhetskontrollen. Det er godt merket.