God torsdag morgen.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 03. juli 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Hjemom for å prøve arbeidslivet noen timer. Har et møte i Son på formiddagen før ferien fortsetter resten av uken. Hovedstaden byr på lett regn så da er det jo greit med litt jobbing. Ha en fin torsdag!
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,913
    Likes mottatt:
    10,275
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra et regnfullt Trøndelag
    Selv om det regner er det greit å kjøre motorsykkel til jobb.Lite trafikk er det også pga ferietid.....deilig.
    Satser på at godværet er tilbake ila dagen, og morgendagen ser ut som avsluttes på hytta til svogers i Rissa.
    Ha en superb dag :):):)
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Overskyet og grått i sør også i dag. Det skal bli bedre utover dagen heldigvis.
    Like greit når man jobber hele dagen. Dessuten skal man jo til tannlegen i dag, og det er jo ikke heller en gla'nyhet når bedøvelse og borring venter.
    Sikkert derfor jeg drikker.....
     
  4. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen og plass på jobb, får browse litt nettaviser og forum til å begynne med her.
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,939
    Likes mottatt:
    6,882
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Rogaland. Ingen Kontordag men ut på tur, ikke galt det. Landcruiseren får kjørt seg skikkelig nå, på dårlige traktorstier, det er morro det;)
    Ha en fin dag
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Tally Ho fra Washington DC.

    Akkurat ferdig med power frokost med selveste Gary Leff, kongen over alle bloggerkonger.

    Varmt som fy her, setter snuten ut mot Dulles og flight til Roma om noen timer.
     
  7. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    235
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag, etter nok en ekstremt stressende og masete dag på jobb! Fikk ut litt guffe på Crossfit etter jobb, så humøret er langt bedre blitt :D Ha en flott kveld!
     
  8. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Hoy fra Stavanger. Ikke så mye tid til å lese forum om dagen. Mye i hodet. I dag kan jeg dog feire at jeg fikk tilslaget på ny leilighet i Stavanger. Så da er hybellivet over i august. Og det blir ikke like stor reiseaktivitet (milage runs, dagsturer til Spania og sånn) fremover vil jeg anta. Så jaja. Kjekt med EBG for en stund ihvertfall. Gøy så lenge det varte osv. Men skal nok leve lenge på de åtte planlagte turene jeg har fram til oktober. Så tar vi det derifra....
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hmmmm.... Ikke pølser eller curry wurst i Senator Loungen på Dulles i dag. Kun laks til @Fnate og en HAUG skrubbsultne svensker.

    Litt torden og lyn i området, men det ser ut til at det klarner nå

    Snart i langhelgferiemodus!
     

Del denne siden