God Torsdag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Darkcho, 17. okt 2013.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Tidlig på jobb i dag, sitter klar for check-in til morgendagens SAS flighter. Ha en fin dag! :)
     
    AndersB and tommy777 like this.
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ja god morgen da liksom. Har akkurat gitt selger kollegaen to dager fri så han kan fly frem og tilbake til Gdansk i PLUS. Guess why ;)

    Selv har jeg plutselig fått noe mer å gjøre enn jeg hadde planlagt da to produktlanseringer plutselig ble klare 1 mnd før tiden. Det pleier jo å være motsatt, så da er det vare å svinge seg rundt da.

    Ha en strålende dag.
     
    AndersB and tommy777 like this.
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hallo

    Sitter og slår hodet i pulten. Bare surr på en torsdagsmorgen. Skal liksom prøve å få orden på noen ordrer, men det er neimen lettere sagt en gjort.

    Ellers kan man oppdatere sine medforumister med at hummerfiske går helt elendig. I går fikk jeg dog en stakkars liten flyndre i teinen. Den var så liten at det ikke hadde fungert som agn på en fiskekrok engang. Kastet den derfor galant uti igjen.

    Hummer: 0
    Fisk: Ja, masse.

    Ha en hummerfri dag dere også :D
     
    tommy777 liker dette
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Tidlig morgen fra Chicago. Her våknet man tidlig og fant ut at man liksågodt kunne hive seg rundt og jobbe i 4 tiden. Fruen skal tidlig på jobb i dag pga utrulling av noe softwaregreier som starter kl 0700, siden det er hennes prosjekt, må hun være der 0630. Så jeg får mekke en kopp te til henne om en halvtime eller noe sånt

    Hele 5 telefonkonferanser i dag og masse annet snadder på programmet

    Fatt mot og ha en god dag!
     
    Fnate liker dette
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra So Sofitel i Bangkok.

    De siste ta dagene har det regnet noe helt sinnsykt (selv til Bangkok å være), og Sukhomvit var som en middels norsk elv i formiddag.
    Gøy å se på biler og busser som fungerer som båter, og ikke fult så gøy med alle kakerlakkene som plutselig ikke hadde et hjem lengre, og som begynte å flykte mot høyere grunn..

    Regner ikke nå så tenker det blir en fuktig kveld, på den rette måten :)

    Ha en fortsatt flott, og forhåpentligvis tørr torsdag :)
     
    tommy777 liker dette
  6. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Ingen telefon fra Hamar i går = jobb i dag. I tillegg kom lønna i dag, som var mindre enn vanlig, fordi noen klarte å gjøre den for stor forrige måned. Hurra!

    Får sette i gang og gjøre meg fortjent til den. Bedre torsdag ønskes.
     
    Fnate and tommy777 like this.
  7. Captainfire

    Captainfire Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    3
    Snöhelvetet har landat i Vasa vilket betyder ringbyte på bilarna imorgon, jag som trodde jag skulle vara ledig.. Ett par timmar på jobb kvar, efter det en kines till middag och ett pubquiz som måste vinnas.

    Fortsatt trevlig dag, bäste forumnister
     
    SASDC8 liker dette
  8. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Hæpp, god ettermiddag. Her er det bare fullt trøkk på jobb, og det gir jo mynt i kassa etter at Sigbjørn Siv har tatt sitt.
     
    Fnate liker dette

Del denne siden